Älä asioi Veholla!

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
untitled1
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 08.03.2022 18:54

Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja untitled1 »

Kirjoitan tämän viestin niille, jotka ovat ostamassa uutta Mercedes-Benz merkistä autoa.

ÄLÄ ASIOI VEHOLLA!!!

Huonompaa asiakaspalvelua ja teknistä tukea en ole kokenut missään muualla "automaailmassa" ja sen ulkopuolella.

Ostin pari vuotta sitten sieltä uuden GLC 2020 (Made in Uusikaupunki) auton ja siitä alkoi.
Melkein heti huomasin auton ovista kuuluvan tärisevän äänen ajon aikana, selvisi, että tärinä kuuluu kaiuttimista (Burmester). Tietämättömänä käännyin Vehon huollon puolelle ja selitin asian. Auto oli siellä ollut koko päivän, hain sen seuraavana päivänä ja selitykseksi sain "on avattu ja katsottu, ei huomattu mitään vikaa eikä meidän tekniikko ajaessa huomannut yhtään mitään ääniä vaikka kuinka yritti". "Ok, kiitos" vastasin minä ja kävelin autolle. Ja kappas vaan, ihan ensimmäinen asia mitä huomaan kun ajaan Vehon pihalta ulos on se tärinä kaiuttimissa!
Long story short, kävin tämän asian kanssa 4 (neljä!) kertaa huollossa eikä kertaakaan tehty asialle yhtään mitään. Auto on vain seissyt siellä sen ajan kunnes hain sen.
Yritin kerran pyytää sen mekaanikon ajaamaan minun kanssa ja osoittamaan sormella mistä ääni kuuluu, mutta ystävällinen asiakaspalvelija sanoi, että ne on nyt kaikki "röökillä", niin ei onnistu, sori, voit tietenkin varata ajan meidän huollosta vielä kerran ja tulla takaisin (odotusajat yli 2 vkoa).
Kun ilmoitin asiasta Vehon myyjälle, sain vastaukseksi "Harmillista että tämän hetkinen autosi on osoittautunut heikoksi yksilöksi".
Juu, ei Vehon huolto, vaan minun auto (tai ehkäpä minä?) on se heikko yksilö.

Toinen asia mitä huomasin -- ratti kääntyi helpommin oikealle puolelle kuin vasemmalle eikä palautunut kunnolla oikealta puolelta keskelle.
Kävin tämänkin asian kanssa Vehon huollossa ja vastaus oli, että "vikaa ei huomattu", No niinpä tietenkin. Kävin sitten naapurihuollossa ja
siellä sanottiin, että asia hoituu jollain toimenpiteellä, jonka nimikettä en muista. Vehon väki ei moisesta toimenpiteestä kuullutkaan.

Kerran kävin renkaan vaihdossa Veholla ja pyysin, että tasapainottaa renkaat samalla. Tämä oli juuri ennen kuin lähdin matkaan 5tkm.
Koko matkan aikana kuului kaamea kilinä. Kun tulin takaisin ja pyysin vielä kerran tarkistamaan, mikä siellä kilisee, Vehon huolto
totesi, että renkaissa oli epätasapaino +/-25g. Eli hirveä! Kysyi vielä kuka tämän on tehnyt sinulle? Vastasin, että "te teitte sen". Hiljaiseksi meni.

Asiakaspalvelun ystävällisyydestä pakko mainita erikseen: Olarin Vehon porukka puhuu asiakkaalle niin alentavasti ja epäammattimaisesti, ihme että ei vielä ole sossun luukulla. Kai Veholla kannustetaan sellaista käyttäytymistä. Kerran mainitsin, että joku vika esiintyy kesärenkailla useammin kuin talvirenkailla ja vastaukseksi sain "no tulet sitten kesällä".


Olen nyt myynyt autoni takasin Veholle (hirveällä tappiolla tietenkin), mutta olen niin ja niin iloinen, että pääsin tästä Veho-helvetistä eroon!

Jos joku tietää miten voi tehdä MB'lle virallisen valituksen/reklamaation Suomen MB välittäjästä, kertokaahan.
ennentauti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: Ti 23.07.2013 18:24

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja ennentauti »

Veho Airportissa asiat on ainakin hoituneet mallikkaasti. Paljon parempi asiakaspalvelu kuin Olarissa. Mikset vienyt autoasi sinne?? Ei nyt noi ongelmasi autosi kanssa kauhean pahoilta vaikuttaneet.
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2732
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

Olen asioinut Veholla -90 luvulta asti ja kyllä ainakin Tampereella on aina asiat hoitunut hyvin ja asiallisesti, niin kevyellä, kuin raskaallakin puolella.
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
manonyymi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Ti 25.11.2014 13:00

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja manonyymi »

"Olen nyt myynyt autoni takasin Veholle (hirveällä tappiolla tietenkin), mutta olen niin ja niin iloinen, että pääsin tästä Veho-helvetistä eroon!"

Ihan uteliaisuudesta, että mitä tuli tilalle? :?:
2011 MERCEDES-BENZ CLS (W218) 350 CDI
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3088
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja Hage »

No eipä siellä Olarin Veholla ole kuin yksi asiakaspalvelija joka osaa asiansa (oli ennen Alppilan Autohuollossa töissä), loput on suoraan koulunpenkeiltä tulleita lippalakkisukupolven edustajia tai jo 15 vuotta sitten asiakkaisiin kyllästyneitä yrmyjä.
Viimeksi kun V126:een tilasin etujouset (250€/kpl) niin osia noudettaessa tiskillä oli nuori kaveri joka ei ymmärtänyt ollenkaan mitä klubialennus tarkoittaa tai mikä se klubi ylipäätään on, selityksenä oli "Meillä ei ole mitään erillisiä sopimuksia". Tietäen että aspalainen puhuu paskaa/tietämättömyyttään maksoin jousista täyden hinnan ja kun otin jouset tiskiltä kainaloon hymyilin maireasti kiittäen hyvästä asiakaspalvelusta. Se oli myös sitten viimeinen kerta kun tilaan Olarin Veholta mitään osia kun touhu on nykyjään tuolla tasolla.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
untitled1
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 08.03.2022 18:54

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja untitled1 »

manonyymi kirjoitti: To 16.06.2022 10:09 Ihan uteliaisuudesta, että mitä tuli tilalle? :?:
Ei ole enää mersu, mikä tietenkin harmittaa. Merkkiä vastaan minulla ei ole mitään, ihan hyvä peli se oli, vaikkakin Suomessa kasattu, mutta Vehon kaltaista virallista merkin edustajaa en kestä, varsinkin kun >100k€ autoilla ajan.

Tesla tuli tilalle.
ennentauti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: Ti 23.07.2013 18:24

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja ennentauti »

untitled1 kirjoitti: To 16.06.2022 21:03
manonyymi kirjoitti: To 16.06.2022 10:09 Ihan uteliaisuudesta, että mitä tuli tilalle? :?:
Ei ole enää mersu, mikä tietenkin harmittaa. Merkkiä vastaan minulla ei ole mitään, ihan hyvä peli se oli, vaikkakin Suomessa kasattu, mutta Vehon kaltaista virallista merkin edustajaa en kestä, varsinkin kun >100k€ autoilla ajan.

Tesla tuli tilalle.
Voi herrajumala ,kyllä meitä on joka junaan ja asemalle osa jää. Valitat Vehon palveluista ettei mikään toimi ja ostat Teslan.....siellähän se huolto ja palvelu vasta toimiikin....
Avatar
Jari Nysten
Mersumies
Mersumies
Viestit: 577
Liittynyt: Ti 26.10.2010 14:58
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja Jari Nysten »

Kohta kovan muovin narina saa vaihtamaan...
E500 4Matic S211 -04 RE85 (eFlexFuel)
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
Avatar
oskari_61
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 232
Liittynyt: Su 25.09.2016 08:31

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja oskari_61 »

Muillakin huoltoliikkeillä kuin Veholla on Mb edustus . Taisi olla muut syyt nyt.
Avatar
Juha_M117
Mersumies
Mersumies
Viestit: 990
Liittynyt: La 31.10.2009 16:56
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja Juha_M117 »

untitled1 kirjoitti: To 16.06.2022 21:03 Tesla tuli tilalle.
Ojasta allikkoon :lol:
1989 560 SEC
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
manonyymi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Ti 25.11.2014 13:00

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja manonyymi »

untitled1 kirjoitti: Ke 15.06.2022 10:48 Asiakaspalvelun ystävällisyydestä pakko mainita erikseen: Olarin Vehon porukka puhuu asiakkaalle niin alentavasti ja epäammattimaisesti, ihme että ei vielä ole sossun luukulla. Kai Veholla kannustetaan sellaista käyttäytymistä
Ei ole sen suurempaa tarvetta puolustella Vehoa, mutta oma kokemukseni on että autoalalla yleensä tai huolloissa varsinkaan ei saa mitenkään kovin hyvää palvelua. Varsinkaan jos mennään vikoihin jotka eivät ole selkeästi todettavissa. Keskimäärin kuitenkin isoissa "lasipalatseissa", jollainen Vehokin lienee, varsinkin uusi Airport, saa ehkä parempaa palvelua kuin pienissä korjaamoissa. Kai sille suuremmalle veloitukselle yritetään jotain vastinetta antaa. Poikkeuksia varmasti on, mutta monissa pikku puljuissa aiemmin sovittu saattaa tiskillä olla ihan uutta tietoa ja autoja sotketaan surutta sisältä kun rasvanäppi häärii sekä montussa että toimistossa.

Toki auton hintataso saattaa myös vaikuttaa odotuksiin. Jos pelkän asiakaspalvelun perusteella voisi jotain suositella niin ehkä Lexus Kaivoksela.
2011 MERCEDES-BENZ CLS (W218) 350 CDI
jamppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe 06.06.2003 20:35
Paikkakunta: uusimaa

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Moro

Mikään pikku firma ei ole saanut autoa huonompaan kuntoon.paitsi tuo kyseinen pulju
Siellä meni huolto käynnillä vitosta mittariston näyttö pimeäksi.
Väittivät minun rikkoneen.tosin minulla ajopäiväkirja josta näkyi lukeneet jotka kirjattu ennen vientiä
Vastaantulo oli että yrittivät myydä uutta mittaristoa tuplahintaan mitä saisin itse Saksasta.
No onneks pikku firma Tuusulasta kolmas kylmän liitoksen mittaristosta.
Kuulema kaikista samanikäisiä .sama vika

Kuntoon tuli todella kohtuu hintaan

T jamppa

Vito 119 4x4
JyrkiA
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ma 16.05.2022 22:55

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja JyrkiA »

Tuo auton huolto on kyllä jännä juttu. Viimeksi kun käytin Mersun merkkihuoltoa niin tein sen Tallinassa, Silberautossa. Auto oli jo silloin vanha 211 mutta se ei suhtautumista asiaan muuttanut suuntaan tai toiseen. Sähköposteilla oli sovittu mitä tehdään + ylimääräiset mitä huolto katsoo töiden ohessa tarpeelliseksi. Minulla oli aika sovittu klo 10.00 lauantaina. Olin paikalla 9.35 ilmoittauduin tiskillä. Siinä huoltoneuvoja tarkisti, että ymmärrys oli molemmin puolinen siitä mitä oli sovittu ja piti tehdä. Antoi taksilipun keskustaan ja toivotti mukavaa päivää. Siinä pihalla taxia odotellessa katsoin kun TASAN klo 10.00 huoltomekaanikko haki auton. Ei siis 15 yli tai joskus myöhemmin. Se oli siis tasan. Arvio oli, että auto olisi ollut valmis klo 14.00 mutta sainkin tekstiviesti 13.40 että autonne on valmis ja sen voi tulla noutamaan. Hakiessa autoa huoltoneuvoja kävi läpi tehdyt työt , kertoi mitä kannattaisi tehdä seuraavalla kerralla ja huom. tämä oli uskomatonta. Oli tehneet valmiiksi tarjouksen osista ja töistä mitkä suosittelivat tekemään. Tarjouksen oli laskettu valmiiksi 10%alennus, koska työ olisi muka ollut ns. jatkoa nyt aloitetuille. Ehkäpä hienoin huoltokokemus jonka olen autoalalta koskaan saanut.
T.

Jyrki
Avatar
Henri_L
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 215
Liittynyt: Su 12.09.2004 17:26
Paikkakunta: Pertteli

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja Henri_L »

ennentauti kirjoitti: To 16.06.2022 21:35
untitled1 kirjoitti: To 16.06.2022 21:03
manonyymi kirjoitti: To 16.06.2022 10:09 Ihan uteliaisuudesta, että mitä tuli tilalle? :?:
Ei ole enää mersu mikä tietenkin harmittaa. Merkkiä vastaan minulla ei ole mitään, ihan hyvä peli se oli, vaikkakin Suomessa kasattu, mutta Vehon kaltaista virallista merkin edustajaa en kestä, varsinkin kun >100k€ autoilla ajan.

Tesla tuli tilalle.
Voi herrajumala kyllä meitä on joka junaan ja asemalle osa jää. Valitat Vehon palveluista ettei mikään toimi ja ostat Teslan.....siellähän se huolto ja palvelu vasta toimiikin....
En voi kyllä Teslan huoltoa moittia. Omassa oli takavalon umpiossa kosteutta. mobile service tuli umpion vaihtamaan kotiin, omaan talliin. Soitti ennen tuloa ja huollon tehtyä. Ihan kaikkea mitä lehdet tästä amerikan ihmeestä kirjoittaa ei kannata välttämättä uskoa.
Mulla oli mersuja 20 vuotta, mutta ne on auttamatta kehityksestä jäljessä.
Tesla Model 3

Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
ennentauti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: Ti 23.07.2013 18:24

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja ennentauti »

Henri_L kirjoitti: Pe 17.06.2022 21:37
ennentauti kirjoitti: To 16.06.2022 21:35
untitled1 kirjoitti: To 16.06.2022 21:03
manonyymi kirjoitti: To 16.06.2022 10:09 Ihan uteliaisuudesta, että mitä tuli tilalle? :?:
Ei ole enää mersu mikä tietenkin harmittaa. Merkkiä vastaan minulla ei ole mitään, ihan hyvä peli se oli, vaikkakin Suomessa kasattu, mutta Vehon kaltaista virallista merkin edustajaa en kestä, varsinkin kun >100k€ autoilla ajan.

Tesla tuli tilalle.
Voi herrajumala kyllä meitä on joka junaan ja asemalle osa jää. Valitat Vehon palveluista ettei mikään toimi ja ostat Teslan.....siellähän se huolto ja palvelu vasta toimiikin....
En voi kyllä Teslan huoltoa moittia. Omassa oli takavalon umpiossa kosteutta. mobile service tuli umpion vaihtamaan kotiin, omaan talliin. Soitti ennen tuloa ja huollon tehtyä. Ihan kaikkea mitä lehdet tästä amerikan ihmeestä kirjoittaa ei kannata välttämättä uskoa.
Mulla oli mersuja 20 vuotta, mutta ne on auttamatta kehityksestä jäljessä.
Aja se Toslasi järveen ja hae sähköautojen ylivoimainen kuningas EQS alle, niin tiedät mitä oikea laatu on.
Avatar
oskari_61
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 232
Liittynyt: Su 25.09.2016 08:31

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja oskari_61 »

Eikös Teslat korjata asiakkaiden luona, syystä että heillä ei hultoon tarvittavia tiloja ? Olen antanut itselleni ymmärtää.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja DBFI »

ennentauti kirjoitti: Pe 17.06.2022 22:57
Aja se Toslasi järveen ja hae sähköautojen ylivoimainen kuningas EQS alle, niin tiedät mitä oikea laatu on.
Mikä tauti saa suun sylkemään tällaista tekstiä. Ihan yhtä typerää haukkua kuin kehuakin jotain automerkkiä laput silmillä, oli sitten oma tai itselle vieras ja vaikka niin tekisikin niin voisi käyttää asiallista kieltä. Eikä tässä edes alkujaan kommentoitu Teslan laatua (jos ei moitittukaan), huollon toimivuudesta oli kyse. Aika lailla epäröisin viedä EQS:ää paikalliseen merkkiliikkeeseen korjattavaksi.

Onko sinulla vuosien kokemus EQS:n laadusta? Ihan yhtä hyvä tuntuu olevan vikaantumaan kuin muutkin mersut jos lueskelee US-palstoja, siellähän noista on oikeasti statistiikkaa kertynyt. Teslasta en sano mitään kun en tiedä.
https://mbworld.org/forums/eqs-272/
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1153
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja Ari »

Millään tavalla keskustelun aloittajaan ja kokemukseensa viittaamatta,voi yleisellä tasolla todeta että asiallinen käytös asiakaspalvelutilanteissa on paras lähtökohta.Vaikea ymmärtää että jotkut arvelevat saavansa parasta palvelua olemalla vaativa ja agressiivinen.Toki kaikki toimimme oman persoonamme mukaisesti.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
MM81
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 157
Liittynyt: Su 08.02.2015 12:58
Paikkakunta: Vantaa-Ruskeasanta

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja MM81 »

Omat Mersut on aina käyneet huollossa, korjauksissa, katsastuksessa, renkaanvaihdoissa ja välillä jopa pesussa Veholla eikä ole mitään negatiivista tullut ikinä vastaan. Ensin käytetty Olarissa ja nykyisin Airportissa kun asun siinä lähistöllä. Airport muutenkin toimivampi ja siistimpi paikka verrattuna Olariin, varsinkin kun parkki-aluekkin on riittävän iso ja fiksusti tehty.
S205 C 180 d Bluetec
ex: W205 C 200 d, S212 220, S204 180, X204 220 + 2 x A3, 3 x A4, A6 ja muutama VW
Meemeli
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: La 18.06.2022 22:08

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja Meemeli »

Noh olipa minullakin auto Tampereen Veholla jonkun asian takia syynättävänä. Olivat siinä samalla sitten kalibroinnin tehneet 360 kameraan..Eipä sitten toiminut sen jälkeen. Kun asiasta reklamoin niin sano että tuu 2 viikon päästä katotaan sitten.....Sanoin että se tehdään nyt kun sössivät asian mitä ei ensinnäkään edes pitänyt tehdä...Kyllä ne sen sitten kohta ottivat työn alle saman tien...
OddBob
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: La 23.07.2022 14:39

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja OddBob »

Kitisenpäs tähän ketjuun, kun taitaa olla aiheeseen liittyvä harmitus.

Kävin reilu viikko sitten akkukaupassa, kun omasta mielestä akku alkaa olla parasta ennen. Webaston app kertoo akun jännitteen eikä se juuri yli 12V päivän seisonnan jälkeen näytä. Kesällä yritin älylaturilla vielä tekohengittää, mutta esim. start/stop pysyi deaktivoituna latailusta ja ajeluista huolimatta. Akkukaupassa akku sitten testattiin ja samalla mitattiin vuotovirta pihtimittarilla. Sitähän löytyi reippaasti ja sovittiin, etten osta uutta akkua, kun tuo testerin mukaan oli ns. vastaanottavassa tilassa. Kerroin kaikki nämä terveiset ja pari muuta Hertsikan Veholle. Sain parissa tunnissa soiton, että auto valmis. Hetken juttelun jälkeen tulin siihen tulokseen, että ei oltu terveisistä huolimatta edes mitattu sitä vuotovirtaa. Oli vain lyöty kone kiinni ja auto ilmoitti auton omien järjestelmien olevan kunnossa. "Vaihdetaanko akku samalla, tulee maksamaan yhteensä reilu 800€?" - no ei vaihdeta, kun ei ole edes analysoitu pyynnöstä huolimatta. Työn osuus n. 300€, mikä mun matikalla tekee akun hinnaksi aika pirun paljon.

Nyt sitten otettu akku tarkempaan syyniin ja ajettu viime päivät ahkerasti, 12,2V tuntuu olevan maksimi, minkä siihen ajamalla saa, ja tänään sitten kävin vaihdattamassa sen. Juteltiin siinä vielä tovi niitä näitä autosähkön ihmeellisestä maailmasta ja pihtimittari kertoi vartin turinoinnin jälkeen, että 500mA menee koko aika jonnekin. Autokin menee jonnekin, kunhan saan ajan sovittua parin päivän seurannan jälkeen. Mutta ei muuten mene Hertsikan Veholle nyt eikä varmaan enää ikinä. Kunhan vika löytyy, taidan tehdä reklamaation paskasta palvelusta. Tai nyt sanoin väärin. Palvelu oli hyvää, mutta mikään muu ei sitten ollutkaan.
2016 A180
Avatar
markoala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2715
Liittynyt: Ma 11.04.2005 12:21
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja markoala »

Automan , siellä on ex Veho sähkömies.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2252
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja cuuno »

Viimeksi muokannut cuuno, Ti 06.12.2022 14:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2252
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja cuuno »

”Automan, siellä on ex Veho sähkömies”


👍🏼
B170
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 192
Liittynyt: Ma 21.09.2020 14:39

Re: Älä asioi Veholla!

Viesti Kirjoittaja B170 »

Minä sain aikoinaan Raision Vehossa niin loistavaa palvelua etten ole missään saanut. Ostin käytetyn Mersun ja sen perä alkoi ulista. Auton myyjä kävi huoltopäällikön kanssa koeajolla ja kuulivat saman kuin minäkin. Saksasta hommasivat siihen kunnostetun perän ja sen löytyminen kesti kauan, koko ajan mulla oli heidän sijaisauto käytössä ilmaiseksi (polttoaineet maksoin itse). Lisäksi pyysin vaihtamaan seisontajarrun kengät samalla kun laittavat sen perän. Kun kysyin autoa hakiessa ”mitä olen jarruhommasta velkaa” niin automyyjä vastasi avaimia antaessaan, että ”eiköhän se ollut siinä”. Malliesimerkki miten asiakkaan saa todella tyytyväiseksi ja jopa yllättyneeksi. Kyllä olen muistanut tapausta mainostaa, hyvä kello jne…
GLC 220d 4matic 2016
BMW i3 2019
Vastaa Viestiin