Jarruremonttia

Raskaan (+3500 kg ja työkoneet) MB-kaluston oma osio.
Avatar
Oula
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 68
Liittynyt: Ma 28.08.2006 20:17
Paikkakunta: Ähtäri

Jarruremonttia

Viesti Kirjoittaja Oula »

Terve !
Kyllä on talven aijan pelannu Rintteri hyvin.
Tottakai pientä laittoa on ollu ,iskareita ja niveliä mutta nehän kuluu näissäkin merkeissä.
Nyt aloin laittamaan katsastuskuntoon ja takajarrukilpi piti vaihdattaa pajalla kun ei mulla rässiä ole.
Kaikki on muuten hyvin mutta nyt se auto sytyttää kaikenmaailman jarruihin ja luistonestoon liittyvät valot ihan satunnaisesti mutta kohtuullisen varmasti muutaman kilsan ajon jälkeen tai sitten heti liikkeelle lähdössä.
ABS-rengas on puhtoinen ja joka reikä auki kun neuvottiin että se pitää olla puhdas vaikka en tuohon teoriaan ekana usko kun valot ei syttyneet vaikka rumpu oli töhnää täynnä.
Anturin johdon jouduin katkaisemaan niinkuin se näkyi katkaistun jo monta kertaa ennemmin . Liitoksen tein kutistesukkajatkoliittimillä niin kuin ennenkin oli tehty.
Onko mahdollista kun poijat vaihtoi kilven ja laakerin jotta anturi on nyt liian kaukana siitä reikärenkaasta vai mikä helkatti tähän nyt tuli?
Avatar
Oula
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 68
Liittynyt: Ma 28.08.2006 20:17
Paikkakunta: Ähtäri

Re: Jarruremonttia

Viesti Kirjoittaja Oula »

Kiitos kaikille avusta !
Löytyihän ne ohjeet kun osaa etsiä :o
Vastaa Viestiin