Mercedes 190E 2.6 Sportline vm. 1990
Varusteet:
Automaattivaihteisto
ABS
ASD
Ilmastointi
Vakionopeudensäädin
Sähkökattoluukku
Sähköllä säädettävä kulj. istuin
Sähköikkunat
Sähköantenni
Sportline-alusta
Lorinserin takaspoileri
Takaniskatuet
Kyynärnojat edessä ja takana
Metalliväri
Mercedes stererot
Ajettu 236000km
Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja (Kaikki huollot tehty säännöllisesti 10 tkm. välein)
Auto on täysin ruosteeton Saksantuontiauto
Mikä olisi oikea myyntihinta?
Lisään vielä....
Auto on vaimon nimissä 3kk ajoluvalla, emmekä ole sitä täällä varsinaisesti kauppaamassa.
Olisi kuitenkin mukava tietää, mitä mersumiehet tosipaikan tullen olisivat tuollaisesta autosta valmiit maksamaan
Autobaanalla mittari näytti 220 km/t, eikä kaikki ollut vieläkään pelissä.
Moottori ei syö/vuoda öljyä, eikä missään paikassa ole havaittavissa väljyyttä.
t. Mersumies jo vuodesta 1984 ( W123 280, W123 300D, W124 200D, W124 300D Saksantuonti, W290TD Saksantuonti ja 190E Sportline)
Olisi kuitenkin mukava tietää, mitä mersumiehet tosipaikan tullen olisivat tuollaisesta autosta valmiit maksamaan
Autobaanalla mittari näytti 220 km/t, eikä kaikki ollut vieläkään pelissä.
Moottori ei syö/vuoda öljyä, eikä missään paikassa ole havaittavissa väljyyttä.
t. Mersumies jo vuodesta 1984 ( W123 280, W123 300D, W124 200D, W124 300D Saksantuonti, W290TD Saksantuonti ja 190E Sportline)
Vaatimattomuus kaunistaa
12.000€
Jos bensakoneisen pikkukorisen haluaa, niin tuo on aika lailla nappi yksilö. Koska peli on melko harvinainen, pitää ottaa hieman perspektiiviä "serkkujen" kautta: Hintaheitto voi kuulostaa aliarvionniltakin, mutta toisaalta tuohon rahaan alkaa saada myös 230/300CE-mallia ja jopa W126 saattaa veroineen päivineen irrota samanvuotisena. W124-tarjonnassa onkin sitten jo enemmän valinnanvaraa.
Jos bensakoneisen pikkukorisen haluaa, niin tuo on aika lailla nappi yksilö. Koska peli on melko harvinainen, pitää ottaa hieman perspektiiviä "serkkujen" kautta: Hintaheitto voi kuulostaa aliarvionniltakin, mutta toisaalta tuohon rahaan alkaa saada myös 230/300CE-mallia ja jopa W126 saattaa veroineen päivineen irrota samanvuotisena. W124-tarjonnassa onkin sitten jo enemmän valinnanvaraa.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Aivan, auto on todellakin noilla varusteilla harvinainen.
Porvoon katsastusmies esim. ihmetteli sähköllä säädettävää kuljettajanistuinta, ei ollut sellaiseen aiemmin törmännyt.
(Kuten myös ihmetteli auton täydellistä ruosteettomuutta)
Autolla on ollut kaksi omistajaa, joista jälkimmäinen (ostanut auton v. 1994) oli vuonna 1934 syntynyt pappa.
Bongasimme auton mersun liikkeestä. (Waldshut, 200m Sveitsin rajalta)
Porvoon katsastusmies esim. ihmetteli sähköllä säädettävää kuljettajanistuinta, ei ollut sellaiseen aiemmin törmännyt.
(Kuten myös ihmetteli auton täydellistä ruosteettomuutta)
Autolla on ollut kaksi omistajaa, joista jälkimmäinen (ostanut auton v. 1994) oli vuonna 1934 syntynyt pappa.
Bongasimme auton mersun liikkeestä. (Waldshut, 200m Sveitsin rajalta)
Tervehdys jälleen
pallon toiselta kantilta.. myöhäsyntyisenä lähden tähän keskusteluun mukaan:
Eräs tuttavani aikoo hankkia verottoman tuliaisajoneuvon, ja on sen vuoksi miltei pakotettu luopumaan seuraavasta, Suomi-kilpisestä pikkumersusta:
190 2.6 automatic, vuosikertaa 1992.
Tuotu muuttoautona 1999, kuulemma ruosteeton, nuhteeton ja miltei ajamatonkin, 140 000 km mittarissa!
ASD, ABS, tehdasmadallus vaan ei levikkeitä . Ilmastointia ei kuulemma ole , peräkoukku kylläkin.
Bessiinan vaihtoa nuorempaan ja nelioviseen olen joskus puolivakavissani harkinnutkin, nyt olisi tilaisuus.. ideana aika kiva, pieni kori + iso kone & tomaatti = mammalle letkeää kyytiä
Hinta: Tuttavani sanoin " Vuos sitten mä oisin saanu siitä 15 kiloeuroa any time, nyt on mersujen hinnat laskenu, joten sulle se on tasan kymppi enkä tingi!" No, en kyllä kehdannutkaan ruveta tinkaamaan, auto kun on 5288 km:n päässä ja tosissaan vaikuttaa harkinnan arvoiselta.. vaan mitä sanoo arvon raati?
Kokemuksia/kommentteja/huomioitavaa, please
t. Afrikan etuvartio
Eräs tuttavani aikoo hankkia verottoman tuliaisajoneuvon, ja on sen vuoksi miltei pakotettu luopumaan seuraavasta, Suomi-kilpisestä pikkumersusta:
190 2.6 automatic, vuosikertaa 1992.
Tuotu muuttoautona 1999, kuulemma ruosteeton, nuhteeton ja miltei ajamatonkin, 140 000 km mittarissa!
ASD, ABS, tehdasmadallus vaan ei levikkeitä . Ilmastointia ei kuulemma ole , peräkoukku kylläkin.
Bessiinan vaihtoa nuorempaan ja nelioviseen olen joskus puolivakavissani harkinnutkin, nyt olisi tilaisuus.. ideana aika kiva, pieni kori + iso kone & tomaatti = mammalle letkeää kyytiä
Hinta: Tuttavani sanoin " Vuos sitten mä oisin saanu siitä 15 kiloeuroa any time, nyt on mersujen hinnat laskenu, joten sulle se on tasan kymppi enkä tingi!" No, en kyllä kehdannutkaan ruveta tinkaamaan, auto kun on 5288 km:n päässä ja tosissaan vaikuttaa harkinnan arvoiselta.. vaan mitä sanoo arvon raati?
Kokemuksia/kommentteja/huomioitavaa, please
t. Afrikan etuvartio
Ziba
kalustoluettelossa tällä hetkellä:
W126 300SE -90
E34 BMW 535i -89
Chrysler PT Cruiser 2.0 -01
Chevrolet Caprice Brougham 5.7 -87
kalustoluettelossa tällä hetkellä:
W126 300SE -90
E34 BMW 535i -89
Chrysler PT Cruiser 2.0 -01
Chevrolet Caprice Brougham 5.7 -87
Re: Tervehdys jälleen
Kyllähän tuo vaikuttaa loistoyksilöltä tuohon hintaan, jos kilometrit pitää paikkansa. Tuon ikäisistä pyydetään vielä jopa 13th€, mutta halvin jonka olen nähnyt, oli 7900€ ja se ei muka ollut TaxFree-hinta. Eli eipä ole Mersullakaan paljoa enää arvoa, kun pyytävät samanikäisistä perusriisikipoistakin normaalivarusteilla jokseenkin tuon verran. Taitaa kohta jo olla ylitarjontaa tuosta Mersu / Bemari-kalustosta.Ziba K kirjoitti:vaan mitä sanoo arvon raati?
Kokemuksia/kommentteja/huomioitavaa, please
Tuntuu joka kaupassa täällä Tampereellakin olevan W124 Coupee, Bemarin 325 sedania tai kupeeta, Audin isokoneisia farkkuja, Volsun VR6:sta, Escortin RS2000:sta + Cossua ja onpa ainakin kolmessa kaupassa S350TD:kin myytävänä samaan aikaan. Puhumattakaan kaikista muista erikoismalleista, että kyllä näyttää valikoimaa riittävän.
Ps. Onkos siinä mitään muita lisävarusteita, kattoluukkua sähköklaseja etc.? Vaikka toisaalta se on kyllä hyvä, ettei naisten kauppakasseissa ole mitään ylimääräistä, kun ne kuitenkin sohloo ne p*skaks alta aikayksikön.
Mikähän myyntivaltti sekin on, jos auto on ollut naisen tai eläkeläisen käytössä? Itse kiertäisin kaukaa sellaisen pelin, ainakin mitä olen seurannut kyseisten väestönosien ajosuorituksia liikenteessä.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]