S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien kanss
S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien kanss
Moro! En ihan yhtäkkiä löytäny sopivaa ketjua tätä varten.
Eli siis 320v6 s211 06 mersu airmaticilla. Ilmapussit kiskottu helvettiin ja auto muutettu coilovereille.
Vikakoodejahan tulee luonnollisesti joista selvitty muuttamalla auto Starin kanssa sedaniksi. Mutta ongelma sijaitsee kuitenkin mittaristossa johon ei päästy käsiks. Näyttöön tulee yksi herja ilmajousista(en tiedä paljon taustalla,mutta ei näytä kuin yhden). Löytyykö siis kaveria joka vois tälle jotain? Sinänsä ei vaikuta normaaliin elämään mutta kuitenkin.
En tarvitse tiedotusta siitä kuinka herrasmieslaiva pilataan kun laitetaan rautajouset,ei vaikuta tuohonautoon enää millääntavalla.
Auto sijaitsee kouvolassa mutta oikean kaverin löydyttyä ajetaan vaikka suomen päähän.
Kiitos ja anteeksi
Eli siis 320v6 s211 06 mersu airmaticilla. Ilmapussit kiskottu helvettiin ja auto muutettu coilovereille.
Vikakoodejahan tulee luonnollisesti joista selvitty muuttamalla auto Starin kanssa sedaniksi. Mutta ongelma sijaitsee kuitenkin mittaristossa johon ei päästy käsiks. Näyttöön tulee yksi herja ilmajousista(en tiedä paljon taustalla,mutta ei näytä kuin yhden). Löytyykö siis kaveria joka vois tälle jotain? Sinänsä ei vaikuta normaaliin elämään mutta kuitenkin.
En tarvitse tiedotusta siitä kuinka herrasmieslaiva pilataan kun laitetaan rautajouset,ei vaikuta tuohonautoon enää millääntavalla.
Auto sijaitsee kouvolassa mutta oikean kaverin löydyttyä ajetaan vaikka suomen päähän.
Kiitos ja anteeksi
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
Onko autossa korkeusanturit paikallaan?
Onko auto alempana, kuin normaalisti?
Onko auto alempana, kuin normaalisti?
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
On xenoneiden takia anturit paikallaan. Auto on normaalia huomattavasti matalampi,mutta korkeusantureiden tankoja on muutettu ettei sitäkautta herjaa tule. Voi käsittääkseni olla mahdollista ettei mittarin ecu saa nyt tarvittavaa tietoa muilta ecuilta ilmajousituksesta. Koska auto on muutettu ”sedaniksi”?simosami kirjoitti:Onko autossa korkeusanturit paikallaan?
Onko auto alempana, kuin normaalisti?
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
Miten taka-akselin anturi, onko entisellään?
MB E 300 de Avantgarde Business Premium Plus -19
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
koodasitko airmaticin pois CGW:stä? ... sitten nappaa airmaticin sulake irti
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
Takapään anturia nostettu ylöspäin samassa suhteessa etusten kanssa. Ja jos auto on liian matala antureiden mielestä,teksti on punaisella. Car is too(s)low.
Sulake tosiaan pitää nypätä,otin kompuran releen irti ettei se turhaa pörise itteään paskaks.
Sulake tosiaan pitää nypätä,otin kompuran releen irti ettei se turhaa pörise itteään paskaks.
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
Ei auttanu sulakkeen poisto. Kattelin tossa ettei kaikkia airmaticin sulakkeita saa edes otettua pois. 37 oli ainut minkätakana oli pelkkä airmatic. 39 multa jo puuttukin. Täytyy kattoa mitä muuta siellä takana on
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
jos en väärin muista niin prefuse boksissa oli jotain airmaticiin liittyvää kans... mutta siis oliko aimatic koodattu pois CGW:stä?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
No, juuri sitähän se mersu sulle kertooHuhtala_ kirjoitti:Moro!
En tarvitse tiedotusta siitä kuinka herrasmieslaiva pilataan kun laitetaan rautajouset,ei vaikuta tuohonautoon enää millääntavalla.
Pistä mustaa teippiä mittaristoon ton herjan päälle.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
CGW:stä en oo aivan varma kun en ite tota häivyttelyä tehny,mutta äkkiä tulis mieleen että kyllä.
Oon kaverin kans yhteydes ku sitä tossa nään.
Oon kaverin kans yhteydes ku sitä tossa nään.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
'MiHe kirjoitti:jos en väärin muista niin prefuse boksissa oli jotain airmaticiin liittyvää kans... mutta siis oliko aimatic koodattu pois CGW:stä?
On siellä iso sulake sille,
mittariston versikoodus pitää muuttaa
Mökkillä
'
'
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
FinlandMerceds kirjoitti:'MiHe kirjoitti:jos en väärin muista niin prefuse boksissa oli jotain airmaticiin liittyvää kans... mutta siis oliko aimatic koodattu pois CGW:stä?
On siellä iso sulake sille,
mittariston versikoodus pitää muuttaa
Joop oli prefusessa 40 suilake. Ei vaikutusta. Onko tuo prefusessa ns pääsulake? Ulkolaisella foorumilla se oli merkattu ”airmatic relay fuse” ksi
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
Periaatteessa tuossa pitäisi riittää kun koodaukset muuttaa ei airmatiksi ja ohjainlaitteen sulake pois. Näin ainakin farkuissa kun muutetaan rautajousille.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: S211 airmatic poisto ja senjälkeinen sotku vikakoodien k
Näin käytännössäkin mutta ei tuonne mittaristoon jostain syystä päästy käsiksi millään. mutta ei tuo katsuria haitannu vaikka mittarissa koodi olikinjoskami kirjoitti:Periaatteessa tuossa pitäisi riittää kun koodaukset muuttaa ei airmatiksi ja ohjainlaitteen sulake pois. Näin ainakin farkuissa kun muutetaan rautajousille.