Om602 vaparin mäntien ero turbon mäntiin

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Moilanen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Ti 22.02.2022 10:32

Om602 vaparin mäntien ero turbon mäntiin

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

Onko merkittävää eroa kestoon jos käyttäisi turbo koneessa vaparin mäntiä.. Olis ehjä vapari kone ja turbo kone josta muutama mäntä sulanut. Varmaan päädyn ostamaan uudet turbo männät mutta kysytäämpä mielenkiinnosta kuitenkin.. :D

Ahtoja tulee jotain puolentoista kilon luokkaa koneeseen
racer123
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 398
Liittynyt: Pe 20.06.2014 18:59

Re: Om602 vaparin mäntien ero turbon mäntiin

Viesti Kirjoittaja racer123 »

Olikos kapeakantisessa erikokoiset männäntapit vapari vs turbo? Leveäkantisessa ainakin on, 26 vs 28mm...
Tähdelliset: S211 E270CDI, W210 E420, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Moilanen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Ti 22.02.2022 10:32

Re: Om602 vaparin mäntien ero turbon mäntiin

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

En oo varma mutta minusta tuntuu että samankokoset
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1593
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: Om602 vaparin mäntien ero turbon mäntiin

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Turbossa ja vaparissa eri kokoiset männäntapit niin kuin yllä jo kerrottiin.
Vastaa Viestiin