Häksän ex-300 E-24 & 500 SEC ehostelua

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Häksä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 576
Liittynyt: Su 27.03.2011 10:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häksän ex-300 E-24 & 500 SEC ehostelua

Viesti Kirjoittaja Häksä »

JPM kirjoitti: Ma 26.02.2024 20:56 Kyllä kulmapainoja haetaan kohdalleen eri paksuisilla aluskumeilla, itsellänikin on toisen merkkisessä harrasteautossa noin.
Hyvä tietää, sitten kumit on varmasti ihan oikein.

Purin perän tasonsäätöventtiilin auki. 1.sarjalaisessa käytetään neliskanttista mallia, ilmeisesti 123-farkuissa on käytetty samaa. 115-alkuinen osanumero 115 328 0521, myöhemmin 123 320 0158.

Sisältä venttiili oli vähän kuluneen näköinen, en tiedä pitäisikö tuosta olla huolissaan vai ei? Aikaisemmin venttiiliin on saanut korjaussarjaa, johon kuului O-renkaat ja metallikuulat tms. En onnistunut löytämään sitä enää, sen sijaan O-renkaat löytyi eBaysta.

Jos jollakulla sattuu olemaan tuollainen venttiili nurkissa, niin voisin olla kiinnostunut. Toki kaikki on varmaan enemmän tai vähemmän kuluneita, avaamalla se vasta selviää.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Vastaa Viestiin