300e säätimet konehuoneesa // tyhjäkäyntihumpaus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
MeMyselfAndMB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Pe 06.10.2006 09:40
Paikkakunta: kerava

300e säätimet konehuoneesa // tyhjäkäyntihumpaus

Viesti Kirjoittaja MeMyselfAndMB »

elikkäs akun takana kun on paneeli, siellä on se 1-7 numeroilla varustettu tatti, sehän on sytkän säätöputikka.

mutta mikän on se toinen kuskinpuolella lokasuojan paikkeilla missä numeroita ja N ja S kirjaimet?

en ole tonkinu enempää dataa mistään mikä se on mutta jos joku sattus tietämään nopsasti sen funktion.

kiitos!

mistäpä johtuu jos kaasua sen verran painaa että vaijeri kiristyy niin tuo mun vehje sahaa tyhjäkäyntiä 500-1200rpm ja kon irrottaa kaasusta niin käy normaalisti.

tyhjäkäynnin lisäilmaluisti futaa kyllä kun noin normaalisti käy suht melekkeenn tasaisesti...
[volvo s60 t5 + MB w124 300e]

[MB W124 300e] + 100HP NOS system
ex Chevy astro starcraft -91
ex [MB W201 200d amglook]
ex [Volvo 440 1.7 Turbo 1.5bar :)]
ex [BMW E3 2500]
ex [BMW E32 730]
ex [BMW E34 520]
ex [MB w201 200e]
Avatar
Jani
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1358
Liittynyt: Pe 04.04.2003 23:57
Paikkakunta: Karvia
Viesti:

Re: 300e säätimet konehuoneesa // tyhjäkäyntihumpaus

Viesti Kirjoittaja Jani »

MeMyselfAndMB kirjoitti:elikkäs akun takana kun on paneeli, siellä on se 1-7 numeroilla varustettu tatti, sehän on sytkän säätöputikka.

mutta mikän on se toinen kuskinpuolella lokasuojan paikkeilla missä numeroita ja N ja S kirjaimet?

en ole tonkinu enempää dataa mistään mikä se on mutta jos joku sattus tietämään nopsasti sen funktion.
Se akun takana oleva on ruiskun potikka, ja luultavasti sinetöity eli alä pitele :roll:
Siinä lokasuojan päällä oleva on sytkän potikka.

Saattais olla siinä vivuston mikrokytkimen säädössä/toiminnassa häikkää, jos tuota tekee.
Eli kytkimen pitäis aueta, ennenkuin kaasuläppä liikahtaa kaasua painettaessa.
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
Avatar
MeMyselfAndMB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Pe 06.10.2006 09:40
Paikkakunta: kerava

jaasjaas

Viesti Kirjoittaja MeMyselfAndMB »

jaa että ruiskulle :) joo siinä OLI sinetti :)

eipä too kulkenu ko laitoin 1 numerolle
säädin oli 7 numerolla alunperin, laitoin takas niin taas kulkee kovvaa :)
voimaa hävis aikalailla ko sääti.

ohjauspaineeseenkohan toi vaikuttaa sitten vai?
[volvo s60 t5 + MB w124 300e]

[MB W124 300e] + 100HP NOS system
ex Chevy astro starcraft -91
ex [MB W201 200d amglook]
ex [Volvo 440 1.7 Turbo 1.5bar :)]
ex [BMW E3 2500]
ex [BMW E32 730]
ex [BMW E34 520]
ex [MB w201 200e]
Vastaa Viestiin