Muutama /8-mainos (päivitetty2)
Muutama /8-mainos (päivitetty2)
Muutamia mainoksia mitä on tultu skannailtua:
230.4 facelift
280E koeajo
Diisel
(edit: lisätty muutama)
w111
w123
C111:
sivu1
sivu2
sivu3
Ja sitten muutama kuva tuosta golf gti magazinesta:
w114 v8 (1)
w114 v8 (2)
230.4 facelift
280E koeajo
Diisel
(edit: lisätty muutama)
w111
w123
C111:
sivu1
sivu2
sivu3
Ja sitten muutama kuva tuosta golf gti magazinesta:
w114 v8 (1)
w114 v8 (2)
Viimeksi muokannut Aapo.T, To 21.10.2004 21:47. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Meikäläisen sivuilta galleriasta löytyy W115 dieselmallien myyntiesite skannattuna.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
C123 juttuja...
Muuta MB-juttua...
Näitäkin on tulossa paljon lisää (kirjahyllyt notkuu...) kunhan inspiraatio saadaan taas kohdilleen.
Muuta MB-juttua...
Näitäkin on tulossa paljon lisää (kirjahyllyt notkuu...) kunhan inspiraatio saadaan taas kohdilleen.
Re: Muutama /8 mainos (päivitetty)
Slurps. Kiitos.Muffler kirjoitti:w111
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Ennen sai, mutta ei saa enää. Poikkeusluvalla onnistuivat melkein minkalaiset hommat vain.PKivireki kirjoitti:Pitänee jostain kirjastosta kaivella tuo gti -lehti ihmeteltäväksi (ja kauhisteltavaksi). Sitä ihmettelen jo valmiiksi että millä ihmeen luvalla saa töpätä 5-litraisen koneen 280sen tilalle..
Tuo lehti oli silloin pakko ostaa, koska kuulin huhua, että siinä on tämä "500E". Juttu on vain kahden sivun mittainen ja hajotettu ärsyttävästi eri puolille samaa sivua (ei olis voinu aukeamaa laittaa), kuvat ovat surkeita ja tummia. Sitten vielä väitetään, että auto on W115 ja "iso pystylamppu"! Tämäkin vähän kummastuttaa: "Mukavana plussana autossa on käsikäyttöinen seisontajarrun palautin, joka tehtiin lisävarusteeksi, sillä onhan käytössä myös aito ja alkuperäinen, jalalla toimiva." Toimittaja käyttää enemmän pilkkuja kuin minä!
No juttuun kohdistuvasta valituksesta huolimatta auto on ihan onnistunut. Tunteeko kukaan auton omistajaa eli Harri Ruohosta?
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
No onhan se juttu ihan pe****stä ja törkeän asiantuntemattomasti tehty - todella lukijoiden aliarvioimista. Vaikka en toimittamisesta mitään ymmärrä, ja haluan tässä yhteydessä korostaa, että en koskaan vuosia sitten ole rahapulassa paria juttua GTi-Magazineen kirjoittanut, olisin voinut jopa itse haluta kirjoittaa autoa hieman imartelevamman jutun, jossa olisi ollut vähemmän asiavirheitä.Saul kirjoitti:Juttu on vain kahden sivun mittainen ja hajotettu ärsyttävästi eri puolille samaa sivua (ei olis voinu aukeamaa laittaa), kuvat ovat surkeita ja tummia. Sitten vielä väitetään, että auto on W115 ja "iso pystylamppu"! Tämäkin vähän kummastuttaa: "Mukavana plussana autossa on käsikäyttöinen seisontajarrun palautin, joka tehtiin lisävarusteeksi, sillä onhan käytössä myös aito ja alkuperäinen, jalalla toimiva." Toimittaja käyttää enemmän pilkkuja kuin minä!
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Tossahan se on ekassa viestissä skannattuna.PKivireki kirjoitti:Pitänee jostain kirjastosta kaivella tuo gti -lehti ihmeteltäväksi (ja kauhisteltavaksi). Sitä ihmettelen jo valmiiksi että millä ihmeen luvalla saa töpätä 5-litraisen koneen 280sen tilalle..
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä.
w115 lang.
w115 lang.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Melkoisia bordellivirityksiä tuossa autossa. Mitenkähän tuollainen pötkylä muuten pysyy ruostumatta 1 600 000 km? Tai siis monetko kynnyskotelon päät äijä on vaihtanut, vai onko jo vuosia sitten pellin molemmin puolin ladattu lasikuitua?Muffler kirjoitti:No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Pitääkö mun sensuroida tää sun teksti prkl älä sä epäile pystärin kestävyyttä.Daaz kirjoitti:Melkoisia bordellivirityksiä tuossa autossa. Mitenkähän tuollainen pötkylä muuten pysyy ruostumatta 1 600 000 km? Tai siis monetko kynnyskotelon päät äijä on vaihtanut, vai onko jo vuosia sitten pellin molemmin puolin ladattu lasikuitua?Muffler kirjoitti:No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä.
-Daaz
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Yess. Näitä lisää. Ei sinulla satu seuraavaa sivua olemaan, olisi hauska tietää mikä sen "rohahtavan" äänen mersussa päästi...Muffler kirjoitti:No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä.
w115 lang.
Aika mielenkiintoista, että kuskin mukaan "melkein joka vuosi on ollut täysi maalaus". Liekö siinä ollut sitten über-tarkkaa autonpitoa vai harvinaisen kuluttavat olot, vai toimittajan väärinymmärrys. Mikä ei sekään olisi ihme...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Onkohan tuo "luuri-korvalla" -kuva lipsahtanut vahingossa väärinpäin.... tuskin tuo /8 on Englantiin tarkoitettu .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kuulemma syöttöpumpun laakeri tms?Aku P kirjoitti:Yess. Näitä lisää. Ei sinulla satu seuraavaa sivua olemaan, olisi hauska tietää mikä sen "rohahtavan" äänen mersussa päästi...Muffler kirjoitti:No niin nyt voitte lukea MERSUJEN Kuninkaasta eli pystylampusta jolle on kertynyt hyvä määrä kilometrejä.
w115 lang.
Timolle tiedoksi että ennenvanhaan ei ollu digikameraa ja filmiä kehitettäessä oli mahdollista että negatiivi menee väärinpäin ja sitten kuvasta tulee käännetty :;)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Tuossa voi olla myös kyseessä taiton tyylikeino, eli kuvissa seisovat, kävelevät tai johonkin suuntaan katsovat ihmiset (tahi esineet, kuten auton keulat) pyritään suuntaamaan sivun tai aukeaman keskikohdan suuntaan. Kaikki taittajat eivät tule kiinnittäneeksi huomiota siihen, että kuvien kääntely saattaa aiheuttaa hämäännystä tai tahatonta hupia. Monta kertaa tulee vastaan kuvia, joissa auton ratti on väärällä puolella tahi konehuoneessa on kaikki kääntynyt peilikuvaksi.Muffler kirjoitti:Timolle tiedoksi että ennenvanhaan ei ollu digikameraa ja filmiä kehitettäessä oli mahdollista että negatiivi menee väärinpäin ja sitten kuvasta tulee käännetty :;)
Katsokaapa vain tuotakin leikettä.
t.
Risto
E500 – 211.070
Batman pystäri , kyllä ruotsalaiset osaavat ....
http://www.blocket.se/view/3602681.htm? ... c=1&city=0
Sori oli tarkoitus laittaa pystäri bongauksiin! Siirtäköön ken osaa
http://www.blocket.se/view/3602681.htm? ... c=1&city=0
Sori oli tarkoitus laittaa pystäri bongauksiin! Siirtäköön ken osaa
Terveisin Esa