Omistajan nimi viittaisi paikallisen muusikkoon mutta en tiennyt että hän olisi mersumiehiä

Omistajan nimi viittaisi paikallisen muusikkoon mutta en tiennyt että hän olisi mersumiehiä
No kyllä! Paras, hienoin ja eritoten lämpimin verhoilu, ei suotta ilmastointia riesana, ja vieläpä - muutoin negatiiviseksi asiaksi laskettava - manuaaliaski, eli hyvä ajaa raceaGetriebe kirjoitti:Vähän harvinaisemmilla spekseillä oleva talviauto:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/9621479" onclick="window.open(this.href);return false;
Harvinaisia juu, mut sillon tällön noita näkee. Joku osais varmaa knoppailla valmistusmäärät.joop79 kirjoitti:Nämähän on ilmeisen harvinaisia manuaali askilla? En ole ennen nähnyt...
Suksipoika kirjoitti:https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cls/9247659
Täytyy vissiin omatkin käyttää karalalla tästä lähtienRohkenisin väittää ilmoitettuja teholukemia humpuukiksi.?
Museotarkastaja taas sinnepäin tai ollut jo hetken(en katsonut koska tarkastettu)Pontus kirjoitti:https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/9702088
Lisää offtopic.unski kirjoitti:Tämähän nyt on ihan offtopicia, kun tänne vain laitetaan kotimaisia autolöytöjä.
En tiedä museokatsastuksesta juuri mitään, muuta olen ollut aiinä uskossa, että museoautoon hyväksytään aikakauden lisävarusteet... Jo seitsemänkymmentäluvulla osattiin tehdä lisvarusteita moneen makuun...esim. kromikaaret ja nuo aikakatensa useissa jenkki-mersuissa olleet pinnavanteet. EU-kilvet ovat taas virallinen ”dokumentti” ja näitä autoilija ei edes omista. Niidenkään en uskoisi haittaavan museokatsastusta. Penkinpäälliset on minusta liian tuoreet, tuollaisia ei minusta 70-luvulla valmistettu.
Mutta kuten mainitsin, en tiedä museokatsastukseta mitään ja tämähän on pahasti jo off topic.
Timppa
Timppa
Haa, tää on hyvä aihetyko h kirjoitti:Lisää offtopic.unski kirjoitti:Tämähän nyt on ihan offtopicia, kun tänne vain laitetaan kotimaisia autolöytöjä.
En tiedä museokatsastuksesta juuri mitään, muuta olen ollut aiinä uskossa, että museoautoon hyväksytään aikakauden lisävarusteet... Jo seitsemänkymmentäluvulla osattiin tehdä lisvarusteita moneen makuun...esim. kromikaaret ja nuo aikakatensa useissa jenkki-mersuissa olleet pinnavanteet. EU-kilvet ovat taas virallinen ”dokumentti” ja näitä autoilija ei edes omista. Niidenkään en uskoisi haittaavan museokatsastusta. Penkinpäälliset on minusta liian tuoreet, tuollaisia ei minusta 70-luvulla valmistettu.
Mutta kuten mainitsin, en tiedä museokatsastukseta mitään ja tämähän on pahasti jo off topic.
Timppa
Timppa
Niin oli juu, mutta tälläisten kateellisten ja p--saukisten maassa on jotenkin mukava arvostella.
Lähinnä se alkuperäinen henki, sen itsekin hyväksyisi...
Kilvet maksaa 12€(6€kpl) ilman euvostoliiton tunnusta ja tilatessa voi mainita että ilman reikiä.
Noihin kontissa oleviin saa kumit 250€ netistä+ rengastyöt.
Penkinpäälliset voi myydä Mutelille, alla todennäköisesti jopa ehjät.
Joku maalari voisi vähän fiksata, ja tiivistettä kuskinoveen voisi vaikka kyttäillä ebaysta.
Mutta näkyy olevan autoliike, että toivottavasti menee harrastajalle.
Ps. itse en pidä edes tuosta korimallista, edellinen ja seuraava mallisarja on onnistunut sonderclasse, tuon listat ja puskurit on aivan kököt.