C124 260E MEGASQUIRT HX35W + käyttisten rakentelua ->

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Taas on edetty! Pakosarjaan heppailin hukkiksen lähdön ja kivasti istuu! Täytyy vielä täytehitsata ja maalata pakosarja. Turbon öljyletku vedetty ja haaroitettu ö-paineanturilta. Toinen ahtoputki pätkäisty ja sovittelin paikoilleen, hyvin istuu ja umpiotkin tuntuvat sopivan kohdilleen. Tein myös tukiraudan coolerin alle ja vielä menee pelti kiinni! :thumbup:

To Do-lista:
- pakosarja loppuun
- turbon öljylaipat
- imusarja kiinni
- megaan sytkäkivi
- öljynpaluu turbolta
- ahtoputket loppuun
- Downpipe ja putkisto
- Lambdan asentaminen
- Kiinatinat alle
- Imuilman lämpöanturin kytkentä
- ensistartti
- megan asetukset kuntoon
- säätöä ja ajoa
- Nauttia kesästä


Jotain saattoi unohtua... Sen varmaan huomaa viimeistään ensistartissa :lol:
Viimeksi muokannut sotahiiri, To 08.05.2014 07:26. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Jotain tuosta listasta unohtui, nimittäin downpipe ja putkisto :D No, dp:n värkit on hankittuna ja pakoputkistoonkin tarvittavat osat suunnilleen löytyvät :thumbup:
Tänään sain pakosarjan hitsattua ympäri ja tehtyä turbon öljylaipat. Imusarjakin on jo kiinni autossa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Koska kuvat on aina kivoja, niin laitetaanpas pari viikonlopun sovitteluista:

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Kiillotuskone suunnilleen valmis! Moottorissa sopivasti tehoa, jaksaa pyörittää ihan ok, mutta saa käsin pysäytettyä renkaan ulkoreunoista(ei siis pelkoa vaatteiden takertumisesta yms). Täytyy ehkä korottaa tuota pukkilaakeria, akseli on niin pitkä, että vippaa hiukan...

Kuva

Tein tuollaset holkit, että pystyy käyttämään tavallisia pultteja... pallokartioita en sentään jaksanut alkaa vääntämään...
Kuva

No nyt se on turvallinen, kun on merkinnät ja kaikki! :clap:
Kuva
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tuossa tänään tuli muuten mieleen, että kun heitin sen alkuperäisen moottorinohjausboxin pellolle, niin kai ASD ja ABS jäävät silti toimimaan normaalisti? Nehän menevät omana piirinään?
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Mighty190
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 368
Liittynyt: Pe 17.01.2014 23:52
Paikkakunta: Pori

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja Mighty190 »

sotahiiri kirjoitti:Tuossa tänään tuli muuten mieleen, että kun heitin sen alkuperäisen moottorinohjausboxin pellolle, niin kai ASD ja ABS jäävät silti toimimaan normaalisti? Nehän menevät omana piirinään?
Etteikö olisi vielä samassa boksissa molemmat :D Löytynee ECUn vierestä boksi jossa lukee ABS/ASD. Sitä en tiedä että tarvitseeko ABSit tiedon ECUlta että moottori käy :think:
Daily driver: Projekti, koska luotettavat autot ovat tylsiä Luotettava, eli tylsä CLK 270
Entiset: W124 260E, W201 2.0, W201 2.0, S202 220 CDI

Projektina W201 M104 MS2 V3.0 Turbo
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1600
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Ei tarvi absit moottorin pyörintä tietoa.
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 913
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

sotahiiri kirjoitti:Kiillotuskone suunnilleen valmis! Moottorissa sopivasti tehoa, jaksaa pyörittää ihan ok, mutta saa käsin pysäytettyä renkaan ulkoreunoista(ei siis pelkoa vaatteiden takertumisesta yms). Täytyy ehkä korottaa tuota pukkilaakeria, akseli on niin pitkä, että vippaa hiukan...

Kuva

Minä kun luulin hifistelleeni :D



Kuva
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Komee kiillotteluvehje sullakin! :P

Eilistä sadepäiväpuuhaa lämpimässä tallissa, kun oli niin kamala keli, että tuo kylmä pihatalli veti joka nurkasta.
Kuva

Äsken laitoin bensatukin ja ö-suodattimen paikoilleen ja eilen kolvasin megaan sytkäkiven... melkein vois käymään kokeilla lähipäivinä, laajakaistalambda pitäis hommata, aattelin PLX DM-6:sta. :thumbup:
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Taas ei malttanut odottaa, niin piti fuel onlynä ja ilman ahdinta koittaa pyöräyttää, oikeastaan ihan vaan siksi, että katoin antaako mega enää minkäänlaista kierrostietoa.. ja perkele sekunnin ehdin sahata ja käymään :shock: Ainoat tiedot, mitä olen megaan kirjannut on moottorikoko, suuttimien koko ja sylinterien lukumäärä. Antureita oli tasan yksi, MAPpi, mikä on megan levyllä... ihmettelen vieläkin miten se lähti. 8) :clap: Tuli samalla huomattua, että joo kyllä sitä öljyä sieltä turbon öljylinjasta tulee...
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3933
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja tomant »

Kyllähän mikä tahansa moottori starttaa, kun saa sopivasti polttoainetta ja oikeaan aikaan kipinän. Ei siihen mitään supertietokonetta tarvitse ,-)

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Otin viikonloppuna öljypohjan pois, pesin ja tein reiän öljynpaluulle. Kara on hyvässä mallissa ja saan huomiseksi kupariprikan, joka tiivistää karan öljypohjaan. Öljypohjan tiiviste meni tilaukseen, joten todellinen niputtaminen menee ensiviikkoon. Viikonlopun aikana ehtii vääntää putkiston malliinsa, maalaamaan saumat ja pakosarjan, vetämään loput sähköt jne... Kuitenkin hyvältä näyttää ja ensiviikolla päästään 100% varmasti ottamaan pidempiä käynnistys/säätö-settejä! (toivottavasti jopa ajamaan) :thumbup:
PS. PLX DM-6 lambda sekä 205/45-17 kumit tilattu, josko viikonloppuna loput kaksi vannetta kiiltoon ja ensiviikolla kesävalssit alle 8)

Tässä vielä kuva karasta, eli pultataan öljypohjan läpi, sisäpuolelle kupariprikka ja ulkopuolelle kumitiiviste.. kellään kokemusta vastaavasta systeemistä? Kaippa tuo pitää, jos vaikka pienen hitsitäpin heittäis tohon kierteeseen lopuks niin saattais jopa pysyä kiinni... :D

Kuva
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Mouru89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 153
Liittynyt: Pe 02.10.2009 21:50

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja Mouru89 »

Mielenkiintoinen projekti. :) Itellä kariutui oma niihin prosentteihin nii ajellaan vapari megalla sitten :) Mahtuukos 45 profiilin 17" pyörä pyörimään mersuissa?
Tilasin just 40 profiilin coupeen ku muistelin että lähti montuissa ne muovipalat ennen.
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Edellinen coupe (C124 230) oli 225/40-18 ja hyvin mahtu.. ei tosin ollut ihan niin matala, kuin tämä. Ja venyähän noihin 205 tulee hiukan kun on 8" vanne.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

Itellä 215/45 edessä ja takana 235/40
Vanteena 8.5/17 ET28
Alusta sportline + -40mm hr

ei raavi mihinkään missään tilanteessa. Taakse pitäis saada 20 lätty. Sais et8 taakse
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Solmurauta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 166
Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja Solmurauta »

Minkä kokoista tuo paluuputken sisähalkaisija on ja miten iso ahtimen paluureijän koko on?
Kun niiden pitäisi olla saman kokoiset.
Vaikea arvioida kokoa tai tuo mutteri on aika isohko.
Holset siellä lukee..
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

mutteri m22, 19mm letku tulossa.

E: Joo ahtimessa samaa kokoluokkaa.. (ei kurista).
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Vastustaa! Tein sytkäkivilähdön megaan ja nyt on kipinä hukassa. Voi olla joko joku asetus väärin tai sitten kivi tai puol romuna... Lambda nyt sentään saapui ja odottelee MH:ssa noutoa, mutta renkaat ovat juminneet Tampereelle :wave:
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 913
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

sotahiiri kirjoitti:Vastustaa! Tein sytkäkivilähdön megaan ja nyt on kipinä hukassa. Voi olla joko joku asetus väärin tai sitten kivi tai puol romuna... Lambda nyt sentään saapui ja odottelee MH:ssa noutoa, mutta renkaat ovat juminneet Tampereelle :wave:
Mikä mega / sytkä osat sulla täs oikein on? Miten sytkä asetuksen on nyt?
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

No nyt sain kipinän tulemaan! Oli vahingossa mennyt sytkäkiven kytkennät väärinpäin. :oops: Kivi tosin paloi, oli varmaan pikkusen liikaa latausaikaa...
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
M.K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2252
Liittynyt: Su 01.02.2004 13:41
Paikkakunta: Tampere

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja M.K »

Manu300cea24 kirjoitti:VHT:n kupariliimalla pahvi kiinni.
Omassa kans on tuolla liimalla kansnahka kiinni.
Mutta jos on MLS tyypin kansitiiviste, niin silloin ei missään nimessä mitään ylimääräistä väliin. Ja blaanaukset mielellään peiliksi.
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Putkistoa tänään hitsailin nippuun ja renkaat saapuivat, joten kiikutin huoltamolle päällelaittoon. Aloitin myös tekemään mittaripaneelia tuhkakupin paikalle. Paneeliin tulee AFR-mittari, ahtopaine, sekä tupakansytytin. Huomenna putkisto + lambda kiinni ja kesävalssit alle ja auto pois pukeilta. :P Sytkäkivi levis viikonloppuna ja nyt on pari uutta ja laadukkaampaa tilauksessa autotunelta... Ensiviikonloppuun tähdätään! :clap:

E: kuvat unohtu!

Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tämänpäiväiset tavoitteet täyttyivät, putkisto paikoillaan ja lambda kiinni, kesävalssit alla ja auto pois pukeilta! :thumbup: Etuvalotkin laitoin paikoilleen ja toisesta vilkusta lähti "lasi" irti... pitänee liimata kiinni. :crazy:
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Sharedoc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1123
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Laitakko lisää kuvia bensakiskon asennuksesta imusarjaan. Onko imusarja alkuperäinen? Pitikö sitä muokata? Mitkä suuttimet? Miksi imusarjaan piti laittaa holkkeja?
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 494tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S206 180 2022 16 tkm pääasiallinen käyttöauto
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Imusarja on alkuperäinen m103 imusarja. Holkit piti tehdä, koska imusarjassa olevat reiät ovat tarkoitettu ke-jetronic-suuttimien muoviholkeille, joilla sähkösuuttimet jäivät liian ylös. Jotkut ovat käyttäneet "läskejä" sähkösuuttimia, jotka sopivat muutaman lisä o-renkaan kera itestä tuntuu vähän harakiriltä... Omat suuttimeni ovat 14mm ylä- ja alapäällä, joten sopivat suoraan bensatukkiin. Suuttimet ovat korkeaohmiset Densot 440cc tuotolla, jotkut hondan tuotteet. Bensakiskon saa sopimaan taivuttelemalla keskimmäistä kiinnikerautaa ja laittamalla prikkoja imusarjan ja kiinnikkeen väliin. Päätykiinnikkeet täytyy sipaista pois, mutta itse koen ne turhina muutenkin. Laitan illemmalla kuvia asennuksesta.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Mouru89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 153
Liittynyt: Pe 02.10.2009 21:50

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja Mouru89 »

Mulla omassa on alkuperäisillä keltasilla holkeilla ja 14mm normisuuttimilla, jotka oon ajatellu kans vaihtaa joko pitempikärkisiin tai tehä uudet holkit. Kuvaa toteutuksesta siis odotan. :)

Hyvin tuo on toiminu omallillakin tosin, mutta ei luottoa ole niihin omiin.
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Topicin ekassa postauksessa on esitelty kaikki suuttimiin, imusarjaan, sekä bensakiskoon liittyen. Asiasta kolmanteen, mersu kävi tänään!! Ei tosin kestänyt kierroksia yhtään, mutta tyhjää kävi jollain lailla. Millaisia asetuksia ootte käyttäny tämmösissä projekteissa? Mourulla on kokemusta, oliko jotain ihmeellistä koskien megan asetuksia? Mulla on megan kierrostieto nyt tuossa vauhtipyörää(?) lukevassa anturissa koneen takapäässä, siellä on siis vissiin kolme nastaa? Miten se mega voi siitä tulkita, missä vaiheessa kierto menee? Vai onko kukin hammas ennen jonkun pytyn yläkuolokohtaa, jolloin mega tietää, että nyt kipinää ja virranjakaja hoitaa oikealle pytylle? Koneen etupäässä oleva yksinastainen ei enää anna mitään tietoa, outo juttu sinänsä, kun tämä kävikin jo sillä fuel onlynä...
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3933
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja tomant »

M103-koneessa on kolme ja M102-koneessa kaksi metallisegmenttiä, jotka antavat magneettisen (VR) anturin kautta sytkylle tiedon, milloin mäntä on tietyssä kohdassa ennen yläkuolokohtaa, jotta puola ehtii varautua. Anturin jännite vaihtuu, kun metallisegmentti kulkee anturin ohi. Mega osaa lukea tätä signaalia eli jännitteen vaihtelua, katso megamanualista lisätietoa. Virranjakaja vain jakaa kipinän oikealle sylinterille.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Eli juuri kuten sanoin :) Tällaisessa systeemissä ei siis tarvita minkäänlaista triggeröintiä, mistä mega tietäisi milloin uusi kierros lähtee?
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 913
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

Ei se tiedäkkään.

Siksi se onki hukkakipinä. Kun sytytys ei ole sekventiaalinen siis...
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Vastaa Viestiin