Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » Pe 25.03.2005 13:23
Frankie
Vakiokalustoa
Viestit: 111 Liittynyt: Ti 17.08.2004 20:48
Paikkakunta: suomi
Viesti
Kirjoittaja Frankie » Pe 25.03.2005 13:46
Meinaavatko ampua itsensä tuolla laitteella maata kiertävälle radalle?
Mikäs moottori ja turbo. Tuo turbo näyttää melkosta ämpärille.
Edit: Hävytön. Se on ensimmäinen sana, joka tulee mieleen.
Viimeksi muokannut
Frankie , Pe 25.03.2005 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW-kuski on aina oikeassa
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » Pe 25.03.2005 13:48
Vanha tuttu setuppi, OM603 ja HX40. Ei tuolla nyt kuuhun mennä, mutta lähelle
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Pe 25.03.2005 13:57
Mauri H. kirjoitti: Vanha tuttu setuppi, OM603 ja HX40. Ei tuolla nyt kuuhun mennä, mutta lähelle
ookko mauri varma, että turbo on aito hx40
Billett
Olli Lajunen
Asiantuntija
Viestit: 1222 Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri
Viesti
Kirjoittaja Olli Lajunen » Pe 25.03.2005 14:07
"Kun turbotetaan, niin turbotetaan kunnolla. Parasta A-ryhmää."
Tuolle pakoputkenpäällekin löytynee reilusti katetta, toisin kuin amisvirityksissä. Onko syylärikin päivitetty parempaan, kun näyttää aika uudelta?
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » Pe 25.03.2005 14:17
jorma kirjoitti: Mauri H. kirjoitti: Vanha tuttu setuppi, OM603 ja HX40. Ei tuolla nyt kuuhun mennä, mutta lähelle
ookko mauri varma, että turbo on aito hx40
Kovasti aidolta kuvissa näyttää
imuvaimenninkin paikallaan ja kaikki.
Petri K
Turbospesialisti
Viestit: 1111 Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59
Viesti
Kirjoittaja Petri K » Pe 25.03.2005 18:34
Mauri H. kirjoitti: jorma kirjoitti: Mauri H. kirjoitti: Vanha tuttu setuppi, OM603 ja HX40. Ei tuolla nyt kuuhun mennä, mutta lähelle
ookko mauri varma, että turbo on aito hx40
Kovasti aidolta kuvissa näyttää
imuvaimenninkin paikallaan ja kaikki.
Aika isolle näyttää tuo kompuran kotelo? Ettei olis numeroa suurempi kuin mitä on totuttu näkemään viimeaikoina
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » Pe 25.03.2005 18:35
No onhan se kieltämättä aika suuri, mutta laitain sen tuon kapean kannen piikkiin
Mika.T
Asiantuntija
Viestit: 8789 Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47
Viesti
Kirjoittaja Mika.T » Pe 25.03.2005 18:46
pahasti näyttää että autojen ulkonäkö alkaa olemaan toisarvoinen kun näitä muutamia turborojekti kuvia kattelee...
Petri K
Turbospesialisti
Viestit: 1111 Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59
Viesti
Kirjoittaja Petri K » Pe 25.03.2005 19:05
Mika.T kirjoitti: pahasti näyttää että autojen ulkonäkö alkaa olemaan toisarvoinen kun näitä muutamia turborojekti kuvia kattelee...
Minua on ainakin aina viehättänyt se "sisäinen kauneus" ei niinkään auton ulkokuori.
Sanoihan se Enzo jo aikoinaan että "auto on kaunis kun se voittaa"
naftale_n
Mersumies
Viestit: 875 Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia
Viesti
Kirjoittaja naftale_n » Pe 25.03.2005 19:17
Pojille hieman vihjaisuna että koskas nähdään peltien alla sprinterin/varion uusi 4.2 Turbodiesel
Kilpiin semmosta tuskin saa.
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Jarno.v
Vakiokalustoa
Viestit: 439 Liittynyt: Ma 08.12.2003 20:23
Paikkakunta: p-pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja Jarno.v » Pe 25.03.2005 19:54
Mika.T kirjoitti: pahasti näyttää että autojen ulkonäkö alkaa olemaan toisarvoinen kun näitä muutamia turborojekti kuvia kattelee...
Turhaa hifistelyä...
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » Pe 25.03.2005 20:21
Kyllä auto saa siisti olla, mutta turhat siivet ja levikkeet kuuluu todella nopeisiin autoihin, ei mihinkään 1.6 - 2.0 GTi-leluihin.
Omaan en edes halua mitään kummempaa tuuninkia, iso pakoputki ja suuret jarrut riittää, niille kun on oikeastikin tarvetta, eivät ole ulkonäön takia.
Tänään juuri tuli tallilla eräs jenkkimies puhuttelemaan ja sanoi vaan että "musta auton pitää olla hyvän näköinen" ja katseli yltäpäältä kuraista nakuttavaa farkkua. Hänestä auton pitää olla sellainen että kaikki aina katsoo perään ja puhuu, hei, toi on SE.
Mielipiteitä on monia.
naftale_n
Mersumies
Viestit: 875 Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia
Viesti
Kirjoittaja naftale_n » Pe 25.03.2005 20:33
Jotain pientähän voi aina olla mutta yksinkertainen on yllättävän tyylikästä monta kertaa ku se pakkelin määrä
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Pe 25.03.2005 20:33
mauriko ei meinaa antaa periks millään
Billett
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » Pe 25.03.2005 20:41
jorma kirjoitti: mauriko ei meinaa antaa periks millään
No voi se olla hiukan suurempi kuin HX40, ei teistä koskaan tiedä, suuruudenhullut
Frankie
Vakiokalustoa
Viestit: 111 Liittynyt: Ti 17.08.2004 20:48
Paikkakunta: suomi
Viesti
Kirjoittaja Frankie » Pe 25.03.2005 20:52
No sitä minäkin, että ei tuo näyttänyt ihan tavalliselta HX40:ltä. Näytti vaan tuossa kuvassa niin isolta.
BMW-kuski on aina oikeassa
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » Pe 25.03.2005 21:00
Oliskohan kompurakotelo numeron / pari suurempi kuin mitä yleensä on käytetty, pakopesä näyttäisi olevan edelleen 17 integroidulla portilla.
jiipee
Vakiokalustoa
Viestit: 390 Liittynyt: Su 05.12.2004 16:17
Paikkakunta: Ylä-Savo
Viesti
Kirjoittaja jiipee » Pe 25.03.2005 21:21
En tiiä muuta, mutta hyvältä näyttää. Tuon kokoisia turpoja ei meiltäpäin löydy kuin jostain k-autosta. Perskules, tuo turpon koko se on joillekin ylitsepääsemätön homma. Itelle otin tuon turpon mehtärattorin kylestä, työkaverit on sitä mieltä, että se on helevetin paljon liian iso mersuun.
Vaikka ite asiassa tuo nykyinen turpo on aivan liian pieni?
Sivonen
Asiantuntija
Viestit: 2344 Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26
Viesti
Kirjoittaja Sivonen » Pe 25.03.2005 21:32
Onkos ahtoletkuna metallivahvikkeista tavaraa? Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Petri M.
Mersumies
Viestit: 1157 Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Petri M. » Pe 25.03.2005 22:14
Se on HX50
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Aki P
Asiantuntija
Viestit: 4140 Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32
Viesti
Kirjoittaja Aki P » Pe 25.03.2005 22:18
Petri M. kirjoitti: Se on HX50
On se kyllä aika iso HX40:ksi.
Joku mersupurkaamo??
nokileka
Mersumies
Viestit: 515 Liittynyt: La 17.04.2004 00:19
Viesti
Kirjoittaja nokileka » Pe 25.03.2005 22:40
HX40 on pieni ja herkkäliikkeinen pienpaineahdin kevyeen virittelyyn, jos tehoa kaipaa niin kai sitten on pistettävä suurempaa peliin
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Pe 25.03.2005 23:20
Tämä auto on myytävänä tai tulossa,kunhan saahan suomen kilivet.
Billett
Petri M.
Mersumies
Viestit: 1157 Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Petri M. » Pe 25.03.2005 23:26
Hmm ettei vaan olis se kuuluisa D-coupe...hmm asentelisikohan "joku" minullekin joskus TD-tekniikkaa 3000-4000 €:n budjetilla kun ei näitä bensapelejä ainakaan myydä kannata
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Samuli H
Mersumies
Viestit: 1583 Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame
Viesti
Kirjoittaja Samuli H » Pe 25.03.2005 23:32
Petri M. kirjoitti: Hmm ettei vaan olis se kuuluisa D-coupe...hmm asentelisikohan "joku" minullekin joskus TD-tekniikkaa 3000-4000 ?:n budjetilla kun ei näitä bensapelejä ainakaan myydä kannata
W201 coupe
Petri M.
Mersumies
Viestit: 1157 Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Petri M. » Pe 25.03.2005 23:35
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Pe 25.03.2005 23:37
Petri M. kirjoitti: Hmm ettei vaan olis se kuuluisa D-coupe...hmm asentelisikohan "joku" minullekin joskus TD-tekniikkaa 3000-4000 €:n budjetilla kun ei näitä bensapelejä ainakaan myydä kannata
Seuraava on semmonen, tämä on 190E 2.3 16v mutta pensiinin katkunen näkkileipäpaketti on nostettu pois ja tilalle on laittettu raakaöljy VOIMAkone 3.0D
Billett
Mika.T
Asiantuntija
Viestit: 8789 Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47
Viesti
Kirjoittaja Mika.T » Pe 25.03.2005 23:38
en tosiaan meinannukkaan noita lippoja ja läppiä sun muita siipiä.. ei sellaisia.. ne on perseestä. mutta muutamissa projekteissa autot on ruosteessa sieltä täältä ja paskasia jne jne... eikö se auton yleiskunto ole edellä??? ite ainaki laitan korin iskuun ennen ku alan tekemään mitään moottoriin...
Mauri H.
Valvoja
Viestit: 5513 Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi
Viesti
Kirjoittaja Mauri H. » La 26.03.2005 07:13
No jos kuvat projektivaiheesta näyttää pölyisen ja paskaisen auton niin ei ole ihme. Aika harvoin talli on sairaalahygieenian tasolla, eikä ekanna tule mieleen pestä autoa ennen koneen vaihtoa
Joillain on ruosteessa, joillain jopa tarkoituksella ja joillain ei.