Tuli heikkona hetkenä kirjoitettua tommonenkin juttu. Eli lehtihän on Tähdelliset ja viime vuoden viimeinen numero. Kolmanteen väliotsikkoon asti tekstissä on joitain "kökköjä" johtuen tietokone/ladontahäikästä painovaiheessa.
Tuollainenkin V126-tarina - nyt jo 437.000 km
Tuollainenkin V126-tarina - nyt jo 437.000 km
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- biglimited
- Vakiokalustoa
- Viestit: 397
- Liittynyt: Ke 03.01.2007 16:55
- Paikkakunta: Turku
Joo, tulihan tuo juttu jo Tähdellisistä luettua. Upea ja huolella pidetty auto. Jokohan uudempi ässä-sukupolvi (W140?) on etsinnässä kuten jutun loppu enteilee?
Nettiautossa on (täällä Oulussa) myynnissä mielenkiintoisen oloinen W140 S500...
Nettiautossa on (täällä Oulussa) myynnissä mielenkiintoisen oloinen W140 S500...
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Skannaus tietty tekee joitain värivariaatioita, mutta tuo antrasiitti on melkoi veikeä väri ihan luonnossakin - valaistuksesta ja katselukulmasta riippuen se on välillä jopa hopeanuolenharmaa eli vaalea, joskus lähes musta, ajoittain myös vihertävä. Talvipimeällä katulampun alla väri on vaaleimmillaan. Kaiketi tuo maali pitää sisällään kaikenlaista sävyä.biglimited kirjoitti:Hmmm... Onkos tuo pirssi siis vihreä vaiko harmaa kun kuvissa niin erilaiselta näyttää ?
Tallissa neonputkien alla lossi on syvän ruskea, kuten tallin seinätkin - heijastuksia taitavat olla nämä värierot.
Eldoradolle: Saksaan on mennyt jo toimeksianto etsiä hyvää, 80-vuotiaan apteekkarin vaimon kakkosautona ollutta, saaressa sunnuntaisin vähän ajettua W140 300-kiisseliä. Noita kuulemma on vielä olemassa, kaikki eivät ole Uralin taakse vietyjä, mutta haku kestää. Nyt on paras noteeraus vm. 97 ja 118 tkm. Kuulemma oikeastikin jopa alle 80 tkm ajettujakin löytyy, mutta pitää malttaa.... Sitten vaan ruuvataan 250 tkm mittariin lisää, niin tullikin on tyytyväinen .
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Juu, etsintäähän on kokoajan päällä kaikesta muusta paitsi vaimostaMauri H. kirjoitti:Kaapollahan on toi W140:sen etsintä ollut kai jo aika monta vuotta ikäänkuin työn alla, joten odotellaan odotellaan minkäläinen uusi daami sieltä sitten löytyy.
ps. Kaapo, Glock se sitten oli se valinta
Projektin luonne vaihtui, kun alunperin kohteena oli bensa 320, mutta nyt kaikki merkit viittaavat kiisselin järkevyyteen Enemmänkin projektia jarruttaa jatkuva epätietoisuus siitä, kuinka autoja ylipäätään kohdellaan verojen kautta. Vaan ei ole ollut kiirettä, Daami tuntuu vain piristyvän matkan kertyessä... nämä tosiaan tykkäävät ajamisesta, turha seisottaminen vie terän ja tekee vaivaaseksi
Lokki on hyvä peli. Jos tuolle tielle lähtee, niin ei HK ole hullumpi sekään, mutta kovin tyyris ja enemmän taktinen laite kuin rataa varten tehty. Mutta sen sinä toki tiedätkin. Ja oikein tarkkaa keikkapiippua ei jo rakenteellisista syistä olekaan.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Jep, HK USP kiinnosti sekin, mutta näin tällä kertaa. Katsotaan jos seuraavaksi valinta osuu johonkin toiseen.Kaapo kirjoitti:Mauri H. kirjoitti:Lokki on hyvä peli. Jos tuolle tielle lähtee, niin ei HK ole hullumpi sekään, mutta kovin tyyris ja enemmän taktinen laite kuin rataa varten tehty. Mutta sen sinä toki tiedätkin. Ja oikein tarkkaa keikkapiippua ei jo rakenteellisista syistä olekaan.
W140:sen verohommelit tuntuu todellakin olevan vähän arpapeliä, ei kai auta kuin kokeilla tuuriaan.