w201 m119 V8
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: w201 m119 5.0 V8
Maanantaina tuli tavattua Kakew201 ihan livenä, koronatilanne tietysti huomioituna. Kaukana kaikesta pöhinästä ja vain ihan muutaman henkilön kesken. Yhteinen kiinnostus voimamoottorilla varustettuihin W201 -malleihin johti tapaamiseen, kiitos Kari.
Oli mukava tavata nuori M-B harrastaja, joka lähestyy asioita innolla ja ennakkoluulottomasti. "Ensin rakennetaan sellainen auto, jota on tehnyt mieli ja sitten mietitään miten sen saisi kilpiin" Hyvä asenne! Uusien sääntöjen mukaan jopa ihan mahdollista saada kilpiin. Ja vaikka ei, niin hieno auto on tulossa.
Projekti on seurannassa ja juttua tulee myös some-maailman lisäksi ihan printtimediaankin.
Oli mukava tavata nuori M-B harrastaja, joka lähestyy asioita innolla ja ennakkoluulottomasti. "Ensin rakennetaan sellainen auto, jota on tehnyt mieli ja sitten mietitään miten sen saisi kilpiin" Hyvä asenne! Uusien sääntöjen mukaan jopa ihan mahdollista saada kilpiin. Ja vaikka ei, niin hieno auto on tulossa.
Projekti on seurannassa ja juttua tulee myös some-maailman lisäksi ihan printtimediaankin.
Re: w201 m119 5.0 V8
Joo on kyllä tullut katsottua, äijillä vähä tapahtuusimoks kirjoitti: ↑Ti 16.03.2021 15:57 https://www.youtube.com/watch?v=Nk1K3zhS3W8
varmaan olet näitä jo kattellutkin, et varmaan kuitenkaan turbottamaan ollut aikomassa
Ja vaparina mennään aluksi, mutta kaikkihan tietää, että nälkä kasvaa syödessä...
Re: w201 m119 5.0 V8
Kiitoksia sulle! Oli hieno juttu tavata saman merkin harrastajia (lue: samaa sairautta sairastavia).Seniorikansalainen kirjoitti: ↑Ti 16.03.2021 21:34 Maanantaina tuli tavattua Kakew201 ihan livenä, koronatilanne tietysti huomioituna. Kaukana kaikesta pöhinästä ja vain ihan muutaman henkilön kesken. Yhteinen kiinnostus voimamoottorilla varustettuihin W201 -malleihin johti tapaamiseen, kiitos Kari.
Oli mukava tavata nuori M-B harrastaja, joka lähestyy asioita innolla ja ennakkoluulottomasti. "Ensin rakennetaan sellainen auto, jota on tehnyt mieli ja sitten mietitään miten sen saisi kilpiin" Hyvä asenne! Uusien sääntöjen mukaan jopa ihan mahdollista saada kilpiin. Ja vaikka ei, niin hieno auto on tulossa.
Projekti on seurannassa ja juttua tulee myös some-maailman lisäksi ihan printtimediaankin.
Tuli intoa taas lisää ja vähän uutta näkökulmaa rakentamiseen.
Re: w201 m119 5.0 V8
Laatikkorintamalla edistystä havaittavissa
Vauhtipyörä valmis ja kaavelikopan leikkelin irti ässän laatikosta. Ongelmia meinasi tuottaa starttikehä, joka on tuossa moottorissa isompi kuin missään muussa mersun koneessa. Vetolevyssä kehä on kiinteänä ja sen siirto vauhtipyörään olisi ollut liian iso homma. Mietinnässä oli siirtää starttia lähemmäs kehää, mutta Mika keksi paremman ratkaisun. Eli vauhtipyörä tuli pulteilla vanhaan vetolevyyn kiinni. Nyt säilyy starttikehän lisäksi triggerikehä, joka on myös kiinteänä vetolevyssä. Kiitokset vaan Salmisen Mikalle!
Vauhtipyörä valmis ja kaavelikopan leikkelin irti ässän laatikosta. Ongelmia meinasi tuottaa starttikehä, joka on tuossa moottorissa isompi kuin missään muussa mersun koneessa. Vetolevyssä kehä on kiinteänä ja sen siirto vauhtipyörään olisi ollut liian iso homma. Mietinnässä oli siirtää starttia lähemmäs kehää, mutta Mika keksi paremman ratkaisun. Eli vauhtipyörä tuli pulteilla vanhaan vetolevyyn kiinni. Nyt säilyy starttikehän lisäksi triggerikehä, joka on myös kiinteänä vetolevyssä. Kiitokset vaan Salmisen Mikalle!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Tuli taas väistämätön tarjous eteen niin pakko oli ostaa vanteet pois
Kunnostusta vanteet ainakin huutaa ja aloittelinkin jo kiillotusurakkaa. Hyvät niistä tulee kun jaksaa hinkata. Ja jos ei mersuun mene niin kaupaksi varmasti.
Keskiöiden väri kovassa mietinnässä vielä. Ehkä jotain tumman harmaata
OZ Mitot koossa 17x10" ja 17x11". Kaiken hyvän lisäksi vielä bemarin jaolla eli jaonmuutos-spaceria vaatii vielä väliin. Jos nuo nyt tenavaan tulee niin kaaria pitää levittää, ja melko rajusti mutta katsotaan nyt. Kunnostusta vanteet ainakin huutaa ja aloittelinkin jo kiillotusurakkaa. Hyvät niistä tulee kun jaksaa hinkata. Ja jos ei mersuun mene niin kaupaksi varmasti.
Keskiöiden väri kovassa mietinnässä vielä. Ehkä jotain tumman harmaata
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Ainiin ja melkoisen selvittelyn jälkeen alustakin saatiin taas Suomea kohti. DPD:n sekoilujen takia lähetys lojui Hollannin tullissa 2 kuukauden ajan ja lopulta lähti takaisin Englantiin, mistä sen alunperin tilasin...
Hieno homma tuo Brexit
Hieno homma tuo Brexit
Re: w201 m119 5.0 V8
Vannehommia tähän väliin. Keskiöt vein maalarille ja lipat kiilloittelin porakoneella lumppulaikalla. Lopputulos ihan tyydyttävä työmäärään nähden. Etuvanteissa varsinkin oli niin syviä syöpymiä, että pitäisi hioa vähän rajummin jotta tulisi priimat. Enimmät kolhut sain kuitenkin hiottua tasaiseksi joten tälläerää välttää
Jaonmuutoslätytkin saapui, ja alustasarja pitäisi tulla lähiaikoina. Eli kohta pääsee sovittelemaan vanteita auton alle.
Jaonmuutoslätytkin saapui, ja alustasarja pitäisi tulla lähiaikoina. Eli kohta pääsee sovittelemaan vanteita auton alle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Saattaapi tosiaan huutaa levikkeitä
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: w201 m119 5.0 V8
Viikonloppuhan vierähti hallilla touhuillessa ja pientä edistystäkin havaittavissa
Etukynkkiä ja jarruja mallailin paikoilleen ja hyvinhän ne sinne istuu. Spacerit ruuvailin myös kiinni ja totesin että leveelle tulee, siitä ei pääse mihinkään. Kunhan keskiöt tulee maalarilta ja saan vanteet kasaan, niin näkee onko mitään mahdollisuutta saada noilla spekseillä sopimaan. Hieman mukavampi olisi kasailla kun olis edes iskarit tukemassa...
Samalla muokkailin c280 peräisin olevan vakaajan autoon käypäiseksi. Aika pienellä vaivalla meni loppujenlopuksi, eli päät suoriksi ja uudet korikiinnikkeiden vastakappaleet tekaisin latasta. Tuli kyllä jämyn oloinen Konehuonetta ja sähköjä kasailin myös siihen malliin, että kaikki alkaa löytää sijansa. Hukkakipinäpuolille löytyi hyvä paikka kansien päistä, triggeritelineen muokkailin tukevammaksi ja koneen johtosarjan siistin kutakuinkin valmiiksi. Periaatteessa pistokkeet kiinni ja polttoainetta tukille niin sais yritellä kohta käyntiin
Etukynkkiä ja jarruja mallailin paikoilleen ja hyvinhän ne sinne istuu. Spacerit ruuvailin myös kiinni ja totesin että leveelle tulee, siitä ei pääse mihinkään. Kunhan keskiöt tulee maalarilta ja saan vanteet kasaan, niin näkee onko mitään mahdollisuutta saada noilla spekseillä sopimaan. Hieman mukavampi olisi kasailla kun olis edes iskarit tukemassa...
Samalla muokkailin c280 peräisin olevan vakaajan autoon käypäiseksi. Aika pienellä vaivalla meni loppujenlopuksi, eli päät suoriksi ja uudet korikiinnikkeiden vastakappaleet tekaisin latasta. Tuli kyllä jämyn oloinen Konehuonetta ja sähköjä kasailin myös siihen malliin, että kaikki alkaa löytää sijansa. Hukkakipinäpuolille löytyi hyvä paikka kansien päistä, triggeritelineen muokkailin tukevammaksi ja koneen johtosarjan siistin kutakuinkin valmiiksi. Periaatteessa pistokkeet kiinni ja polttoainetta tukille niin sais yritellä kohta käyntiin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Sieltä se väyrysen hammastanko löyti paikkansa. Hienosti sopii olemaan ja melko simppeli oli asennuskin.
Vaatii vielä lyhyemmät ohjausvarret ja raidetangonpäät. Ohjausakselin kulmakaan ei ole ollenkaan paha. Ooppelin akseli kävisi lyhentämällä, ja semmoisesta taidan rakentaa, kun poorit ja rattiakselin pää menee bolt on.
Vaatii vielä lyhyemmät ohjausvarret ja raidetangonpäät. Ohjausakselin kulmakaan ei ole ollenkaan paha. Ooppelin akseli kävisi lyhentämällä, ja semmoisesta taidan rakentaa, kun poorit ja rattiakselin pää menee bolt on.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Pitkä odotus palkitaan vihdoin
Hyvältä näyttää eikös?
Hyvältä näyttää eikös?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Juu, hyvältä näyttää
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: w201 m119 5.0 V8
Toissa viikonloppuna käytiin roadtripillä lännessä ja matkaanhan tarttui muutama Bmw:n vaihteisto ja billettivauhtis
Eli mersuunhan tuli ZF gs6-53dz joka menikin yllättävän kivuttomasti paikoilleen. Laatikkotunnelia nostin n. 4cm ylöspäin ja kytkimen työsylinterille piti tehdä lekalla tunneliin pieni monttu. Laatikonkannakkeen muokkasin w201 alkuperäisestä ja normaali 30mm lieriöeristin tukikumiksi. Keppi ja kardaani pitäisi rakennella vielä, niin voimansiirtolinja alkas olla valmis.
Alustasarjakin saatiin viimein perille kolmannella yrityksellä ja yli 4 kuukauden odottelun jälkeen... No pääasia että saapui lopulta.
Eli YSR Dynamic Pro Sport korkeus/jäykkyys säädettävä alusta, jossa 33-portainen vaimennuksen säätö, edessä camberin säätö ja etupäät siis coiloverit. Erittäin laadukkaan oloinen sarja ja täysin bolt-on w201.
Alustaa sovitin jo paikalleen ja mukava oli saada tenava piiiiitkästä aikaa pyörilleen. Paljon on vielä tekemistä, mutta kyllä tällä ensikesänä ajetaan .... Ehkä
Hienoa jälkeä ei voi muuta sanoa, kiitokset vielä Mikalle! Eli mersuunhan tuli ZF gs6-53dz joka menikin yllättävän kivuttomasti paikoilleen. Laatikkotunnelia nostin n. 4cm ylöspäin ja kytkimen työsylinterille piti tehdä lekalla tunneliin pieni monttu. Laatikonkannakkeen muokkasin w201 alkuperäisestä ja normaali 30mm lieriöeristin tukikumiksi. Keppi ja kardaani pitäisi rakennella vielä, niin voimansiirtolinja alkas olla valmis.
Alustasarjakin saatiin viimein perille kolmannella yrityksellä ja yli 4 kuukauden odottelun jälkeen... No pääasia että saapui lopulta.
Eli YSR Dynamic Pro Sport korkeus/jäykkyys säädettävä alusta, jossa 33-portainen vaimennuksen säätö, edessä camberin säätö ja etupäät siis coiloverit. Erittäin laadukkaan oloinen sarja ja täysin bolt-on w201.
Alustaa sovitin jo paikalleen ja mukava oli saada tenava piiiiitkästä aikaa pyörilleen. Paljon on vielä tekemistä, mutta kyllä tällä ensikesänä ajetaan .... Ehkä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Onko tämä "ensi kesä" tämä mikä jo vähän varkain alkoi (3 päivässä yön -1C -> +28C) vaiko puhutaanko kesästä 2022?
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: w201 m119 5.0 V8
Mihinkä perustuu c280 vakaajan käyttö ei tule menemään leimasta läpi vaikka tuntuisi jämyn oloiselta omasta mielestä.
Re: w201 m119 5.0 V8
Asiallinen projekti ilman Turhia murheita.Iso Peukku ennakkoluulottomuudesta!
ML320cdi sport-07 EX. m-sport taas.
Re: w201 m119 5.0 V8
Koska kuvat on kivoja niin tässäpä olis muutama
Suurimmat korin muutokset alkas olla tekniikan osalta tehty ja tiivis paketti siitä kyllä tuleekin.
Suurimmat korin muutokset alkas olla tekniikan osalta tehty ja tiivis paketti siitä kyllä tuleekin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Kesä koittaa ja hirmuinen into olisi saada tenavaa eteenpäin. Silti hallilla ollut taas vähän hiljaisempaa koska aika ja raha on rajallista ja mieli tekee tehdä kuitenkin kerralla asiat kunnolla ja huolellisesti. MUTTA ei tässä ihan toimettomana ole oltu
Polttoainelinjat rakentelin 10mm kupariputkesta, joihin tuli letkunipat helmiliitoksin. Edullinen ja toimiva ratkaisu ja ihan siistikin siitä tuli. Putkien kiinnikkeet otin v70 Volvosta ja yksi tyhjä kohta jäi vielä varalle (ehkäpä asd-perän linjaa varten). Pumpuksihan tuli aito Boschin 044, jossa pitäisi tuotto riittää ainakin alkuun. Koeponnistuksella vuotoja ei näkynyt, eli hommaa voisi sanoa onnistuneeksi.
Vanteiden keskiötkin tuli maalarilta vihdoin; jälki on kyllä priimaa ja värivalintakin sattui omaan makuun mieleiseksi. Vanteet äkkiä kasaan ja sovittelemaan. Auton levitystä on luvassa kyllä mutta ei loppujenlopuksi paljoa.. Lopullisen tilanteen näkee kun renkaat saapuu. Niistä lisää myöhemmin.
Polttoainelinjat rakentelin 10mm kupariputkesta, joihin tuli letkunipat helmiliitoksin. Edullinen ja toimiva ratkaisu ja ihan siistikin siitä tuli. Putkien kiinnikkeet otin v70 Volvosta ja yksi tyhjä kohta jäi vielä varalle (ehkäpä asd-perän linjaa varten). Pumpuksihan tuli aito Boschin 044, jossa pitäisi tuotto riittää ainakin alkuun. Koeponnistuksella vuotoja ei näkynyt, eli hommaa voisi sanoa onnistuneeksi.
Vanteiden keskiötkin tuli maalarilta vihdoin; jälki on kyllä priimaa ja värivalintakin sattui omaan makuun mieleiseksi. Vanteet äkkiä kasaan ja sovittelemaan. Auton levitystä on luvassa kyllä mutta ei loppujenlopuksi paljoa.. Lopullisen tilanteen näkee kun renkaat saapuu. Niistä lisää myöhemmin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m119 5.0 V8
Hellettä on riittänyt ja hallilla touhuilu onkin painottunut enemmän viileään iltaan ja yöhön. Tenavan first starttikin tapahtui jo kesäkuussa, ei tosin kovin menestyksekkäästi...
Konehan lähti käyntiin vähän liiankin hyvin, eli kierrokset nousi samantien tulppaamattomien huohottimien ansiosta ja öljynjäähyn ohitusletku ei kestänyt ö-painetta.
Tulos: kone sylki kaikki moottoriöljyt pihalle sekunneissa ja pieni paniikki saatiin aikaiseksi ennenkuin sain auton sammumaan. Noh mitään vakavaa ei kerinnyt tapahtua ja toinen startti sujuikin paljon paremmin( imusarjan reijät tukittuina ja öljynjäähdytin paikoillaan
Seuraavaksi tein syylärin ja öljynjäähdyttimen kiinnikkeet ja rakensin nesteletkutkin valmiiksi. Syyläri tuli 300d w124 mallista eli on mallia iso. Öljycooleri on s500 orggis ja varmasti toimiva sekin.
Kuviakin yritin laittaa, mutta herjailee että "liitetiedostojen maksimiraja on tullut vastaan". Onko muilla kokemusta tästä? Eli onko jokin raja, monta liitettä saa olla/ topicci? Vai onkohan jokin muu häikkä.
Konehan lähti käyntiin vähän liiankin hyvin, eli kierrokset nousi samantien tulppaamattomien huohottimien ansiosta ja öljynjäähyn ohitusletku ei kestänyt ö-painetta.
Tulos: kone sylki kaikki moottoriöljyt pihalle sekunneissa ja pieni paniikki saatiin aikaiseksi ennenkuin sain auton sammumaan. Noh mitään vakavaa ei kerinnyt tapahtua ja toinen startti sujuikin paljon paremmin( imusarjan reijät tukittuina ja öljynjäähdytin paikoillaan
Seuraavaksi tein syylärin ja öljynjäähdyttimen kiinnikkeet ja rakensin nesteletkutkin valmiiksi. Syyläri tuli 300d w124 mallista eli on mallia iso. Öljycooleri on s500 orggis ja varmasti toimiva sekin.
Kuviakin yritin laittaa, mutta herjailee että "liitetiedostojen maksimiraja on tullut vastaan". Onko muilla kokemusta tästä? Eli onko jokin raja, monta liitettä saa olla/ topicci? Vai onkohan jokin muu häikkä.
Re: w201 m119 5.0 V8
Se on kyllä aina hieno etappi projektissa kun kone käy ja kukkuu! Onnittelut siitä
Helle ei ole kyllä ollut etu autohommissa, se illan viileyskin kun alkaa tulla vasta 21..22 jälkeen ja nukkuakin joskus pitäisi.
Voi olla että kuvat vähän valehtelee mutta taitaa noita loksuja jonkun verran rullaillla (tai miten sen levityksen teetkin?) että mahtuu renkaat myös joustoissa kunnolla pyörimään...
Siis foorumilla on ketjukohtainen liitteiden kokoraja, se sinulla on varmaan tullut vastaan.
Tuon voi kiertää siten että talletat kuvat johonkin pilveen (itsellä käytössä www.aijaa.com) ja kopsaat sieltä kuvan osoiterimpsun suoraan tänne tekstiin, tai vaihtoehtoisesti teet sen tuolla "Lisää kuva" -painikkeella mikä tuosta täydestä editorista yläpalkista löytyy
Helle ei ole kyllä ollut etu autohommissa, se illan viileyskin kun alkaa tulla vasta 21..22 jälkeen ja nukkuakin joskus pitäisi.
Voi olla että kuvat vähän valehtelee mutta taitaa noita loksuja jonkun verran rullaillla (tai miten sen levityksen teetkin?) että mahtuu renkaat myös joustoissa kunnolla pyörimään...
Siis foorumilla on ketjukohtainen liitteiden kokoraja, se sinulla on varmaan tullut vastaan.
Tuon voi kiertää siten että talletat kuvat johonkin pilveen (itsellä käytössä www.aijaa.com) ja kopsaat sieltä kuvan osoiterimpsun suoraan tänne tekstiin, tai vaihtoehtoisesti teet sen tuolla "Lisää kuva" -painikkeella mikä tuosta täydestä editorista yläpalkista löytyy
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: w201 m119 5.0 V8
Joo kaaria pitää levitellä jonkin verran, muttei hirveästi. Mielessä kävi Evo2 levikkeet, jos vaan järkihintaan jostain löytyisi. Toinen vaihtoehto olis Golffin kaarista rakennella, mutta aika näyttää. Jokatapauksessa mitään pultti/niittikaari-hirvityksiä tähän ei ole tulossaZac kirjoitti: ↑Ke 28.07.2021 09:52 Se on kyllä aina hieno etappi projektissa kun kone käy ja kukkuu! Onnittelut siitä
Helle ei ole kyllä ollut etu autohommissa, se illan viileyskin kun alkaa tulla vasta 21..22 jälkeen ja nukkuakin joskus pitäisi.
Voi olla että kuvat vähän valehtelee mutta taitaa noita loksuja jonkun verran rullaillla (tai miten sen levityksen teetkin?) että mahtuu renkaat myös joustoissa kunnolla pyörimään...
Siis foorumilla on ketjukohtainen liitteiden kokoraja, se sinulla on varmaan tullut vastaan.
Tuon voi kiertää siten että talletat kuvat johonkin pilveen (itsellä käytössä www.aijaa.com) ja kopsaat sieltä kuvan osoiterimpsun suoraan tänne tekstiin, tai vaihtoehtoisesti teet sen tuolla "Lisää kuva" -painikkeella mikä tuosta täydestä editorista yläpalkista löytyy
Ja kuviin liittyen kiitos tiedosta! Pitääpä varmaan pilveen lisäillä jatkossa, kun kummiskin kuvat kertoo enemmän kuin jaarittelut ja ainakin itsestä tuovat mielenkiintoa näihin topicceihin
Re: w201 m119 5.0 V8
Ajattelin äkkiseltään että Evo2-kaaria voisi olla vaikea löytää mutta näemmä maailmalta saa kaikenlaista
https://www.pesch.cz/en/product/mb-190- ... wide-evo-2
Ei miestestäni edes hinnalla pilattuja osia(?)
Jep, kuvat ovat ihan oleellista sisältöä.. Pilvessä ei tule ihan heti rajatkaan vastaan...
https://www.pesch.cz/en/product/mb-190- ... wide-evo-2
Ei miestestäni edes hinnalla pilattuja osia(?)
Jep, kuvat ovat ihan oleellista sisältöä.. Pilvessä ei tule ihan heti rajatkaan vastaan...
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: w201 m119 5.0 V8
Katos vaan, tuolle sivulle en ookkaan aiemmin eksyny. Noilla osillahan sais koko auton tehtyä lasikuidustaZac kirjoitti: ↑To 29.07.2021 09:19 Ajattelin äkkiseltään että Evo2-kaaria voisi olla vaikea löytää mutta näemmä maailmalta saa kaikenlaista
https://www.pesch.cz/en/product/mb-190- ... wide-evo-2
Ei miestestäni edes hinnalla pilattuja osia(?)
Jep, kuvat ovat ihan oleellista sisältöä.. Pilvessä ei tule ihan heti rajatkaan vastaan...
Eikä ollenkaan pahat hinnat ja toimitus luulisi onnistuvan Tsekeistä ihan ok. Vahvaan harkintaan menee
Re: w201 m119 5.0 V8
Tuolle polulle kun lähtee niin sit täytyy rakentaa (ainakin ulkoisesti ja sisustasta?) kokonaan Evo 2 'look-alike'...?
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: w201 m119 5.0 V8
https://aijaa.com/6Nrgz0
https://aijaa.com/A8TT5d
https://aijaa.com/jp3QTn
https://aijaa.com/vPcWIH
Noniin katotaas näkyskö nyt muutamat kuvat.
https://aijaa.com/A8TT5d
https://aijaa.com/jp3QTn
https://aijaa.com/vPcWIH
Noniin katotaas näkyskö nyt muutamat kuvat.
Re: w201 m119 5.0 V8
Itseasiassa tässä tuli toinenkin vaihtoehto korisarjasta mieleen. Nimittäin Evo 1. Mitä pitempään näitä kahta vertailen niin sitä enemmän alan kallistua jopa tuon ykkösen puolelle. Kummiskin vähän hillitympi ja maltillisempi kuin Evo2 pullistukset, mutta kummiskin enemmän muotoa kuin esim. cossussa tai jossain AMG-setissä. Saas nähä
Re: w201 m119 5.0 V8
@Kakew201 Näkyy - tai paremminkin aukeaa - nuo kuvat mulle ainakin
Sieltä kun katsoo kuvan alta valikon "KUVAKOODIT" niin sieltä saa suoraan rimpsun kopsaamalla näkymään täällä kuvan:
Pienenä...
Ja isona....
Pisteet kyllä Evo 1 -kaarille... Nekin ovat varsin näyttävät mutta eivät tee autosta vielä rata-auton näköistä, mitä Evo 2 sitten jo on... Tosin voi olla että tuossakin avaa Pandoran boxin: nämäkin alkaa vaatia helmoja ja spoilereita
Sieltä kun katsoo kuvan alta valikon "KUVAKOODIT" niin sieltä saa suoraan rimpsun kopsaamalla näkymään täällä kuvan:
Pienenä...
Ja isona....
Pisteet kyllä Evo 1 -kaarille... Nekin ovat varsin näyttävät mutta eivät tee autosta vielä rata-auton näköistä, mitä Evo 2 sitten jo on... Tosin voi olla että tuossakin avaa Pandoran boxin: nämäkin alkaa vaatia helmoja ja spoilereita
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...