elikkäs akun takana kun on paneeli, siellä on se 1-7 numeroilla varustettu tatti, sehän on sytkän säätöputikka.
mutta mikän on se toinen kuskinpuolella lokasuojan paikkeilla missä numeroita ja N ja S kirjaimet?
en ole tonkinu enempää dataa mistään mikä se on mutta jos joku sattus tietämään nopsasti sen funktion.
kiitos!
mistäpä johtuu jos kaasua sen verran painaa että vaijeri kiristyy niin tuo mun vehje sahaa tyhjäkäyntiä 500-1200rpm ja kon irrottaa kaasusta niin käy normaalisti.
tyhjäkäynnin lisäilmaluisti futaa kyllä kun noin normaalisti käy suht melekkeenn tasaisesti...
300e säätimet konehuoneesa // tyhjäkäyntihumpaus
- MeMyselfAndMB
- Vakiokalustoa
- Viestit: 63
- Liittynyt: Pe 06.10.2006 09:40
- Paikkakunta: kerava
300e säätimet konehuoneesa // tyhjäkäyntihumpaus
[volvo s60 t5 + MB w124 300e]
[MB W124 300e] + 100HP NOS system
ex Chevy astro starcraft -91
ex [MB W201 200d amglook]
ex [Volvo 440 1.7 Turbo 1.5bar :)]
ex [BMW E3 2500]
ex [BMW E32 730]
ex [BMW E34 520]
ex [MB w201 200e]
[MB W124 300e] + 100HP NOS system
ex Chevy astro starcraft -91
ex [MB W201 200d amglook]
ex [Volvo 440 1.7 Turbo 1.5bar :)]
ex [BMW E3 2500]
ex [BMW E32 730]
ex [BMW E34 520]
ex [MB w201 200e]
Re: 300e säätimet konehuoneesa // tyhjäkäyntihumpaus
Se akun takana oleva on ruiskun potikka, ja luultavasti sinetöity eli alä piteleMeMyselfAndMB kirjoitti:elikkäs akun takana kun on paneeli, siellä on se 1-7 numeroilla varustettu tatti, sehän on sytkän säätöputikka.
mutta mikän on se toinen kuskinpuolella lokasuojan paikkeilla missä numeroita ja N ja S kirjaimet?
en ole tonkinu enempää dataa mistään mikä se on mutta jos joku sattus tietämään nopsasti sen funktion.
Siinä lokasuojan päällä oleva on sytkän potikka.
Saattais olla siinä vivuston mikrokytkimen säädössä/toiminnassa häikkää, jos tuota tekee.
Eli kytkimen pitäis aueta, ennenkuin kaasuläppä liikahtaa kaasua painettaessa.
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
- MeMyselfAndMB
- Vakiokalustoa
- Viestit: 63
- Liittynyt: Pe 06.10.2006 09:40
- Paikkakunta: kerava
jaasjaas
jaa että ruiskulle joo siinä OLI sinetti
eipä too kulkenu ko laitoin 1 numerolle
säädin oli 7 numerolla alunperin, laitoin takas niin taas kulkee kovvaa
voimaa hävis aikalailla ko sääti.
ohjauspaineeseenkohan toi vaikuttaa sitten vai?
eipä too kulkenu ko laitoin 1 numerolle
säädin oli 7 numerolla alunperin, laitoin takas niin taas kulkee kovvaa
voimaa hävis aikalailla ko sääti.
ohjauspaineeseenkohan toi vaikuttaa sitten vai?
[volvo s60 t5 + MB w124 300e]
[MB W124 300e] + 100HP NOS system
ex Chevy astro starcraft -91
ex [MB W201 200d amglook]
ex [Volvo 440 1.7 Turbo 1.5bar :)]
ex [BMW E3 2500]
ex [BMW E32 730]
ex [BMW E34 520]
ex [MB w201 200e]
[MB W124 300e] + 100HP NOS system
ex Chevy astro starcraft -91
ex [MB W201 200d amglook]
ex [Volvo 440 1.7 Turbo 1.5bar :)]
ex [BMW E3 2500]
ex [BMW E32 730]
ex [BMW E34 520]
ex [MB w201 200e]