W212 fl 250cdi camber ja koiranluut

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
mesesale
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Ma 16.12.2013 16:54

W212 fl 250cdi camber ja koiranluut

Viesti Kirjoittaja mesesale »

2014 w212 amg paketilla ja sport alustalla.

Takaata oli jousi poikki @ 220tkm, tilasin bilsteinin b4 tolpat (ei vahvistettujen jousten malli) ja eibach pro kit -30mm.

Keula jäi suht ylös, takapää painui 5mm jousikumien kanssa turhan alas. 19" vanteen yläreunasta kaareen edessä 10cm ja takana 7cm. Camberit -2,5 takana.

Millä konsteilla ootte säätänyt taka camberia pienemmäksi? Pitääkö laajentaa alatukivarren sisäpään aukkoa ja tehdä siten säätövaraa?

Narinahela uusitaan seuraavaksi, tuntui löysältä jousten vaihdossa.

Myös mahd 17mm kumit taakse jousten yläpäihin, paljonkohan nousee todellisuudessa ylöspäin?

Kun keula jäi noin ylös vahvemmalla versiolla eibachin tarjoamista jousista, onko mahdollista että alkup koiranluut kinnaa korkeutta?
Meneekö sinne jostakin muusta mallista lyhyemmät koiranluut suoraan?


Ja onko porukka vaihtanut takakelkkaan kumeja? Josko auttaisi levottumuuteen ajossa narinahelojen lisäksi.


Kiitos
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3875
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: W212 fl 250cdi camber ja koiranluut

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Eiköhän tuohonkin camber tankoja saa tai epäkesko puslia. Mitään kiinnikereikiä ei pidä alkaa porailemaan.
Katsuri hylkää ne oitis ja saat ostaa uudet tukivarret.

Koiranluut ei vaikuta korkeuteen, koita löystää tukivarsien pultit ja auto alas ja sitten vasta pultit kiinni. Voi olla että puslat kinnaa jos madallusta tulee vähän reilummin.
Vastaa Viestiin