Jep. "aaltopelti" saa olla rauhassa - sitten muihin: mun mielestä sitä mobile.de:n biiliä ei oltu madallettu yhtään (perä oli itse asiassa yllättävänkin korkealla).juhis2000 kirjoitti:Tuo kylkiaaltojen "suoristaminen" varmasti vähän uudistaisi ulkonäköä, mutta tietysti vähän epäilyttää ehjää peltiä käydä oikomaan.
Tuo eka Mobilen-linkki: oli 17", mutta ei tainnut olla (ainakaan paljoa) madallettu. Oman makuni mukaan pudottaisin autoa maata kohti jonnin verran, vanteiksi laittaisin vähän uudemman tyyliset esim. AMG Monoblockit. 17" on varmasti riittävä koko SLC:hen. Etenkin riittävällä madalluksella. Eikä ole vanteet/renkaatkaan sitten ihan älyttömän hintaisia.
takavalojen oranssit vilkut punaiseksi, ettei valoissa olisi kaikkia sateenkaaren värejä, eteen valkoiset vilkut, olen joissain tuohon W107:aankin nähnyt.
Spoileriosasto voisi jäädä laittamatta, omaan silmääni se 80-luvun lopun orggis SL-etuhelma ei oikein istu,
17'' tosiaan on tähän malliin aika kookas vanne, itsellä on ollut myös tuo AMG / intran amg-kopio mielessä. Se olisi tarpeeksi umpinainen ja "huultakin" löytyisi hieman (pitää levittää ulospäin

Olisko sulla vihjeitä mistä noita kirkkaita vilkkuja / punaisia takalyhtyjen kuoria löytyy tän ikäiseen 107:aan?