Pari päivää on on nyt oltu tuon pikkuväyrysen omistajia. Vai sanotaaks tota mallia pikkuväyrykseksi?
190E:n kiihtyvyys (0-100 km/h)?
190E:n kiihtyvyys (0-100 km/h)?
Millainen lukema kiihtyvyydeksi nollasta sataan on annettu paperilla 190E:lle (2 litran ruiskukone)? Ei ollu kyseistä infoa käyttöohjekirjassa eikä pikainen kuuklettaminenkaan tuonut tulosta.
Pari päivää on on nyt oltu tuon pikkuväyrysen omistajia. Vai sanotaaks tota mallia pikkuväyrykseksi?
Pari päivää on on nyt oltu tuon pikkuväyrysen omistajia. Vai sanotaaks tota mallia pikkuväyrykseksi?
Re: 190E:n kiihtyvyys (0-100 km/h)?
Eipä taideta vielä sanoa. Baby-benz tais olla lemppari Ameriikanmailla, täällä kai tenavatähti.pioneer kirjoitti:Pari päivää on on nyt oltu tuon pikkuväyrysen omistajia. Vai sanotaaks tota mallia pikkuväyrykseksi?
10,5s ?? Sillehän pistää kampoihin vanhalla 300TDT:llä.
Re: 190E:n kiihtyvyys (0-100 km/h)?
Tottahan pistää, ei tuo 2.0 ruiskusataysikymppä mikään nato-ohjus todellakaan ole. On tullut liikennevaloissa todettua, ettei pahemmin kannata härnätä, voi pian tulla nöyryytetyksi.Rässi66 kirjoitti:10,5s ?? Sillehän pistää kampoihin vanhalla 300TDT:llä.
Ei toi kyllä nuhapumppukaan ole
Kakkosella ku anto kunnolla kenkää, ni hyvä, ettei lähteny käsistä keskustassa pujotellessa
Ja tuo moottorin hyrinä. Ja kun nostaa kierroksia, ni moottori jylisee tasasen tappavasti eikä ala vinkumaan niinku monessa muussa kipossa.
Teille tietty selvää, mut mese onkin mulle uus tuttavuus.
Ja tuo moottorin hyrinä. Ja kun nostaa kierroksia, ni moottori jylisee tasasen tappavasti eikä ala vinkumaan niinku monessa muussa kipossa.
Teille tietty selvää, mut mese onkin mulle uus tuttavuus.
Niin, oliko 190 ainoa henkilö mersu jossa on oikea käsijarru?Boss kirjoitti:No eihän se mikään mersu olekkaan, käsijarrukin toimii käsikopelolla.
Eipä kai, hyviä vehkeitä ne on olleet.
Niin kyllä se n. 10 sekuntia menee 0-100km/h (2.0e aut.) Paitsi jos antaa sutia niin menee 0-100km/h arviolta parissa-kolmessa sekunnissa







