takaa naputusta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
janne86
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: La 30.07.2005 14:27

takaa naputusta

Viesti Kirjoittaja janne86 »

eli mikä vois olla kun auto naputtaa peräpäästä kun ajelee epä tasaisella tiellä mutta kun on tasainen tie niin naputus ja kolina loppuu????. ääni kuuluu sisälle mutta ei ulos!!!
ääni on hiukan koventunut puolen vuoden aikana :cry: :cry:
jos asvalttikin on hiukan epä tasainen niin kyllä naputtaa. eli tien tulee olla aivan tasainen!!!!!!!!

kertokaa jos jollain on ollut vastaavaa omassa autossa.
auto siis w124 200
mikähän voisi olla :roll: :roll: :roll: :roll: auttakaa :!:
Mercedes-Benz 200
Sillä ajetaan mikä parhaalta tuntuu.
ei mersua voittanutta!
Avatar
peteracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 496
Liittynyt: To 19.08.2004 19:43

Viesti Kirjoittaja peteracing »

katoppas ettei oo takakelkka tai kynkät ruostunu irti...
power is nothing without control...
Avatar
B. Wikström
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ke 07.07.2004 11:20
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja B. Wikström »

Jos ulos ei kuulu kerran mitään, niin oletko varmistanut ettei takaluukussa ole mitään irtotavaraa esimerkiksi verhoilun alla tai koteloissa? Oletko varma ettei verkoilu/penkit äännä? Minulla napsuu hiukan takaovet isommissa kuopissa. Toivottavasti asia ei ole niin vakava kuin mitä peteracing ehdotti...

Osaisitko kuvailla ääntä tarkemmin? Onko kyseessä metallinen metallinen kolina tai esim. muovinen napsuminen ? Pyydä joku muu ajamaan ja mene itse takapenkille kuuntelemaan jos osaitsit tarkemmin sitten kertoa mistä ääni kuuluu.
Avatar
janne86
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: La 30.07.2005 14:27

Viesti Kirjoittaja janne86 »

no olen aika varma ettei ääni tule irtotavaroista, mutta taka luukun puolelta se kyllä tulee. tuli mieleen että olisiko se vaikka iskarit, jos ne ovat hiukan läyhästi kiinni niin silloinhan ne löisivät montun jälkeen siihen "prikkaan"

no ääni on sellaista naputusta ja se on niin tiheää kun tiessä on epätasaisuutta!!!
ei ole ainakaan sellaista ääntä että muovit naputtaisivat!
Mercedes-Benz 200
Sillä ajetaan mikä parhaalta tuntuu.
ei mersua voittanutta!
Vastaa Viestiin