Onko tuo koko tuupi siis laitettava kun nopeella puhelimen googlettamisella löytäny ohjeita? eli ajetaan loota lämpimäksi ja tikun täyttöreijästä valutan koko setin ja ajellaa rauhakseen että sekotttuu ja sillä selvä?
Itsellä koneellinen pesu ja oikeat on öljyt laitettu (AUT.VAIHT.ÖLJY 5-7V. -6/10 (TITAN ATF 4134) ja kybi vaihettu toimii kyllä, laatikossa on softa ja ajotapa on kyllä suht repivää ja autolla ajettu 200tkm + eli jos tolla nyt saisi hoidettua ja pidettyä laatikkoa yllä pidempään niin miksi ei? tosiaan uusilla öljyillä ajettu max 1000km.
Aine laitettu yksi tuubi ja huomashan sen eron, sulavampi ja jotenki pitävempi tuli, ajoin tosin vaa 20km enkä päässy motarille. Se ajelu jää huomiselle.
Yhteen 447 vitoon laitettiin kokeilumielessä 480tkm kohdalla kun turbiinilukko luisti vedossa ja tärisytti. Samalla lootaöljyn vaihto. Nyt ajettu 690tkm ja pari kertaa vaihdettu öljyt ja laitettu shudderfix. Vieläkin pelaa ilman oireilua. Uskaltaisin sanoa toimivaksi.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
multiviri kirjoitti: ↑Ti 30.01.2024 18:24
Yhteen 447 vitoon laitettiin kokeilumielessä 480tkm kohdalla kun turbiinilukko luisti vedossa ja tärisytti. Samalla lootaöljyn vaihto. Nyt ajettu 690tkm ja pari kertaa vaihdettu öljyt ja laitettu shudderfix. Vieläkin pelaa ilman oireilua. Uskaltaisin sanoa toimivaksi.
Jostai luin että kytkin levyt lasittuu ja luisto alkaa sen takia? tai vastaavaa sain käsityken, laitoin aineen nii jurina/jyrinä/tärinä alko 3km laitosta katosta 400m aikana että olikohan sitte ne jotkut levyt lasittuneet ja puhistene ja sen takia alko pitää? tai tuntu todella että tuli ns pitävämpi loota.