Papan c209 ja Kippo
Re: Papan c209
Sydäntalvi ja lunta tuprutellut, mutta eihän siinä mitään, muutakuin rukkaset kouraan ja kolalapio tulille
Eikä tästä ole pitkä aika, kun viimeksi tämän tein
Hyvin oli kinostanut Pesuun ei enään paukut tällä erää riittänyt
Eikä tästä ole pitkä aika, kun viimeksi tämän tein
Hyvin oli kinostanut Pesuun ei enään paukut tällä erää riittänyt
Re: Papan c209
Viinaa, suuttimiin siis. Pikkuisen kartoittanut mahdollisuuksia ajella viinalla, siis ihan suuttimet vaihtamalla.
Isommat suuttimet löytyy varmaan purkaamolta sopivasti, joko vihreät tai keltaiset. Ei ne kyllä ihan 30% suuremmat ole, mutta melko liki.
Täytyy rustata tähän jatkoksi noita arvoja:
Bensan paineet pitäisi olla luokkaa 3.8bar kiskolla.
Vihreä/keltainen antaa luokkaa 270cc minuutissa, kun taas vakio suutin 216cc, 3barin paineella. Eli nuo olisi noin, jossei tasan 25%
Isommat?
Vw katraasta löytyy harmaat joissa on 374cc tuotto, eli noin 73%
Mitä sitten maksaisi
suuttimet ja huolto-osat niille sais suunnilleen noin 200juuron nurkille. Itse voi hoitaa putsailut ja silmämunalla katsella, miten sumut toimii
Sitten pitäisi seosta seurailla, sehän onnistuu lambdan seurannalla. Budjetti ratkaisu olisi pistää muistikortti testeriin ja sille tallennella käyrää, jota sitten asiantuntevasti mulkoilisi
Parempi ratkaisu olisi pistää seosmittari, siihen menisi noin 150€. Tuommonen vanhanliiton mittari käy oikein hyvin, ihan sama mitä tankissa on.
Edit: ei ole kyllä mitään järkeä pistää 25% suurempia suuttimia, olkoonkin että tuo e85 taitaa olla yleensä luokkaa e75.
Nuo VAGinan suuttimet lienee suorilta kaikkein järkevin ratkaisu
Täytyy katsoa miten viherpiipertäjät saa ”uusiopolttoaineen” hinnan pidettyä kurissa
Isommat suuttimet löytyy varmaan purkaamolta sopivasti, joko vihreät tai keltaiset. Ei ne kyllä ihan 30% suuremmat ole, mutta melko liki.
Täytyy rustata tähän jatkoksi noita arvoja:
Bensan paineet pitäisi olla luokkaa 3.8bar kiskolla.
Vihreä/keltainen antaa luokkaa 270cc minuutissa, kun taas vakio suutin 216cc, 3barin paineella. Eli nuo olisi noin, jossei tasan 25%
Isommat?
Vw katraasta löytyy harmaat joissa on 374cc tuotto, eli noin 73%
Mitä sitten maksaisi
suuttimet ja huolto-osat niille sais suunnilleen noin 200juuron nurkille. Itse voi hoitaa putsailut ja silmämunalla katsella, miten sumut toimii
Sitten pitäisi seosta seurailla, sehän onnistuu lambdan seurannalla. Budjetti ratkaisu olisi pistää muistikortti testeriin ja sille tallennella käyrää, jota sitten asiantuntevasti mulkoilisi
Parempi ratkaisu olisi pistää seosmittari, siihen menisi noin 150€. Tuommonen vanhanliiton mittari käy oikein hyvin, ihan sama mitä tankissa on.
Edit: ei ole kyllä mitään järkeä pistää 25% suurempia suuttimia, olkoonkin että tuo e85 taitaa olla yleensä luokkaa e75.
Nuo VAGinan suuttimet lienee suorilta kaikkein järkevin ratkaisu
Täytyy katsoa miten viherpiipertäjät saa ”uusiopolttoaineen” hinnan pidettyä kurissa
Viimeksi muokannut Orlov, Pe 04.03.2022 19:39. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Papan c209
Aikanaan kun asiaan hurahdin ja tietoa metsästin,niin Ranskan maalta kuului kummia;että ajelisivat siellä kovastikin M112/M113 koneita etanolilla..ilman mitään muutoksia moottoriin.Mutta pitäydy vaan suunnitelmissasi,varmuuden vuoksi
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Re: Papan c209
Näinhän ne tekee, sen mitä olen seuraillut, niin vaihtavat kyllä isommat suuttimet
Onhan tässä muitakin asioita jonossa auton huoltamisen suhteen ensin. Kattoluukun vaijeri ja ojaustehostimenöljy, käsijarrun säätö, etujarrulevyt/satuloiden maalaus, pakoputken näpräily ym ym
Ja ajotyyli on sitä luokkaa, että värkkien pitää pelata ja viinan virrata
Onhan tässä muitakin asioita jonossa auton huoltamisen suhteen ensin. Kattoluukun vaijeri ja ojaustehostimenöljy, käsijarrun säätö, etujarrulevyt/satuloiden maalaus, pakoputken näpräily ym ym
Ja ajotyyli on sitä luokkaa, että värkkien pitää pelata ja viinan virrata
Re: Papan c209
Tämmönen on muuten se mersun tarjoama c/w209 lampaannahka päällinen. Tosin tuo kuva on jälkituotannosta, mutta sama asia
Re: Papan c209
Rahaa tuntuu menevän, pikkuhilpeelle tuntuu olevan tarvetta kokoajan. Siksipä palkitsin autoa varmasti turhimmalla rojulla, mitä voi alkuperäisvarusteena saada, eli aurinkolasikotelo tulee nyt kauhukahvan tilalle
Onhan tässä tullut pohtineeksi kaikenlaista tarjolla olevaa, niinkuin jotain venttiilihattuja tai ovennuppeja tai nuo edellisen viestin penkinsomisteet
Mutta aurinkolasikotelo! Se oli pakko hankkia, se katkaisi kamelin selän
Brillenablage Fahrerseite C-Klasse W204 Alpacagrau, A2048100041 7E94
Täytyy ryhdistäytyä ja käydä iltapäivästä hulk nestettä ohjaustehostimeen noukkimassa ja jopa huuhdella systeemi
Onhan tässä tullut pohtineeksi kaikenlaista tarjolla olevaa, niinkuin jotain venttiilihattuja tai ovennuppeja tai nuo edellisen viestin penkinsomisteet
Mutta aurinkolasikotelo! Se oli pakko hankkia, se katkaisi kamelin selän
Brillenablage Fahrerseite C-Klasse W204 Alpacagrau, A2048100041 7E94
Täytyy ryhdistäytyä ja käydä iltapäivästä hulk nestettä ohjaustehostimeen noukkimassa ja jopa huuhdella systeemi
Re: Papan c209
Ohjaustehostimeen uusia öljyjä lupsautin.
Tämmöstä se pitäs olla
Tämmöstä tuli ulos
Reipas litra tuli vaihdeltua ja vielä ei ihan olla siellä, missä pitäisi. Hintavaa hommaa, mutta vielä täytyy toinen kerta johonkin väliin tehdä
Ei osaa kyllä sanoa, mitä tuonne on laiteltu/lisäilty?
Tosiaan taas nippu tilauksia tehty, pääsee tuon kattoluukun pistämään kuntoon, huomenna vois purkailla, siinä mielessä, jotta katsoo jos sinne tarvitsee jotain muutakin kuin vaijerit vaihtaa. Toivottavasti ei
Tämmöstä se pitäs olla
Tämmöstä tuli ulos
Reipas litra tuli vaihdeltua ja vielä ei ihan olla siellä, missä pitäisi. Hintavaa hommaa, mutta vielä täytyy toinen kerta johonkin väliin tehdä
Ei osaa kyllä sanoa, mitä tuonne on laiteltu/lisäilty?
Tosiaan taas nippu tilauksia tehty, pääsee tuon kattoluukun pistämään kuntoon, huomenna vois purkailla, siinä mielessä, jotta katsoo jos sinne tarvitsee jotain muutakin kuin vaijerit vaihtaa. Toivottavasti ei
Re: Papan c209
Mulla on sellasia kokemuksia että ohj.teh.öljyt tarvii useamman litran läpihuuhtelun ja ehdottomasti samalla ratin veivaamista laidasta laitaan.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: Papan c209
Purkailin kattoluukkua, vaikuttaa siltä jotta vaijerit olisivat ehjiä. Siellä on nyt joku ohjain vika, kun saa nytkyttää kytkintä auki/kiinni.
Lisäksi se antaa mennä yli ”rajojen”, niin että vaijeri menee mutkalle. Voihan se olla, että ”vaijerit” on laitettu kiinni normaalissa asennossa, eikä tiltissä Eiköhän tämä selviä, putsaamista on melkosesti, kun on työnnetty jotain vaseliinia liukkariksi
Tuuliohjaimet pikkusen haljennut
Tuntuu pikaliima ottavan kiinni, mut joku vahvistus tuohon pitää nyhvätä Pitää hommata joku retkeilijän kumin/muovin korjaus setti
Lisäksi se antaa mennä yli ”rajojen”, niin että vaijeri menee mutkalle. Voihan se olla, että ”vaijerit” on laitettu kiinni normaalissa asennossa, eikä tiltissä Eiköhän tämä selviä, putsaamista on melkosesti, kun on työnnetty jotain vaseliinia liukkariksi
Tuuliohjaimet pikkusen haljennut
Tuntuu pikaliima ottavan kiinni, mut joku vahvistus tuohon pitää nyhvätä Pitää hommata joku retkeilijän kumin/muovin korjaus setti
Re: Papan c209
DIY kirppu puri, onhan tuo näykkinyt jo pidempään Ajattelin kokeilla hiilikuidun kanssa näpertämistä, joten tilasin 219 keyless go vaihdekepin romikselta.
Otin tarkoituksella osapuisen nupin, koska vaatii purkamista. Saa nähdä mitä tästäkin tulee Kunhan nyt ensin saa tavarat kotiin, niin pääsee askartelemaan
Otin tarkoituksella osapuisen nupin, koska vaatii purkamista. Saa nähdä mitä tästäkin tulee Kunhan nyt ensin saa tavarat kotiin, niin pääsee askartelemaan
Re: Papan c209
Haitarit korjattu ja ”vahvistettu” polkupyöränkumin laastareilla, valmiina joku 3M liima. Ovat semmosia 20x20mm läpinäkyviä lappujaOrlov kirjoitti: ↑Su 13.02.2022 15:34 Purkailin kattoluukkua, vaikuttaa siltä jotta vaijerit olisivat ehjiä. Siellä on nyt joku ohjain vika, kun saa nytkyttää kytkintä auki/kiinni.
Lisäksi se antaa mennä yli ”rajojen”, niin että vaijeri menee mutkalle. Voihan se olla, että ”vaijerit” on laitettu kiinni normaalissa asennossa, eikä tiltissä Eiköhän tämä selviä, putsaamista on melkosesti, kun on työnnetty jotain vaseliinia liukkariksi
Tuuliohjaimet pikkusen haljennut
Tuntuu pikaliima ottavan kiinni, mut joku vahvistus tuohon pitää nyhvätä Pitää hommata joku retkeilijän kumin/muovin korjaus setti
Re: Papan c209
Putsailin luukun liikkuvat, poistelin myös kiskoprofiilin ALTA tulleet kanttinauhan riekaleet. Jotka tietysti vaikeuttaa melkoisesti liikkumista.
Netistä katseltuna melko yleinen vaiva
Toisen puolen etutangon hela pikspoks. Taidan liimailla kiinni, sen funktio on tilttangon tapin helana oleminen ja tuommonen ”laakeri” siihen päälle vielä tulee, eli ei ihmeempiä. Tuo keltanen hela, jonka tietysti saa vain varren kanssa ostaa(45€)
Kunhan tuo ”laakeri” pysyy paikallaan ja tappi mahtuu sisään(saa irti vain määrätyssä asennossa)
Nuo lätkät etualalla olevat ”vaijerin” putken jatkeet on melkeimpä tuettava/kiilattava tuonne paikalleen, ei niinkuin tehdas/webasto on ne laittanut, ilman tukea. Jos tulee vähänkin painetta ”vaijerille”, niin se lupsahtaa noiden alapuolelta mutkalle ja ulos linjastaan(limbdick). Pistää vaikka sopivan paksuista kumitavaraa kiilaksi yläpuolelle.
Netistä katseltuna melko yleinen vaiva
Toisen puolen etutangon hela pikspoks. Taidan liimailla kiinni, sen funktio on tilttangon tapin helana oleminen ja tuommonen ”laakeri” siihen päälle vielä tulee, eli ei ihmeempiä. Tuo keltanen hela, jonka tietysti saa vain varren kanssa ostaa(45€)
Kunhan tuo ”laakeri” pysyy paikallaan ja tappi mahtuu sisään(saa irti vain määrätyssä asennossa)
Nuo lätkät etualalla olevat ”vaijerin” putken jatkeet on melkeimpä tuettava/kiilattava tuonne paikalleen, ei niinkuin tehdas/webasto on ne laittanut, ilman tukea. Jos tulee vähänkin painetta ”vaijerille”, niin se lupsahtaa noiden alapuolelta mutkalle ja ulos linjastaan(limbdick). Pistää vaikka sopivan paksuista kumitavaraa kiilaksi yläpuolelle.
Viimeksi muokannut Orlov, Ti 15.02.2022 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Papan c209
Tarkemmin kun pohti, niin tilasin vielä skinning setin, jossa on siis kaikki tarvittava materiaali. Revitystä materiaalista olisi kiva kokeilla myös jotain, mutta testataan nyt ensin nupillaOrlov kirjoitti: ↑Ma 14.02.2022 13:04 DIY kirppu puri, onhan tuo näykkinyt jo pidempään Ajattelin kokeilla hiilikuidun kanssa näpertämistä, joten tilasin 219 keyless go vaihdekepin romikselta.
Otin tarkoituksella osapuisen nupin, koska vaatii purkamista. Saa nähdä mitä tästäkin tulee Kunhan nyt ensin saa tavarat kotiin, niin pääsee askartelemaan
Re: Papan c209
Nuppi tuli ja purkuun heti, vähän kettumaisempi tuo kytkimen runko saada pois tuolta nupista, täytyy huomenna hallilla katsella, siellä on pari kynttä alhaalla. Tosin onnistuisi tuo kuiduttaminen noinkin, mutta taidan kuitenkin pistää kahteen osaan, jos kohtuudella lähtee ja todennäköisesti tuon kytkimenkin saisi helpommin irti tuolloin.Orlov kirjoitti: ↑Ti 15.02.2022 22:30Tarkemmin kun pohti, niin tilasin vielä skinning setin, jossa on siis kaikki tarvittava materiaali. Revitystä materiaalista olisi kiva kokeilla myös jotain, mutta testataan nyt ensin nupillaOrlov kirjoitti: ↑Ma 14.02.2022 13:04 DIY kirppu puri, onhan tuo näykkinyt jo pidempään Ajattelin kokeilla hiilikuidun kanssa näpertämistä, joten tilasin 219 keyless go vaihdekepin romikselta.
Otin tarkoituksella osapuisen nupin, koska vaatii purkamista. Saa nähdä mitä tästäkin tulee Kunhan nyt ensin saa tavarat kotiin, niin pääsee askartelemaan
Edit:
No prkl, onkin aika hienosti rakennettu tuo nuppi Vain mersun insinööri saa 16 osaa suunniteltua vaihdekepin nuppiin
Eihän tuo ole homma eikä mikään, kun oivaltaa
Pari pikku ruuvia vielä ja se on ihan palasina
Se olisi sitten 7päivän prosessi edessä Oikeassa elämässä ei asiat mene niinkuin juutuubissa
Uunittaakin tuo pitää, ettei vaan pehmene kesäkuumalla.
Edit: jaahans, on tuo logistiikka euroopassa ihan päin v******! Skinning setti lähti kesken matkan takaisin, kun ei dhl tanskan hubi pystynyt käsittelemään eteenpäin vaarallisia aineita. Noh, täytyy käydä kotimaisessa kaupassa katselemassa onko niillä mitään järkeviä tuotteita tarjolla, sopivissa erissä.
Re: Papan c209
Hela liimattu, uskoisin kestävän Uudet vaijerit tuli, niin laitan ne sinne, kun kerran tuli ostettuaOrlov kirjoitti: ↑Ti 15.02.2022 02:26 Putsailin luukun liikkuvat, poistelin myös kiskoprofiilin ALTA tulleet kanttinauhan riekaleet. Jotka tietysti vaikeuttaa melkoisesti liikkumista.
Netistä katseltuna melko yleinen vaiva
Toisen puolen etutangon hela pikspoks. Taidan liimailla kiinni, sen funktio on tilttangon tapin helana oleminen ja tuommonen ”laakeri” siihen päälle vielä tulee, eli ei ihmeempiä. Tuo keltanen hela, jonka tietysti saa vain varren kanssa ostaa(45€)
Kunhan tuo ”laakeri” pysyy paikallaan ja tappi mahtuu sisään(saa irti vain määrätyssä asennossa)
Nuo lätkät etualalla olevat ”vaijerin” putken jatkeet on melkeimpä tuettava/kiilattava tuonne paikalleen, ei niinkuin tehdas/webasto on ne laittanut, ilman tukea. Jos tulee vähänkin painetta ”vaijerille”, niin se lupsahtaa noiden alapuolelta mutkalle ja ulos linjastaan(limbdick). Pistää vaikka sopivan paksuista kumitavaraa kiilaksi yläpuolelle.
Täytyy samalla pakerrella nuo kiilat jatkeille, samaan syssyyn liimailen mutterit jatkeiden taakse, niin saa pelle ruuvit pois ja kunnon pultit tilalle/tai rakentelen tuet/kiilat joihin saa pultit kiinni
Re: Papan c209
Taas tuli nuppi ostettua Saa nahat ja kehykset siitä, sekä nupin, jatkojalostukseen
Nahkahan ei ole yhteensopiva,prefacelift ja facelift mallien välillä
Muutenhan hommat seisoo, kunnes saa hiilikuidut yms liikkumaan tänne Suomen perukoille järkevästi.
Täytyy yrittää huomenna ehtiä asentelemaan kaapelit kattoluukkuun ja tietysti silmälasikotelo
Kävin noukkimassa
Nahkahan ei ole yhteensopiva,prefacelift ja facelift mallien välillä
Muutenhan hommat seisoo, kunnes saa hiilikuidut yms liikkumaan tänne Suomen perukoille järkevästi.
Täytyy yrittää huomenna ehtiä asentelemaan kaapelit kattoluukkuun ja tietysti silmälasikotelo
Kävin noukkimassa
Re: Papan c209
Silmälasikotelo tuli nakerrettua, ei ihan bolt on.
Pikku jyrsintä
Siellä lepää
Pikku jyrsintä
Siellä lepää
Re: Papan c209
Vaihtelin kaapelit ja heittelin mekanismit paikalleen. Oli jo kiire poistua hallilta, niin vielä kokeilin ilman luukkua liikkuvuutta. Hyvin liikkui ja sitten ajattelin vielä nollata, sekin vielä onnistui kun vähän kädellä räpelsi
Jotain siinä sähelsin ja virrat poistui Joko SAM päätti, että virtaa menee liikaa tai sulake paloi, ei ehtinyt selvitellä. Eli huomenna jatkuu, pitää laittaa liukurasvat ja luukku paikalleen, katsella paikat läpi ja pistää homma pakettiin. Riittää vähäksi aikaa kattoluukun osalta
Jotain siinä sähelsin ja virrat poistui Joko SAM päätti, että virtaa menee liikaa tai sulake paloi, ei ehtinyt selvitellä. Eli huomenna jatkuu, pitää laittaa liukurasvat ja luukku paikalleen, katsella paikat läpi ja pistää homma pakettiin. Riittää vähäksi aikaa kattoluukun osalta
Re: Papan c209
SAMihan oli ajantasalla, eli akkujännite oli laskenut ja SAM vihelsi pelin poikki kikkailin akun irroituksella ja nostelin vivustot tilt asentoon, jotta sain lasin yms kiinni laiteltua ja pistin akun lataukseen.Orlov kirjoitti: ↑La 19.02.2022 22:59 Vaihtelin kaapelit ja heittelin mekanismit paikalleen. Oli jo kiire poistua hallilta, niin vielä kokeilin ilman luukkua liikkuvuutta. Hyvin liikkui ja sitten ajattelin vielä nollata, sekin vielä onnistui kun vähän kädellä räpelsi
Jotain siinä sähelsin ja virrat poistui Joko SAM päätti, että virtaa menee liikaa tai sulake paloi, ei ehtinyt selvitellä. Eli huomenna jatkuu, pitää laittaa liukurasvat ja luukku paikalleen, katsella paikat läpi ja pistää homma pakettiin. Riittää vähäksi aikaa kattoluukun osalta
Huomenna sitten muutaman millin säätöä lasiin ja thats it
Re: Papan c209
Hitto en saa rattivaihteita toimaan, clk270 d. 2003 Pittääkö se koodata erikseen. Toki tarvisin alkuperäsen radion ja etupuskurinkin. mutta ei oikein tahdo löytyä, tai löytyy mutta aikas pitkähintasia. Saakutin eukko ko osti tollasen just myin s 430 sen pois.
Re: Papan c209
Joku laittanut amg ratin? En ole tutustunut aiheeseen, veikkaan ettei pelkkä ratti piisaa. Pitäisi varmaan olla väylä ja amg laatikonohjain lisäksi?clk 2003 kirjoitti: ↑Ma 21.02.2022 11:51 Hitto en saa rattivaihteita toimaan, clk270 d. 2003 Pittääkö se koodata erikseen. Toki tarvisin alkuperäsen radion ja etupuskurinkin. mutta ei oikein tahdo löytyä, tai löytyy mutta aikas pitkähintasia. Saakutin eukko ko osti tollasen just myin s 430 sen pois.
Re: Papan c209
juu voi olla. En tie koko autosta mitään, vien sen " lääkäriin"
Re: Papan c209
Luukku tuli säädettyä ja kattoverhoilu putsattua. Säädin luukun edestä millin alas ja takaa millin ylös.Orlov kirjoitti: ↑Su 20.02.2022 18:41SAMihan oli ajantasalla, eli akkujännite oli laskenut ja SAM vihelsi pelin poikki kikkailin akun irroituksella ja nostelin vivustot tilt asentoon, jotta sain lasin yms kiinni laiteltua ja pistin akun lataukseen.Orlov kirjoitti: ↑La 19.02.2022 22:59 Vaihtelin kaapelit ja heittelin mekanismit paikalleen. Oli jo kiire poistua hallilta, niin vielä kokeilin ilman luukkua liikkuvuutta. Hyvin liikkui ja sitten ajattelin vielä nollata, sekin vielä onnistui kun vähän kädellä räpelsi
Jotain siinä sähelsin ja virrat poistui Joko SAM päätti, että virtaa menee liikaa tai sulake paloi, ei ehtinyt selvitellä. Eli huomenna jatkuu, pitää laittaa liukurasvat ja luukku paikalleen, katsella paikat läpi ja pistää homma pakettiin. Riittää vähäksi aikaa kattoluukun osalta
Huomenna sitten muutaman millin säätöä lasiin ja thats it
Seuraavaksi tarvitsee varmaan pudottaa pakoputki pois ja katsoa mitä kaikkea pitää pistää uusiksi
Re: Papan c209
Taas yksi keppi tuho..tutkittu
Normikeppi, ei go. Toisin kuin edellisessä, niin tässä on kiinnitysruuvi ylhäällä, merkkitarran alla. Sekä muovia koko rakenne ja kromi osaa ei ole
Kumi nahan ja kepin välissä.
Sain tästä nahkapussukan ja muut rojut. Jos innostun, niin tekasen tästäkin hiilikuitu version tai jonkin yhdistelmä kuidun
Normikeppi, ei go. Toisin kuin edellisessä, niin tässä on kiinnitysruuvi ylhäällä, merkkitarran alla. Sekä muovia koko rakenne ja kromi osaa ei ole
Kumi nahan ja kepin välissä.
Sain tästä nahkapussukan ja muut rojut. Jos innostun, niin tekasen tästäkin hiilikuitu version tai jonkin yhdistelmä kuidun
Re: Papan c209
Hyvin etenee vaihdekeppi
Pistin tuon 219 kepin paikalleen, olkoon ”puisena” siihen asti kunnes saan tavarat kuidutukseen
Tilasin hiilikuituset start/stop lätkät, mustana ja punasena. Mustat tuli, punanen vielä matkalla. Laitan tuohon ”puiseen” versioon punasen
Täytyy katsella, jos löytyisi 24mm affalterbach lätkät johonkin väliin.
Tämmöset on mustat
Punainen
Pistin tuon 219 kepin paikalleen, olkoon ”puisena” siihen asti kunnes saan tavarat kuidutukseen
Tilasin hiilikuituset start/stop lätkät, mustana ja punasena. Mustat tuli, punanen vielä matkalla. Laitan tuohon ”puiseen” versioon punasen
Täytyy katsella, jos löytyisi 24mm affalterbach lätkät johonkin väliin.
Tämmöset on mustat
Punainen
Re: Papan c209
Jaaha, ei ihan mitat pitänyt paikkaansa. Piti vähän hierasta.25mm ->22mm about, tähän ei kyllä löydy minkäänlaista nappia hyllystä
Onkohan tämä nyt se kirsikka kakun päällä
Onkohan tämä nyt se kirsikka kakun päällä
Viimeksi muokannut Orlov, Pe 04.03.2022 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Papan c209
Vielä tätä pohdiskellut. Näyttää kovasti siltä, että vika oli kiskoissa olleissa kanttinauhan riekaleissa ja mikälie vaseliinissaOrlov kirjoitti: ↑Su 20.02.2022 18:41SAMihan oli ajantasalla, eli akkujännite oli laskenut ja SAM vihelsi pelin poikki kikkailin akun irroituksella ja nostelin vivustot tilt asentoon, jotta sain lasin yms kiinni laiteltua ja pistin akun lataukseen.Orlov kirjoitti: ↑La 19.02.2022 22:59 Vaihtelin kaapelit ja heittelin mekanismit paikalleen. Oli jo kiire poistua hallilta, niin vielä kokeilin ilman luukkua liikkuvuutta. Hyvin liikkui ja sitten ajattelin vielä nollata, sekin vielä onnistui kun vähän kädellä räpelsi
Jotain siinä sähelsin ja virrat poistui Joko SAM päätti, että virtaa menee liikaa tai sulake paloi, ei ehtinyt selvitellä. Eli huomenna jatkuu, pitää laittaa liukurasvat ja luukku paikalleen, katsella paikat läpi ja pistää homma pakettiin. Riittää vähäksi aikaa kattoluukun osalta
Huomenna sitten muutaman millin säätöä lasiin ja thats it
SAM varmaan oli kovasti huolissaan, kun vihelteli peliä poikki, taitaa seurata sekä virtoja että jännitettä.
Tietty tuo seuraa amppeereita, miten se muuten osaisi kohdat missä pysähtyä tai oppisi niitä…
Re: Papan c209
Hommasin tommosen
Samalla tuli tilattua kaikki tunkin paikat, kuten yleistä, niin ne on rikottu jokainen hallitunkin avulla. Ei mitenkään kallis setti, tuo hallitunkin kumitalla ja 4 nostopaikkaa toimituksineen 60€
Samalla tuli tilattua kaikki tunkin paikat, kuten yleistä, niin ne on rikottu jokainen hallitunkin avulla. Ei mitenkään kallis setti, tuo hallitunkin kumitalla ja 4 nostopaikkaa toimituksineen 60€
Viimeksi muokannut Orlov, Su 06.03.2022 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Papan c209
Irrottelin tunkinpaikat autosta, oli tekemistä
Pelti oli ehjää, joten putsailin ja pistelin ehkäisyä, kunhan ovat kuivuneet, ruiskin vielä kotelosuojaa koteloon ja lyön uudet tunkinpaikat kiinni. Onhan vitmaiset irrotella, sissos! Kuten näkyy, ovat auton tunkille kättökelvottomia kaikki.
Pelti oli ehjää, joten putsailin ja pistelin ehkäisyä, kunhan ovat kuivuneet, ruiskin vielä kotelosuojaa koteloon ja lyön uudet tunkinpaikat kiinni. Onhan vitmaiset irrotella, sissos! Kuten näkyy, ovat auton tunkille kättökelvottomia kaikki.