Mikäköhän mahtaa olla, kun auto hyljättiin julmasti katsastuksessa rattilukon toimimattomuuden takia? Ratista kuuluu pieni "klik", kun avain on pois ja rattia yrittää kääntää eestaas, mutta ei vain lukitse. Pelottaa, jos on vaikka kallis juttu
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Muuta asiaa vielä, jos jaksaa lukea:
- Mitenköhän tuon oppivan automaatin (722.606) oppimäärän saisi nollattua? Normaaliajossa vaihtaa oikein nätisti, mutta polkiessa kunnolla auto ei oikein tiedä mitä tehdä -> ei kiihdy halutulla tavalla vaan empii vaihtaa isommalle. Onko nollaus kallis toimenpide?
- Pitäisi tehdä täysi määräaikaishuolto vehkeelle, mutta Veho laskuttaa moisesta yli 1000 euroa
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- Pari kertaa auto on startatessa jättänyt käynnistymättä. Autossahan on sellainen "magneettiavain", ei lainkaan perinteistä metallista avainta käynnistykseen. Kun avainta kääntää, niin startti pyörähtää kerran, mutta siihen se sitten jääkin. Pari lisäyritystä yleensä tuottavat halutun tuloksen ja auto käynnistyy. Akku on aika finito, voisi varmaan johtua siitä, tai sitten startissa on hiilet tms (haulla yritin etsiä) mennyt.
Kiitoksia taas vastauksista niimppalkauhiasti! Nyt auto on jo hyvää matkaa kehittymässä edustuskelpoiseksi!