W202, 280 koneella ja automaatilla ei aina heti lämpöisenä sammutuksen jälkeen lähde käyntiin, startti pyörittää kyllä.
5min kun odottaa niin lähtee kuin ei mitään.
Haun perusteella vaikuttaisi kampiakselin anturilta, onko se paha vaihdettava itse? / paljonko mahtaisi kustantaa alan liikkeessä?
Kampiakselin anturi?
jotakin vastausta
Anturi on yleensä aika hankalassa paikassa....
Mutta se kannattaisi mitata ennenkuin vaihtaa, ettei tulisi turhaa työtä.
Liitin taitaa tulla tuossakin mallissa siihen sytytysboxiin (pyöreä liitin ).
Mutta se kannattaisi mitata ennenkuin vaihtaa, ettei tulisi turhaa työtä.
Liitin taitaa tulla tuossakin mallissa siihen sytytysboxiin (pyöreä liitin ).
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Kampiakselin anturi?
Ongelma ratkennut.
Anturi oli muuten yllättävän helppo vaihdettava. Anturi vaihtoehtoja oli samalle moottorikoodille 3kpl, joten kannattaa tarkistaa ennen ostamista liitintyyppi.
Itse ongelmaa vaihto ei ratkaissut, seuraavana aukaisin OVP'n vaikka vika ei siihen suoraan viitannutkaan (Ei tyhjäkäynti heiluntaa) Piirikortilta löytyi toistakymmentä kylmäjuotosta. jotka uudelleen juotettua vika hävisi.
Anturi oli muuten yllättävän helppo vaihdettava. Anturi vaihtoehtoja oli samalle moottorikoodille 3kpl, joten kannattaa tarkistaa ennen ostamista liitintyyppi.
Itse ongelmaa vaihto ei ratkaissut, seuraavana aukaisin OVP'n vaikka vika ei siihen suoraan viitannutkaan (Ei tyhjäkäynti heiluntaa) Piirikortilta löytyi toistakymmentä kylmäjuotosta. jotka uudelleen juotettua vika hävisi.