MB 611 vario vm.1996

Raskaan (+3500 kg ja työkoneet) MB-kaluston oma osio.
Teukkari
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 07.08.2013 21:23

MB 611 vario vm.1996

Viesti Kirjoittaja Teukkari »

Tietääkö joku miten välityksiä saisi pidennettyä tuohon vehkeeseen. Onko perään saatavila jotain muutos systeemiä? 85km/h on jo kierrokset vihreän alueen ulkopuolella. eikä ykköstä tarvii juuri koskaan.
Juhana N
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ti 25.10.2005 21:12
Paikkakunta: Hollola

Re: MB 611 vario vm.1996

Viesti Kirjoittaja Juhana N »

Teukkari kirjoitti:Tietääkö joku miten välityksiä saisi pidennettyä tuohon vehkeeseen. Onko perään saatavila jotain muutos systeemiä? 85km/h on jo kierrokset vihreän alueen ulkopuolella. eikä ykköstä tarvii juuri koskaan.
Vanhempiin on ainakin saatavilla ns. matkaperiä. Luulis että näihin uudempiinkin. Varmaa tietoa ei ole.
Avatar
Mikke.N
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 04.10.2005 20:08

Re: MB 611 vario vm.1996

Viesti Kirjoittaja Mikke.N »

Teukkari kirjoitti:Tietääkö joku miten välityksiä saisi pidennettyä tuohon vehkeeseen. Onko perään saatavila jotain muutos systeemiä? 85km/h on jo kierrokset vihreän alueen ulkopuolella. eikä ykköstä tarvii juuri koskaan.
Helpoimmalla varmaan pääsee jos laittaa isompaa rengasta alle.
Avatar
G280E
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 549
Liittynyt: Ti 23.12.2003 11:36
Paikkakunta: oulu

Re: MB 611 vario vm.1996

Viesti Kirjoittaja G280E »

Teukkari kirjoitti:Tietääkö joku miten välityksiä saisi pidennettyä tuohon vehkeeseen. Onko perään saatavila jotain muutos systeemiä? 85km/h on jo kierrokset vihreän alueen ulkopuolella. eikä ykköstä tarvii juuri koskaan.
jeps.iso lautaspyörä ja pinjoni välitykset vaihtoon.ongelmana vain on ettet käytettynä löydä suomesta etkä saksasta.meil yhdestä variosta porsi pyorän laakeri ja repi akseliputken käyttökelvottomaan kuntoon,lisäks vetoakseli hisautu niin kiinni et oli vain viileesti plasmattava banjo poikki.vahingossa oli huutokaupat sivuilla huudettavana samaa korimalli oleva umpikaappi.välitykset toki oli jtn sun luokkaa,mut otettiin vanhasta perästä harvat hampaat sinne.kaikki ok nyt..olis muuten myydä toi kaappi.tuntu olevan päisevällä moottorillaki 290td.joku kuittiki löyty turbon uusimisesta..meil on kaikki variot isommilla moottoreilla6-8 tonnin alustoilla.voit pitää itseäs siunattuna jos jostain löydät vaik irtoperän ajokkiisi..firmal on oma 007 saksanmaalla,ku aika tiuhaan sieltä ajokkeja hankitaan,se vain kerto ettei hän löydä koko saksasta perää siihen..aktiviteettia myyntisivuille,saattaa se silti jostain löytyy..joku ajokki tulee muiden murheiden vuoksi tiensä päähän ni sellasesta..toivotaan vain sit ettei sen myyjä ymmärrä harvinaisuutta ja lähde hinnoitteluun sen mukana:)
rengaskoon muutoksella ei hirveesti saa kiemuroita alas..tarviis laittaa sit rattorin takarattaat..meil on jotai 80kmh/1300rpm.mahtavat välitykset..mut vääntö aluekin on näis hyvin paljon alempana,viimesin on 60tkm ajettu 818,karujahan nää on mutteivä lopu ikunaan..tuli muuten 609 kakskerroslavalla myyntiin ton 818:n tieltä pois..siin on kans harva perä,mutten tie kuin menis heittää varion alle..
ni editoria sen verran et uuden hintahan ei sit ole mitenkään järjellisesti perusteltavissa..
W163 400 cdi
Vastaa Viestiin