Jorman tallilla taas tapahtuu

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Jorman tallilla taas tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Tälläisiä kuvia tuli pohjanmaalta:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Frankie
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Ti 17.08.2004 20:48
Paikkakunta: suomi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Meinaavatko ampua itsensä tuolla laitteella maata kiertävälle radalle?

Mikäs moottori ja turbo. Tuo turbo näyttää melkosta ämpärille.

Edit: Hävytön. Se on ensimmäinen sana, joka tulee mieleen.
Viimeksi muokannut Frankie, Pe 25.03.2005 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW-kuski on aina oikeassa
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Vanha tuttu setuppi, OM603 ja HX40. Ei tuolla nyt kuuhun mennä, mutta lähelle :lol:
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Mauri H. kirjoitti:Vanha tuttu setuppi, OM603 ja HX40. Ei tuolla nyt kuuhun mennä, mutta lähelle :lol:
ookko mauri varma, että turbo on aito hx40 :?:
Billett
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1222
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

"Kun turbotetaan, niin turbotetaan kunnolla. Parasta A-ryhmää."

Tuolle pakoputkenpäällekin löytynee reilusti katetta, toisin kuin amisvirityksissä. Onko syylärikin päivitetty parempaan, kun näyttää aika uudelta?
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

jorma kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Vanha tuttu setuppi, OM603 ja HX40. Ei tuolla nyt kuuhun mennä, mutta lähelle :lol:
ookko mauri varma, että turbo on aito hx40 :?:
Kovasti aidolta kuvissa näyttää :shock: imuvaimenninkin paikallaan ja kaikki.
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Mauri H. kirjoitti:
jorma kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Vanha tuttu setuppi, OM603 ja HX40. Ei tuolla nyt kuuhun mennä, mutta lähelle :lol:
ookko mauri varma, että turbo on aito hx40 :?:
Kovasti aidolta kuvissa näyttää :shock: imuvaimenninkin paikallaan ja kaikki.
Aika isolle näyttää tuo kompuran kotelo? Ettei olis numeroa suurempi kuin mitä on totuttu näkemään viimeaikoina :shock:
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

No onhan se kieltämättä aika suuri, mutta laitain sen tuon kapean kannen piikkiin :lol:
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

pahasti näyttää että autojen ulkonäkö alkaa olemaan toisarvoinen kun näitä muutamia turborojekti kuvia kattelee...
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Mika.T kirjoitti:pahasti näyttää että autojen ulkonäkö alkaa olemaan toisarvoinen kun näitä muutamia turborojekti kuvia kattelee...
Minua on ainakin aina viehättänyt se "sisäinen kauneus" ei niinkään auton ulkokuori.

Sanoihan se Enzo jo aikoinaan että "auto on kaunis kun se voittaa" :twisted:
Avatar
naftale_n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 875
Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Pojille hieman vihjaisuna että koskas nähdään peltien alla sprinterin/varion uusi 4.2 Turbodiesel :?: :D Kilpiin semmosta tuskin saa.
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Avatar
Jarno.v
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 439
Liittynyt: Ma 08.12.2003 20:23
Paikkakunta: p-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Mika.T kirjoitti:pahasti näyttää että autojen ulkonäkö alkaa olemaan toisarvoinen kun näitä muutamia turborojekti kuvia kattelee...
Turhaa hifistelyä...
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Kyllä auto saa siisti olla, mutta turhat siivet ja levikkeet kuuluu todella nopeisiin autoihin, ei mihinkään 1.6 - 2.0 GTi-leluihin.

Omaan en edes halua mitään kummempaa tuuninkia, iso pakoputki ja suuret jarrut riittää, niille kun on oikeastikin tarvetta, eivät ole ulkonäön takia.

Tänään juuri tuli tallilla eräs jenkkimies puhuttelemaan ja sanoi vaan että "musta auton pitää olla hyvän näköinen" ja katseli yltäpäältä kuraista nakuttavaa farkkua. Hänestä auton pitää olla sellainen että kaikki aina katsoo perään ja puhuu, hei, toi on SE.

Mielipiteitä on monia.
Avatar
naftale_n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 875
Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Jotain pientähän voi aina olla mutta yksinkertainen on yllättävän tyylikästä monta kertaa ku se pakkelin määrä :)
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

mauriko ei meinaa antaa periks millään 8)
Billett
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

jorma kirjoitti:mauriko ei meinaa antaa periks millään 8)
No voi se olla hiukan suurempi kuin HX40, ei teistä koskaan tiedä, suuruudenhullut :twisted:
Frankie
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Ti 17.08.2004 20:48
Paikkakunta: suomi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

No sitä minäkin, että ei tuo näyttänyt ihan tavalliselta HX40:ltä. Näytti vaan tuossa kuvassa niin isolta.
BMW-kuski on aina oikeassa
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Oliskohan kompurakotelo numeron / pari suurempi kuin mitä yleensä on käytetty, pakopesä näyttäisi olevan edelleen 17 integroidulla portilla.
jiipee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 390
Liittynyt: Su 05.12.2004 16:17
Paikkakunta: Ylä-Savo

Viesti Kirjoittaja jiipee »

En tiiä muuta, mutta hyvältä näyttää. Tuon kokoisia turpoja ei meiltäpäin löydy kuin jostain k-autosta. Perskules, tuo turpon koko se on joillekin ylitsepääsemätön homma. Itelle otin tuon turpon mehtärattorin kylestä, työkaverit on sitä mieltä, että se on helevetin paljon liian iso mersuun.
Vaikka ite asiassa tuo nykyinen turpo on aivan liian pieni?
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Onkos ahtoletkuna metallivahvikkeista tavaraa? Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen. :P
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Se on HX50 :D
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Petri M. kirjoitti:Se on HX50 :D
On se kyllä aika iso HX40:ksi.
Joku mersupurkaamo??
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

HX40 on pieni ja herkkäliikkeinen pienpaineahdin kevyeen virittelyyn, jos tehoa kaipaa niin kai sitten on pistettävä suurempaa peliin 8)
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Tämä auto on myytävänä tai tulossa,kunhan saahan suomen kilivet.
Billett
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Hmm ettei vaan olis se kuuluisa D-coupe...hmm asentelisikohan "joku" minullekin joskus TD-tekniikkaa 3000-4000 €:n budjetilla kun ei näitä bensapelejä ainakaan myydä kannata ;)
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1583
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Petri M. kirjoitti:Hmm ettei vaan olis se kuuluisa D-coupe...hmm asentelisikohan "joku" minullekin joskus TD-tekniikkaa 3000-4000 ?:n budjetilla kun ei näitä bensapelejä ainakaan myydä kannata ;)
W201 coupe :?: :wink:
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Samuli H kirjoitti: W201 coupe :?: :wink:
:oops:
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Petri M. kirjoitti:Hmm ettei vaan olis se kuuluisa D-coupe...hmm asentelisikohan "joku" minullekin joskus TD-tekniikkaa 3000-4000 €:n budjetilla kun ei näitä bensapelejä ainakaan myydä kannata ;)
Seuraava on semmonen, tämä on 190E 2.3 16v mutta pensiinin katkunen näkkileipäpaketti on nostettu pois ja tilalle on laittettu raakaöljy VOIMAkone 3.0D
Billett
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

en tosiaan meinannukkaan noita lippoja ja läppiä sun muita siipiä.. ei sellaisia.. ne on perseestä. mutta muutamissa projekteissa autot on ruosteessa sieltä täältä ja paskasia jne jne... eikö se auton yleiskunto ole edellä??? ite ainaki laitan korin iskuun ennen ku alan tekemään mitään moottoriin... :D
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

No jos kuvat projektivaiheesta näyttää pölyisen ja paskaisen auton niin ei ole ihme. Aika harvoin talli on sairaalahygieenian tasolla, eikä ekanna tule mieleen pestä autoa ennen koneen vaihtoa :lol:

Joillain on ruosteessa, joillain jopa tarkoituksella ja joillain ei.
Vastaa Viestiin