w202 kompura ei ahda

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
jpvir
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: Su 10.02.2008 23:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja jpvir »

ja murheet jatkuu :cry: :!: nyt jäi vikakoodi 120 Ahtimen kytkin katkos/oikosulku. vehon mukaan johdot kunnossa ja moottorinohjainlaite kärähtänyt vaihto 1820€ käytettyä ei pystytä asentamaan aikaa kului n.4h. ajoin autosähkö häkkiselle ½min. katsomisen jälkeen totesi johtojen sulaneen. ens torstaina johdot vaihtoon tarvittaessa ohjainlaitteen korjaus/vaihto käytettyyn. vastaus kysymykseen mitenkähän paljon tämä lysti mahtaa maksaa oli että. vehon hintoihin verrattuna sulle jää vielä kunnon budjetti tän virittämiseenkin :lol: .
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
Mikko82
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 09.08.2021 18:26

Re: saitko vian selvitettyä? Mulla kanssa kompuran ilma menee suoraan ilmanputsariin kun läppä ei sulkeudu....

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

staarlet kirjoitti: Ti 06.03.2007 18:26 Nyt toinen ahdin paikallaan,ahdin pyörii nyt kokoaika mutta ei nosta vieläkään ahtoja.Ilmanputsarikotelossa semmonen läppä ei sulkeudu puhaltaa sinne kaiken ahtopaineen.Pitääkö vikamuisti nollata aina kun sinne on jäänyt vanhat viat muistiin, vai pitäskö heti toimia?
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5258
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: saitko vian selvitettyä? Mulla kanssa kompuran ilma menee suoraan ilmanputsariin kun läppä ei sulkeudu....

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Mikko82 kirjoitti: Ke 05.01.2022 19:06
staarlet kirjoitti: Ti 06.03.2007 18:26 Nyt toinen ahdin paikallaan,ahdin pyörii nyt kokoaika mutta ei nosta vieläkään ahtoja.Ilmanputsarikotelossa semmonen läppä ei sulkeudu puhaltaa sinne kaiken ahtopaineen.Pitääkö vikamuisti nollata aina kun sinne on jäänyt vanhat viat muistiin, vai pitäskö heti toimia?
Riippu ihan siitä mitä sinne muistiin on jäännyt
Mökkillä
'
Vastaa Viestiin