Tulostettavat mittarinpohjat??
- Daimler
- Mersumies
- Viestit: 616
- Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
- Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala
Tulostettavat mittarinpohjat??
löytyisiköhän valmiita tulostettavia mittarinpohjia netistä? Joku kauppaa pörssissä hintaan 65 euroa ja ja..niin no samalla vaivalla tietysti skannaa itse ne pohjat ja laittaa niihin amg-logon jos ei olisi niin tumpelo näiden tietokoneiden kanssa.Mitä mieltä muuten olette valkoisista mittarinpohjista? omaa silmää miellyttää kyllä.Antakaas vinkkiä,pitäisikö tarran olla kiiltävää vai mattaa?
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Re: Tulostettavat mittarinpohjat??
tarran pitäis ainakin olla auringon valoa kestävää, eli ei ihan mitä tahansa tarraa... nim. kokemusta on, kaveri tulosti kans tarrat mittaritauluun. Nyt sii on ikävät viisarin varjot ku aurinko on paistanut ne siihenDaimler kirjoitti:löytyisiköhän valmiita tulostettavia mittarinpohjia netistä? Joku kauppaa pörssissä hintaan 65 euroa ja ja..niin no samalla vaivalla tietysti skannaa itse ne pohjat ja laittaa niihin amg-logon jos ei olisi niin tumpelo näiden tietokoneiden kanssa.Mitä mieltä muuten olette valkoisista mittarinpohjista? omaa silmää miellyttää kyllä.Antakaas vinkkiä,pitäisikö tarran olla kiiltävää vai mattaa?
itseäni kiinnostais myös noi mittarin pohjan tarrrat(w124)... lähteekö ne mittarin pohjat helpolla irti? tietotaitoo löytyy itseltä, laadukas skanneri+tietokone löytyy jos vaik tekaisis sellaiset. Itse vaik muokkais ja tekis mieleiset ja sit kävis tulostaan jossain kunnos tarra-liikkeessä ne
Re: Tulostettavat mittarinpohjat??
Jep, tuli vaan mieleen tuosta aurongon valosta... onko muilla havaintoa aiheesta, että W124:n tietyt mittarinneulat ovat haalentuneet vuosien saatossa? 250D:ssä ainakin lämpömittarin ja öljynpainemittarin neulat ovat "kellastuneet" tässä 18 vuoden aikana silmiinpistävästi.epk kirjoitti:tarran pitäis ainakin olla auringon valoa kestävää, eli ei ihan mitä tahansa tarraa...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Re: Tulostettavat mittarinpohjat??
Lähtee juu. Ottaa mittariston irti niin ne kolme "osiota" lähtevät kokonaisuuksina irti mittariston rungosta ja ei kun irroittamaan.epk kirjoitti:(w124)... lähteekö ne mittarin pohjat helpolla irti?
Mittarinneuloja en ole koettanut irroittaa mutta kai ne pitäis aika näppärästi irrota, joku kertoo joka on irroittanut?
Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Re: Tulostettavat mittarinpohjat??
jep kiitti tiedosta, ens viikolla vois purkaa ja skannaillaHenri Junkkala kirjoitti:Lähtee juu. Ottaa mittariston irti niin ne kolme "osiota" lähtevät kokonaisuuksina irti mittariston rungosta ja ei kun irroittamaan.epk kirjoitti:(w124)... lähteekö ne mittarin pohjat helpolla irti?
Mittarinneuloja en ole koettanut irroittaa mutta kai ne pitäis aika näppärästi irrota, joku kertoo joka on irroittanut?
Henkka
Jep niinhän se käy että mittaritaulut irti ja skanneriin.
Viisarit on sitten kohtuullisen lujassa...Kolme pikkuviisaria ja nopeusmittarinviisari lähtevät akseleineen päivineen ja ihan vaan nostamalla!.Minulla ainakin meinasi usko loppua ennenkuin irtosivat,no ehjänä sain kuitenkin irti.
Eräs huomion arvoinen seikka on se että saa viisarit vielä samoille kohdille takaisin.Itselläni vaati toisen irroituksen kun mittarit näyttivät asennuksen jälkeen hieman mitä sattuivat.Rajoitintapit kannattaa ottaa pois tai nostaa viisarit tappien yli ennen viisareiden irrotusta,on edes hieman paremmat mahdollisuudet saada kerralla mittarit näyttämään oikein.
Itse tulostin taulut kiiltävälle valokuvapaperille, liimalla sitten vain kiinni.
On nyt omalla koneellakin nuo kuvat jos jotain kiinnostaa saada ne!?200D:n mittaristo isolla kellolla...
Viisarit on sitten kohtuullisen lujassa...Kolme pikkuviisaria ja nopeusmittarinviisari lähtevät akseleineen päivineen ja ihan vaan nostamalla!.Minulla ainakin meinasi usko loppua ennenkuin irtosivat,no ehjänä sain kuitenkin irti.
Eräs huomion arvoinen seikka on se että saa viisarit vielä samoille kohdille takaisin.Itselläni vaati toisen irroituksen kun mittarit näyttivät asennuksen jälkeen hieman mitä sattuivat.Rajoitintapit kannattaa ottaa pois tai nostaa viisarit tappien yli ennen viisareiden irrotusta,on edes hieman paremmat mahdollisuudet saada kerralla mittarit näyttämään oikein.
Itse tulostin taulut kiiltävälle valokuvapaperille, liimalla sitten vain kiinni.
On nyt omalla koneellakin nuo kuvat jos jotain kiinnostaa saada ne!?200D:n mittaristo isolla kellolla...
kiinnostaa!! pystytko mailaan kuvat? epsuiza@hotmail.com kiitos vaivannäöstä jos lähetätAM kirjoitti:Jep niinhän se käy että mittaritaulut irti ja skanneriin.
Viisarit on sitten kohtuullisen lujassa...Kolme pikkuviisaria ja nopeusmittarinviisari lähtevät akseleineen päivineen ja ihan vaan nostamalla!.Minulla ainakin meinasi usko loppua ennenkuin irtosivat,no ehjänä sain kuitenkin irti.
Eräs huomion arvoinen seikka on se että saa viisarit vielä samoille kohdille takaisin.Itselläni vaati toisen irroituksen kun mittarit näyttivät asennuksen jälkeen hieman mitä sattuivat.Rajoitintapit kannattaa ottaa pois tai nostaa viisarit tappien yli ennen viisareiden irrotusta,on edes hieman paremmat mahdollisuudet saada kerralla mittarit näyttämään oikein.
Itse tulostin taulut kiiltävälle valokuvapaperille, liimalla sitten vain kiinni.
On nyt omalla koneellakin nuo kuvat jos jotain kiinnostaa saada ne!?200D:n mittaristo isolla kellolla...
Viittisitkö laittaa mullekin
Viittisitkö mailata ne pohjat mullekin, jos siitä ei ole kovin ihmeellistä harmia...
tero.ylitervo@pp.inet.fi
Kiitos.
Tero
tero.ylitervo@pp.inet.fi
Kiitos.
Tero
Re: Tulostettavat mittarinpohjat??
Eikös niitä ollut kahden värisiä, vanhemmat keltaisia. Ainaakin yykaakolmosissa vanhempien mittareiden viisarit olivat keltaisia.. Mullakin on kellossa keltaisemmat viisarit ja luulisin että se on vaihdettu ja vaihtaa se tarttis vieläkin ku ei vaa jaksa pakkasella käydä..Timo L. kirjoitti:
Jep, tuli vaan mieleen tuosta aurongon valosta... onko muilla havaintoa aiheesta, että W124:n tietyt mittarinneulat ovat haalentuneet vuosien saatossa? 250D:ssä ainakin lämpömittarin ja öljynpainemittarin neulat ovat "kellastuneet" tässä 18 vuoden aikana silmiinpistävästi.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Tuleepahan nyt sitten sotkeennuttua tähänkin aiheeseen...
Rakentelin vuosia sitten erään laiteen "kojetaulua". Toteutin sen niin että kopiokoneella tulostin merkit muovikalvolle. Sen jälkeen spreijasin maalilla kalvon toiselta puolelta. Merkit ja maali oli taustapuolella ja pinta oli hieno ja kiiltävä. Spreijauksen joutuu tekemään todella ohuina kerroksina muuten kalvo meinaa sulaa.
Olen joskus miettinyt että hopean värinen mittarintausta voisi olla aika siisti. Tolla tekniikalla voisi tehdä vaikka minkä värisiä taustoja.
Ainoa iso miinus on siinä että valot ei enää näy kalvon läpi...
Rakentelin vuosia sitten erään laiteen "kojetaulua". Toteutin sen niin että kopiokoneella tulostin merkit muovikalvolle. Sen jälkeen spreijasin maalilla kalvon toiselta puolelta. Merkit ja maali oli taustapuolella ja pinta oli hieno ja kiiltävä. Spreijauksen joutuu tekemään todella ohuina kerroksina muuten kalvo meinaa sulaa.
Olen joskus miettinyt että hopean värinen mittarintausta voisi olla aika siisti. Tolla tekniikalla voisi tehdä vaikka minkä värisiä taustoja.
Ainoa iso miinus on siinä että valot ei enää näy kalvon läpi...
W210 290TD T
Nopeusmittarissa on viiva taulussa siellä alhaalla mihin viisarin pitäis osoittaa kun se on vapaasti rajoitintapin "väärällä" puolella. Olisko suunnilleen klo 7 kohdilla.juitto kirjoitti:Mahtaakohan kellään olla kuvaaa siitä viisareiden alkup asennosta jotta saisin kasattua tuon omani. kun hieman pääsi unohtumaan kuvan ottaminen
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL