M102 2l KE-Jetronic APUJA KAIVATAAN!
M102 2l KE-Jetronic APUJA KAIVATAAN!
Tuli tuossa ostettua tenava 2l bensiinikoneella, tietysti tuolla KE-jetronic ruiskulla. Onko täällä tietäjiä, jotka osaisi auttaa. Huono lähtemään käyntiin, tyhjäkäynti kierrokset pilvissä, kaasuun ei vastetta tai booaa melko heti, joskus kaasulla nostaa kierrokset 4000 jonka jälkeen röpöttää. Onko ruiskussa vika vai jossain muualla? Ruiskua on yritetty katsoa ja vaihdettu toisesta koneesta ja silläkin kokeiltu, alla oleva muovikaukalo vaihdettu ja ainettakin tulee ruiskulle asti.
Re: M102 2l KE-Jetronic APUJA KAIVATAAN!
Ihan ensimmäisenä YJ-rele tutkintaan. Jos se on ehjä niin vaihtoehtoja on melkoisesti.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: M102 2l KE-Jetronic APUJA KAIVATAAN!
Mie olin just kirjoittamassa kans että YJ-rele. Jos siinä on vikaa niin ECU ei ole mukana, ruisku toimii silloin mekaanisesti ilman sähköä. Jos se on kunnossa, niin sitten imuilmavuodot tutkintaan. Sytytyspuoli täytyy toki olla ensin kunnossa (tulpat, johdot ja virranjakaja).
Re: M102 2l KE-Jetronic APUJA KAIVATAAN!
Relessä on myös sulake jos abs auto niin toinen abs sulake ja toinen ecu muutoin pelkkä ecu sulake ilman sulaketta toimii pelkän mekanisen ruiskun varassa.
Seoksen säätö tarkkaa puuhaa ja paras olla päästötesterissä auto kiinni kun säätää säätöruuvia ja tyhjäkäynti säätyy ilmaruuvista tyhjäkäyntiä ei säädetä seosruuvista polttoainepumpun relen pitää olla oikeaa mallia ja kylmärikastus kannattaa tarkistaa.
Seoksen säätö tarkkaa puuhaa ja paras olla päästötesterissä auto kiinni kun säätää säätöruuvia ja tyhjäkäynti säätyy ilmaruuvista tyhjäkäyntiä ei säädetä seosruuvista polttoainepumpun relen pitää olla oikeaa mallia ja kylmärikastus kannattaa tarkistaa.