Kun yritetään myydä ihan uutta tekniikkaa asikkaille/massalle niin olis luullut että tuotteesta tehdään sexy wau haluttavan näköinen mutta ei näköjään .
Ainoastaan perä on ihan hyvä . Mutta ei minusta ihan vielä riitä . Omsata mielestä esim GLC tää nykyinen on selvästi paremman näköinen .
Siis ei eka mersun täyssähköauto vaan ensimmäinen täyssähköauto jossa mersun tulkinnan mukaan sähköinen voimalinja (kardaani puuttuu etu- ja taka-akselin väliltä?).
Nyt on sit SUOMEN hinta julkaistu, 81-99,5k riippuen varusteista, ja extra herkut sit toki päälle..
Aikaisilla sitä mitä pääsikin odottaa. Hauska nähdä miten edulliseksi saavat pienemmät mallit tulevaisuudessa.
Petri.Kemppainen kirjoitti:Kun yritetään myydä ihan uutta tekniikkaa asikkaille/massalle niin olis luullut että tuotteesta tehdään sexy wau haluttavan näköinen mutta ei näköjään .
Ainoastaan perä on ihan hyvä . Mutta ei minusta ihan vielä riitä . Omsata mielestä esim GLC tää nykyinen on selvästi paremman näköinen .
Sama tuli mieleen. Jos keulasta tulee ekana mieleen Opel ja perästä Rellu niin onko se sitä mitä 100k€ Mersun ostaja haluaa?
No toivotaan että tekniikka on hyvää ja myy kuin elektroni(häkä).
Petri.Kemppainen kirjoitti:Kun yritetään myydä ihan uutta tekniikkaa asikkaille/massalle niin olis luullut että tuotteesta tehdään sexy wau haluttavan näköinen mutta ei näköjään .
Ainoastaan perä on ihan hyvä . Mutta ei minusta ihan vielä riitä . Omsata mielestä esim GLC tää nykyinen on selvästi paremman näköinen .
Niin. jos tekniikka uutta niin miksi ei edes ulkonäkö mersua. Jo w220 korissa liian volvomainen perä kyljistään.
Ihan kiialta tms näyttää. Luulisi että mersu näyyttäisi miltä auto näyttää eikä kopioisi useamman vuoden takaisia picasso luokan muotoilluksennoksia.
Tossa alla linkki uuden sähköauton vaikutus elinkaarivertailuna verrattuna vanhan bensa-auton etanoliconversioon. Toki etanoolilobbausta mutta ei se sähkö nyt ole vielä tällä hetkellä ehkä kuitenkaan luonnolle paras. Tässä Vantaalla vieläkin tipahti postista ilmoitus akkutehtaan ja sulaton vaikutuksista maaperään. Litiumakkkujen tuotantoa ei päästetä louhimisesta asti viherpiipertäjiä katselemaan - itseasiassa minnekkään kaivostoimintaan ei haluta ketään tulevan katselmaan mitä siellä touhutaan.
Miten niin etanoiliobbausta, etanolihan on jo kuollut polttoaine. Tarkoitit varmaan polttokennolobbausta, siinä on tulevaisuus.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Täytyy kyllä sanoa, että noin muotoilullisesti samaan kategoriaan putoava Audin sähkö-SUV on minusta tätä Mersua särmikkäämpi ja maskuliinisempi esitys ja näin ollen myös ehdottomasti onnistuneempi.
Jos niitä sähköautoja haluaa kaupan, niin miks ne pitää muotoilla tuollalailla? Eihän tuo nyt kauhean ruma ole, poislukien hirveät vanteet, mutta yleisesti ottaen aika typerän näköisiä sähköautot varsinkin keulasta. Audin e-tron on kyllä hieno