Muutama /8-mainos (päivitetty2)

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Muutama /8-mainos (päivitetty2)

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Muutamia mainoksia mitä on tultu skannailtua:

230.4 facelift
280E koeajo
Diisel

(edit: lisätty muutama)

w111
w123

C111:

sivu1
sivu2
sivu3

Ja sitten muutama kuva tuosta golf gti magazinesta:

w114 v8 (1)
w114 v8 (2)
Viimeksi muokannut Aapo.T, To 21.10.2004 21:47. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Hyvä että olet jaksanut nähdä vaivaa tekemällä tuommoisen skannauksen.

Iso kiitos pitkässä varressa. :D
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1594
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Hieno homma, näitä lisää!!
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Upeeta juu, ehdottomasti.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4637
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Meikäläisen sivuilta galleriasta löytyy W115 dieselmallien myyntiesite skannattuna. :wink:
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

C123 juttuja...

Muuta MB-juttua...

Näitäkin on tulossa paljon lisää (kirjahyllyt notkuu...) kunhan inspiraatio saadaan taas kohdilleen.
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Re: Muutama /8 mainos (päivitetty)

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Muffler kirjoitti:w111
Slurps. Kiitos.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
PKivireki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Su 04.01.2004 00:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja PKivireki »

Pitänee jostain kirjastosta kaivella tuo gti -lehti ihmeteltäväksi (ja kauhisteltavaksi). Sitä ihmettelen jo valmiiksi että millä ihmeen luvalla saa töpätä 5-litraisen koneen 280sen tilalle..
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4637
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

PKivireki kirjoitti:Pitänee jostain kirjastosta kaivella tuo gti -lehti ihmeteltäväksi (ja kauhisteltavaksi). Sitä ihmettelen jo valmiiksi että millä ihmeen luvalla saa töpätä 5-litraisen koneen 280sen tilalle..
Ennen sai, mutta ei saa enää. Poikkeusluvalla onnistuivat melkein minkalaiset hommat vain.

Tuo lehti oli silloin pakko ostaa, koska kuulin huhua, että siinä on tämä "500E". Juttu on vain kahden sivun mittainen ja hajotettu ärsyttävästi eri puolille samaa sivua (ei olis voinu aukeamaa laittaa), kuvat ovat surkeita ja tummia. Sitten vielä väitetään, että auto on W115 ja "iso pystylamppu"! Tämäkin vähän kummastuttaa: "Mukavana plussana autossa on käsikäyttöinen seisontajarrun palautin, joka tehtiin lisävarusteeksi, sillä onhan käytössä myös aito ja alkuperäinen, jalalla toimiva." :P Toimittaja käyttää enemmän pilkkuja kuin minä!

No juttuun kohdistuvasta valituksesta huolimatta auto on ihan onnistunut. Tunteeko kukaan auton omistajaa eli Harri Ruohosta?
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

Saul kirjoitti:Juttu on vain kahden sivun mittainen ja hajotettu ärsyttävästi eri puolille samaa sivua (ei olis voinu aukeamaa laittaa), kuvat ovat surkeita ja tummia. Sitten vielä väitetään, että auto on W115 ja "iso pystylamppu"! Tämäkin vähän kummastuttaa: "Mukavana plussana autossa on käsikäyttöinen seisontajarrun palautin, joka tehtiin lisävarusteeksi, sillä onhan käytössä myös aito ja alkuperäinen, jalalla toimiva." :P Toimittaja käyttää enemmän pilkkuja kuin minä!
No onhan se juttu ihan pe****stä ja törkeän asiantuntemattomasti tehty - todella lukijoiden aliarvioimista. Vaikka en toimittamisesta mitään ymmärrä, ja haluan tässä yhteydessä korostaa, että en koskaan vuosia sitten ole rahapulassa paria juttua GTi-Magazineen kirjoittanut, olisin voinut jopa itse haluta kirjoittaa autoa hieman imartelevamman jutun, jossa olisi ollut vähemmän asiavirheitä.

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

PKivireki kirjoitti:Pitänee jostain kirjastosta kaivella tuo gti -lehti ihmeteltäväksi (ja kauhisteltavaksi). Sitä ihmettelen jo valmiiksi että millä ihmeen luvalla saa töpätä 5-litraisen koneen 280sen tilalle..
Tossahan se on ekassa viestissä skannattuna.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Joo sekä Mufflerilla että mulla on siis se koko juttu eli mahtavat kaksi sivua skannattuna, jos se nyt ei noita kuvia selailemalla vielä selvinnyt.
Heh, vanha "lyhtylamppu" :lol:
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä. 8)

w115 lang.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

Muffler kirjoitti:No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä. 8)
Melkoisia bordellivirityksiä tuossa autossa. :) Mitenkähän tuollainen pötkylä muuten pysyy ruostumatta 1 600 000 km? Tai siis monetko kynnyskotelon päät äijä on vaihtanut, vai onko jo vuosia sitten pellin molemmin puolin ladattu lasikuitua?

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Daaz kirjoitti:
Muffler kirjoitti:No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä. 8)
Melkoisia bordellivirityksiä tuossa autossa. :) Mitenkähän tuollainen pötkylä muuten pysyy ruostumatta 1 600 000 km? Tai siis monetko kynnyskotelon päät äijä on vaihtanut, vai onko jo vuosia sitten pellin molemmin puolin ladattu lasikuitua?

-Daaz
Pitääkö mun sensuroida tää sun teksti prkl :) älä sä epäile pystärin kestävyyttä. :twisted:
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Muffler kirjoitti:No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä. 8)

w115 lang.
Yess. Näitä lisää. :wink: Ei sinulla satu seuraavaa sivua olemaan, olisi hauska tietää mikä sen "rohahtavan" äänen mersussa päästi... :?

Aika mielenkiintoista, että kuskin mukaan "melkein joka vuosi on ollut täysi maalaus". Liekö siinä ollut sitten über-tarkkaa autonpitoa vai harvinaisen kuluttavat olot, vai toimittajan väärinymmärrys. Mikä ei sekään olisi ihme...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14017
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Onkohan tuo "luuri-korvalla" -kuva lipsahtanut vahingossa väärinpäin.... tuskin tuo /8 on Englantiin tarkoitettu :-D.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Aku P kirjoitti:
Muffler kirjoitti:No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä. 8)

w115 lang.
Yess. Näitä lisää. :wink: Ei sinulla satu seuraavaa sivua olemaan, olisi hauska tietää mikä sen "rohahtavan" äänen mersussa päästi... :?
Kuulemma syöttöpumpun laakeri tms?

Timolle tiedoksi että ennenvanhaan ei ollu digikameraa ja filmiä kehitettäessä oli mahdollista että negatiivi menee väärinpäin ja sitten kuvasta tulee käännetty :;)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Roisto
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1314
Liittynyt: To 08.07.2004 17:04
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Muffler kirjoitti:Timolle tiedoksi että ennenvanhaan ei ollu digikameraa ja filmiä kehitettäessä oli mahdollista että negatiivi menee väärinpäin ja sitten kuvasta tulee käännetty :;)
Tuossa voi olla myös kyseessä taiton tyylikeino, eli kuvissa seisovat, kävelevät tai johonkin suuntaan katsovat ihmiset (tahi esineet, kuten auton keulat) pyritään suuntaamaan sivun tai aukeaman keskikohdan suuntaan. Kaikki taittajat eivät tule kiinnittäneeksi huomiota siihen, että kuvien kääntely saattaa aiheuttaa hämäännystä tai tahatonta hupia. Monta kertaa tulee vastaan kuvia, joissa auton ratti on väärällä puolella tahi konehuoneessa on kaikki kääntynyt peilikuvaksi.

Katsokaapa vain tuotakin leikettä. :D

t.
Risto
E500 – 211.070
esarund
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Ti 13.04.2004 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja esarund »

Batman pystäri , kyllä ruotsalaiset osaavat ....
http://www.blocket.se/view/3602681.htm? ... c=1&city=0

Sori oli tarkoitus laittaa pystäri bongauksiin! Siirtäköön ken osaa :oops:
Terveisin Esa
Vastaa Viestiin