Joo pitäs saaha 606 vaihettua keulille, mahtuuko tolla väyrysen 606turbo öljypohalla vai ahdistaako kallistuksenvakaaja? Vai täytyykö vaan suosiolla vaihtaa 603 öljypohja, menee vissiin heittämällä vai tarviko öljytikkua ja öljypumppua vaihtaa? Ja mistä syystä porukka vaihtaa aina öljysuodatinjalan 603->606, eikö mahdu konehuoneeseen?
Ediittä; niin ja tosiaan alunperin s124 603 turbo jos vakaajissa jotain eroja?
S124 -> om606
Re: S124 -> om606
Kannattaa kelata vanhoja projektisäikeitä joissa OM606 on tungettu milloin mihinkin koppaan. Eiköhän niistä asia selviä.
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: S124 -> om606
Koittanu ettiä, suodatinjalasta kun puhutaan niin ei yleensä sanota minkä takia vaihdetaan, ja öljypohjasta toiset sanoo että menee ja toiset ei.
Jatkan etsiskelyä