s123 300tdt fiksausta, museointia
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Hyvää jälkeä taas kerran! Matto taitaa olla PUR-valua/ pehmytintegraalia eli polyuretaania. Sitä käytetään ajoneuvoteollisuudessa moniin kohteisiin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Hyvä että näyttää hyvälle Joo noissakin on eroja autojen välillä, yhdestä sain tosiaan tuon irrotettua ehjänä ja se on kestänyt muutaman vuoden merikontissa romujen seassa kun meinasin sen jo heittää pois, sitten taas toisessa autossa se lohkeilee kämmenen kokoisina paloina pois jos vähänkään repii. Toi vanhahan on vähän ruma joten mielessä kävi niiden maalaaminen, mutta liekö siinä mitään järkeä kun jäävät täysin piiloon. Jos noi on polyuretaania niin tarttuisko polyuretaanimaali noihin hyvin? Toi sikaflex tarttu täysin kun hiomapaperilla karhenti.
Lämmitys/ilmastointilaite on kans ollut työn alla, purkasin sen osiksi ja pesin pesuaineella ja kuumalla vedellä kotelon osat ja kennot, olivatkin melko törkyiset. Paisuntaventtiilin vaihdoin uuteen ja viton-kumiset o-renkaat, lämmityslaitteen kennon olisin voinut vaihtaa varmuuden vuoksi uuteen mutta sellaista ei oikein löydy tähän. Yllätys oli kun taksimallin kojelaudalla varustetun auton lämmityslaitteesta löytyi sama kenno, molemmat kennot näyttää kyllä ihan hyviltä. Ilmanohjainläppiin oon liimaillut tuosta samasta 5mm biplast pehmytmatosta uudet pinnat kun vanhat vaahtomuovit on muuttuneet jauhoksi vuosien aikana. Puhaltimeen vaihdoin uuden moottorin, motonetistä löytyi hyllystä 850 volvon moottori, aito bosch, joka on täsmälleen samanlainen mutta akseli on 8mm pidempi, jonka voi tietysti sahata lyhemmäksi. Harmikseni huomasin että se pyörii eri suuntaan joten purkasin moottorin ja vaihdoin hiiliä pitävän osan vanhasta. Osat sopi suoraan vanhasta uuteen joten ei tarvinnut tehdä mitään purkkavirityksiä. Uus bosch moottori 69,90 ja koko puhallin alkuperäisenä nelisensataa että ei kannata heittää roskiin.
Lämmitys/ilmastointilaite on kans ollut työn alla, purkasin sen osiksi ja pesin pesuaineella ja kuumalla vedellä kotelon osat ja kennot, olivatkin melko törkyiset. Paisuntaventtiilin vaihdoin uuteen ja viton-kumiset o-renkaat, lämmityslaitteen kennon olisin voinut vaihtaa varmuuden vuoksi uuteen mutta sellaista ei oikein löydy tähän. Yllätys oli kun taksimallin kojelaudalla varustetun auton lämmityslaitteesta löytyi sama kenno, molemmat kennot näyttää kyllä ihan hyviltä. Ilmanohjainläppiin oon liimaillut tuosta samasta 5mm biplast pehmytmatosta uudet pinnat kun vanhat vaahtomuovit on muuttuneet jauhoksi vuosien aikana. Puhaltimeen vaihdoin uuden moottorin, motonetistä löytyi hyllystä 850 volvon moottori, aito bosch, joka on täsmälleen samanlainen mutta akseli on 8mm pidempi, jonka voi tietysti sahata lyhemmäksi. Harmikseni huomasin että se pyörii eri suuntaan joten purkasin moottorin ja vaihdoin hiiliä pitävän osan vanhasta. Osat sopi suoraan vanhasta uuteen joten ei tarvinnut tehdä mitään purkkavirityksiä. Uus bosch moottori 69,90 ja koko puhallin alkuperäisenä nelisensataa että ei kannata heittää roskiin.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Mitäs tälle projektille kuuluu ?
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Niin onko tässä yhdellä vesiventtiilillä hoidettu tuo lämppärin kenno ja siksi kenno vastaa taximallia?
On kyllä komeaa jälkeä.
On kyllä komeaa jälkeä.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Oldtimers puolelta löytyy juttua moottorista jonka täysremointoin keväällä. Tänään siirrän auton uuteen kotiin niin saa rauhassa tehdä, ei tarvi edes pihalla käydä kun pääsee talosta suoraan autotalliin. Kerkeää taas tekemään, nyt autossa on taka-akselistokin kiinni ja rullaava.cuuno kirjoitti: Mitäs tälle projektille kuuluu ?
Joo tässä on automaatti-ilmastointi ja vesiventtiilinä se epäluotettava monovalve. Mutta kyllä tämän ja taksimallin kennokin on kaksiosainen, tässä on sellainen haaroitinputki tulipellissä ja taksimallissa taasen vesiventtiilissä yhdyspala jolla yks vaijeri käyttää molempia venttiilejä. Täytyis joskus kattoa toi ihan tavallinen lämmityslaite että mikä kenno sielä on.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Siirsin auton taloni autotalliin jossa saan rakennella sen loppuun. Mikään valtavahan toi 35 neliön autotalli ei ole, mutta mahtuu kuitenkin kivasti tekemään kun sen pitää siistinä. Ja onhan se lämmin ja asennutin lisää valoja joten valoa riittää kun seinät ovat valkoiset ja lattia kiiltävän harmaa. Sisäkorkeutta 2,5 metriä, ei riitä nosturille mutta tuo tilan tunnetta kivasti.
Ensi töikseni tein äänieristykset loppuun, päätin tehdä bitumimatolla viimeisen pinnan koska lopputulos on erittäin paljon fiksumman näköinen. On sielä stp tavaraakin alla, etujalkatiloissa stp bomb aero 2-kerrosmattoa ja kartaanitunnelissa 1-2 kerrosta black goldia. Päällä 4 millinen bitumi. Maalasin apukuskin puolen rintapellin vaimennuspalan vielä tumman harmaalla, ihan tavallinen spraymaali tarttuu siihen hyvin.
Ensi töikseni tein äänieristykset loppuun, päätin tehdä bitumimatolla viimeisen pinnan koska lopputulos on erittäin paljon fiksumman näköinen. On sielä stp tavaraakin alla, etujalkatiloissa stp bomb aero 2-kerrosmattoa ja kartaanitunnelissa 1-2 kerrosta black goldia. Päällä 4 millinen bitumi. Maalasin apukuskin puolen rintapellin vaimennuspalan vielä tumman harmaalla, ihan tavallinen spraymaali tarttuu siihen hyvin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Mitäs tälle kuuluu ?
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Kai se on pakko tunnustaa että hinkkaan pohjasta tuon sikaflexin hevon vittuun ja tilalle kunnon massa. Miks tuollaista edes myydään, tai no, saumojen tiivistykseen se käy mutta minkäänlaiseksi kiveniskupinnoitteeksi se ei käy.
No tilalle tulee 3M 08800 massa, se on ainut tavalliselle kuluttajalle myytävä autojen alkuperäistä kiveniskupinnoitetta/tiivistysainetta vastaava tuote.
Maksaa hemmetisti, yli satasen litra ja sitä menee aika monta litraa. Mutta on aivan sairaan kova tuote, tarttuu todella lujaan ja voi vetää ihan ohuenkin kerroksen ja vaatii taltan tai puukon että saa irti. Tai hiomakoneen.
Kovuus alkuperäistä vastaava. Tein testejä yhdellä pussilla ja toi soveltuu täysin yhteen raptorin kanssa, 3m alle ja raptor melkein heti päälle ja tulee pinta joka kestää vetää terävällä ruuvimeisselillä ja ei tule jälkeäkään. Uskomattomia tuotteita. Luulisin että tuo 3m toimii myös orkkismassojen kanssa, sikaflex ei tarttunut juuri yhtään pvc:hen.
Nyt kun noi massat tulee uudet niin korjasin pari paikkaa jotka jäi harmittamaan eli edestä jousikupin ja korin välissä oli aika paksusti ruostetta(toinen kuppi itseasiassa jo puhki) ja samoin korjasin ne kohdat josta eturunkoaisa taittuu lattian alle kohti helmaa, siinä on se kohta jossa on monella lailla peltiä päällekkäin ja oli paksusti ruosteessa välit. Helppoja korjattavia kun paksua 2mm. Tein rakenteesta vähän järkevämmän, voisin pari kuvaa laittaa jossain välissä.
No tilalle tulee 3M 08800 massa, se on ainut tavalliselle kuluttajalle myytävä autojen alkuperäistä kiveniskupinnoitetta/tiivistysainetta vastaava tuote.
Maksaa hemmetisti, yli satasen litra ja sitä menee aika monta litraa. Mutta on aivan sairaan kova tuote, tarttuu todella lujaan ja voi vetää ihan ohuenkin kerroksen ja vaatii taltan tai puukon että saa irti. Tai hiomakoneen.
Kovuus alkuperäistä vastaava. Tein testejä yhdellä pussilla ja toi soveltuu täysin yhteen raptorin kanssa, 3m alle ja raptor melkein heti päälle ja tulee pinta joka kestää vetää terävällä ruuvimeisselillä ja ei tule jälkeäkään. Uskomattomia tuotteita. Luulisin että tuo 3m toimii myös orkkismassojen kanssa, sikaflex ei tarttunut juuri yhtään pvc:hen.
Nyt kun noi massat tulee uudet niin korjasin pari paikkaa jotka jäi harmittamaan eli edestä jousikupin ja korin välissä oli aika paksusti ruostetta(toinen kuppi itseasiassa jo puhki) ja samoin korjasin ne kohdat josta eturunkoaisa taittuu lattian alle kohti helmaa, siinä on se kohta jossa on monella lailla peltiä päällekkäin ja oli paksusti ruosteessa välit. Helppoja korjattavia kun paksua 2mm. Tein rakenteesta vähän järkevämmän, voisin pari kuvaa laittaa jossain välissä.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Hienoa jälkeä Minkälaista tiivistysainetta suosittelet peltien saumoihin? Ajattelen lähinnä tuulilasin sivuissa konehuoneen puolella oleviin vedenpoistoränneihin?
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Laittaisin dinitrolin 410 UV tai würthin all-in-one korimassa. Toi würthin tavara on kanssa ruiskutettavaa kuten toi sikaflex, ei niin hyvää kuin toi 3M 08800 mutta paljon parempaa kuin sikaflex.
Sikaflex 529AT shore A kovuus on 30, wurthin 50 ja 3M 08800 vähintään 75. Noista voi päätellä jo paljon.
Sikaflex 529AT shore A kovuus on 30, wurthin 50 ja 3M 08800 vähintään 75. Noista voi päätellä jo paljon.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Onko joku noista elastinen koska en halua että ne on kivikovia ja halkee.. silloin vesi pääsee sinne minne ei saa päästä..S202 kirjoitti: ↑Pe 04.12.2020 16:06 Laittaisin dinitrolin 410 UV tai würthin all-in-one korimassa. Toi würthin tavara on kanssa ruiskutettavaa kuten toi sikaflex, ei niin hyvää kuin toi 3M 08800 mutta paljon parempaa kuin sikaflex.
Sikaflex 529AT shore A kovuus on 30, wurthin 50 ja 3M 08800 vähintään 75. Noista voi päätellä jo paljon.
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Coupeen laitoin moottoritilaan Dinitrolia, tyyppiä en muista. Olin tyytyväinen tuotteeseen. Levittäes tuntui että jälki tulee karseeta, mutta joku 15min levittelyn jälkeen palot tasaantuivat itsekseen tosi siisteiksi. Mielestäni se jäi myös aika kimmoisaksi...
TJ
TJ
**********
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
On kaikkipasi84 kirjoitti: ↑Pe 04.12.2020 23:23Onko joku noista elastinen koska en halua että ne on kivikovia ja halkee.. silloin vesi pääsee sinne minne ei saa päästä..S202 kirjoitti: ↑Pe 04.12.2020 16:06 Laittaisin dinitrolin 410 UV tai würthin all-in-one korimassa. Toi würthin tavara on kanssa ruiskutettavaa kuten toi sikaflex, ei niin hyvää kuin toi 3M 08800 mutta paljon parempaa kuin sikaflex.
Sikaflex 529AT shore A kovuus on 30, wurthin 50 ja 3M 08800 vähintään 75. Noista voi päätellä jo paljon.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Koitin matkia alkuperäistä ja aika lähelle se nyt on. Ihan samanlaista ei tietenkään saa kun erilainen aine ja ruisku, alkuperäinen on ruiskutettu korkealla paineella ilmattomasti.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
On kyllä tosi siistiä jälkeäS202 kirjoitti: ↑To 24.12.2020 10:12 IMG_2676.JPG
Noin nyt on etupää tehty uusiksi kunnon tavaralla. On kyllä viimeisenpäälle tuote toi 3M, paitsi hinnaltaan.
Koitin matkia alkuperäistä ja aika lähelle se nyt on. Ihan samanlaista ei tietenkään saa kun erilainen aine ja ruisku, alkuperäinen on ruiskutettu korkealla paineella ilmattomasti.
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Hyvältä näyttää!
Mun coupen pohjaan tuli Carsystem ruiskumassa heidän ruutalla ruiskutettuna. PT sen ruuttasi ja käytti kaiketi omaan projektiin myöhemmin samaa ruuttaa.
http://www.stando-car.fi/index.php?cPath=82_83
TJ
Mun coupen pohjaan tuli Carsystem ruiskumassa heidän ruutalla ruiskutettuna. PT sen ruuttasi ja käytti kaiketi omaan projektiin myöhemmin samaa ruuttaa.
http://www.stando-car.fi/index.php?cPath=82_83
TJ
**********
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Joo niin mä muistelin, toivottavasti se on parempaa mitä toi sikaflex.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Onko tietoa miten tämä projekti on jatkunut tästä hetkestä eteen päin
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Muistaakseni meni myyntiin ja tilalle parempi aihio
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Paremmasta nyt tiedä.
Homma meni sillälailla että myin auton helmikuussa, mutta sovittiin ostajan kanssa että teen kuitenkin pohjan osalta auton täysin valmiiksi. Olihan siinä aivan helvetillinen työ, hinkkasin tuossa omassa autotallissa pohjasta kaiken mitä sai mutta totesin että pakko se on lasimurskalla puhaltaa että saa joka kolon puhtaaksi. Tein eteen halvoista kärryn navoista eteen akselin, purkasin korin pois grillistä ja laitoin taka-akselin paikalleen ja kuskasin trailerilla puhalluspaikalle. Taas akselit irti ja kori grilliin ja puhallusta kolmena iltana, grilli pois, auto takas jne. Viimeistelyä yks kk kun ei tullut kaikkea puhallettua pois ja toukokuun lopulla sain pohjan valmiiksi ja kesän mittaan polttoaine-, jarru- ja tasonsäädön putket kiinni ja akselit lopullisesti paikoilleen. Nyt auto on lempäälässä http://www.sevenmod.fi/ nimisessä paikassa maalattavana. Voin laittaa kuvia minkälainen siitä pohjasta lopulta tuli, täytyy nykyiseltä omistajalta kysyä lupa saako laittaa kuvia sitten kun auto on maalattu.
Homma meni sillälailla että myin auton helmikuussa, mutta sovittiin ostajan kanssa että teen kuitenkin pohjan osalta auton täysin valmiiksi. Olihan siinä aivan helvetillinen työ, hinkkasin tuossa omassa autotallissa pohjasta kaiken mitä sai mutta totesin että pakko se on lasimurskalla puhaltaa että saa joka kolon puhtaaksi. Tein eteen halvoista kärryn navoista eteen akselin, purkasin korin pois grillistä ja laitoin taka-akselin paikalleen ja kuskasin trailerilla puhalluspaikalle. Taas akselit irti ja kori grilliin ja puhallusta kolmena iltana, grilli pois, auto takas jne. Viimeistelyä yks kk kun ei tullut kaikkea puhallettua pois ja toukokuun lopulla sain pohjan valmiiksi ja kesän mittaan polttoaine-, jarru- ja tasonsäädön putket kiinni ja akselit lopullisesti paikoilleen. Nyt auto on lempäälässä http://www.sevenmod.fi/ nimisessä paikassa maalattavana. Voin laittaa kuvia minkälainen siitä pohjasta lopulta tuli, täytyy nykyiseltä omistajalta kysyä lupa saako laittaa kuvia sitten kun auto on maalattu.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Helmoissa on raptor tavallisella massaruiskulla ruiskutettuna ja päällä pintamaali. Raptorin voi ruiskuttaa suoraan tai parin tunnin päästä tuon 3M 08800 massan päälle, tarttuvuus ja lopputulos aivan huippuluokkaa. Vielä kun olis vaaleamman harmaata toi massa niin ei paljoa alkuperäisestä erottaisi. Vähän kovempaa se on ja tarttuu huomattavan tiukkaan jos sen ruiskuttaa parin tunnin päästä teknodur 0050 maalin päälle.
Toi 3M pussisyteemi on vaan hieman tympeä, ohisumua tulee aika paljon ja pussia on vaikea saada täysin tyhjäksi, vieläpä kun se on huomattavan kallistakin. Pussi pitää yläreunasta vahvistaa teipillä ettei se puristellessa aukea ja lorauta massoja sormille ja lattialle. Kannattaa lämmittää pussi 25-30 asteiseksi niin silloin se tulee sieltä huomattavasti helpommin.
Toi 3M pussisyteemi on vaan hieman tympeä, ohisumua tulee aika paljon ja pussia on vaikea saada täysin tyhjäksi, vieläpä kun se on huomattavan kallistakin. Pussi pitää yläreunasta vahvistaa teipillä ettei se puristellessa aukea ja lorauta massoja sormille ja lattialle. Kannattaa lämmittää pussi 25-30 asteiseksi niin silloin se tulee sieltä huomattavasti helpommin.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Tämähän on pian tänä kesänä ajossa?
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Kyllä siinä hommaa vielä on. Asensin konepellin, takaluukun ja etulokarit alkuviikosta ja koitin säädellä ne ja ovet kohdalleen. Vasen puoli on hyvä, oikella pitää etulokaria ja ovea vielä säätää. Kyllä tuosta hieno auto vielä tulee.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Siis myit pois, teit pohjan loppuun, kysyt saako kuvia laittaa, nyt sitten asensit
…nyt putosin totaalisesti kärryiltä
No yhtä kaikki …hieno auto
…nyt putosin totaalisesti kärryiltä
No yhtä kaikki …hieno auto
Re: s123 300tdt fiksausta, museointia
Joo, laitoin tuon moottorin kiinni kun se oli vähän helpompi siltanosturilla nostaa Samalla noi luukut niin pääsee nykyinen omistaja sitten kasailemaan auton loppuun. Kuvien laittoon en oo muistanu lupaa kysyä
S124 300TE
S211 E500
S211 E500