Distronic toiminta S204 (-12)
Distronic toiminta S204 (-12)
Saako tuota vakkaria päälle ilman tuota Distronic toimintoa ? Itse en hoksannut miten se tehtäisiin. Ongelmana on että joillain tieosuuksilla on Destian liikenteen valvontaan liittyviä (tutka?) antureita jotka saavat tuon Distronicin sekoamaan/vikatilaan. Vai pysytyisikö tuon auton oman tutkan ohjelmoimaan eri taajuudelle ? Vastaavaa häröilyä oli fordin adaptiivisessa vakkarissa joka sekosi uudempien Volvojen takatutkista.
-13 C250 CDI S204
-18 Volle V40 D2
-18 Volle V40 D2
Re: Distronic toiminta S204 (-12)
Siis jääkö joku vikatila päälle sen Destian jutun jälkeen? Ei ne häiriölähteet saisi vaikuttaa ohi ajon jälkeen (jos tuon ikäisessä vielä yleensäkin vaikuttaa).
Vakkaria ilman distronicia ei saa päälle. Nopeuden rajoituksen voi aktivoida korvikkeeksi mutta silloin joutuu painamaan kaasupoljinta.
Vakkaria ilman distronicia ei saa päälle. Nopeuden rajoituksen voi aktivoida korvikkeeksi mutta silloin joutuu painamaan kaasupoljinta.
Re: Distronic toiminta S204 (-12)
Eli motarilla (E18) on joissain kohdissa tien yli puomi jossa opasteita ja joku tunnistin, heittä herjaa ja katkaisee käytön pariksi minnutiksi. Auto on saksantuonti etututka voisi olla "väärällä" taajuudella.
-13 C250 CDI S204
-18 Volle V40 D2
-18 Volle V40 D2
Re: Distronic toiminta S204 (-12)
Samalla taajuudella se tutka toimii kaikissa Eurooppaan myydyissä. Uusimmissa eri mutta en muista milloin muuttui. Oma 2014 mallinen ei koskaan oikkuillut, ei myöskään 2006 mallinen paitsi Metsähovin läheisyydessä kun sen lähettyvillä tutkan taajuutta ei saanut käyttää lainkaan. Kumpikaan ei "liikennelaitteisiin" reagoinut mutta ehkä niitä ei 2006 tietämillä ollutkaan.