Onkohan kyseisen mallin autosta vm.94 mahdollista säätää keskuslukitusta erilaiseksi siten,ettei se aina liikkeelle lähdettäessä vedä ovia lukkoon..?On nimittäin menny ovet lukkoon parkissakin auton käydessä ja itse tietenkin auton ulkopuolella.
Ei mulla mene kuin oven lukosta avaimella kääntäen ovet lukkoon, eikä mene itsestään lukkoon ajaessakaan, ainoastaan kojelaudassa olevasta napista painamalla saa kaikki ovet lukkoon hätätilanteessa, niin se on suunniteltu.
Mulla on kyllä erillinen jälkiasennettu hälytin omassa röntässä mutta en usko että sillä on mitään tekemistä tämän itsestään lukkoon menemisen kanssa.Olen nähnyt vastaavanlaisia tapauksia muillakin vaikka autoissa ei ole ollut kuin alkp. keskuslukitus.Joillain menee lukkoon ja joillain taas ei.Joku seppä tiesi kertoa että se menee lukkoon tietyn nopeuden ylitettyä ja olisi muka joku turvallisuuteen vaikuttava asia miksi se niin pelaa...Tiedä häntä mutta aika pöljä systeemi,ei parane jättää autoa yksin hörskyttelemään.Tankillekkin kun menen en saa bensatankin lunkkaa auki ennen kuin sammutan auton jolloin myös ovien lukot aukeaa...
Ei pitäisi olla tuossa -94 mallissa tuollaista ominaisuutta. Tulisiko sitten faceliftin yhteydessä 202 malliinkin. uudemmissa toiminnon saa kytkettyä ajotietokoneelta päälle ja pois. Veikkaisin, että tuo jälkiasennettu hälytin lukitsee ovet.