Kirjoittajan ohjeet Tuning-forumille

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Lukittu
Avatar
Ylläpito
PR Admin
PR Admin
Viestit: 574
Liittynyt: Ti 11.03.2003 00:59

Kirjoittajan ohjeet Tuning-forumille

Viesti Kirjoittaja Ylläpito »

Ohjeita:

- Sisällytä asia otsikkoon. Esimerkkejä:
"Jumanklavita" huono
"Spoikkuasennus" parempi
"AMG-etuspoilerin asennuksessa ongelmia" aika hyvä

"VRUUUUUUM" huono
"5 litran huumaa" vähän jo yritystä
"Asensin W201:seen 500E:n tekniikan" tuosta tajuaa jo mistä on kyse

- Kirjoita tuningasiaa niin paljon kuin sielu sietää. Forumilla kyllä tilaa piisaa. Tänne kootaan kaikki Tuningtarinat äänentoistoa lukuunottamatta. Poppikoneille kun on oma osastonsa.

- Pyri kirjoittamaan kunnollista kieltä. Oikolue tekstisi ennen kuin lähetät sen. Tekstistäsi tulee paljon luettavampaa.
- ÄLÄ LAINAA koko viestiä jos vastaat siitä yhteen riviin. Leikkele kaikki ylimääräinen pois niiden quote-hommelien välistä niin palstan luettavuus pysyy hyvällä tasolla ja lukijat eivät saa jännetupintulehdusta scrollaamisesta.
- ÄLÄ VASTAA ollenkaan viestiin jollei sinulla ole mitään muuta sanottavaa kuin "jep, samaa mieltä" tai "näin on".
- ÄLÄ KIRJOITA PELKILLÄ ISOILLA KIRJAIMILLA.
- älä aloita lauseita pienellä kirjaimella.
- Käytä välimerkkejä
- Jaa pitkä teksti kappaleisiin ja erota ne tyhjällä rivillä.
- Älä missään nimessä käytä teinien p3370x -irccislangia täällä. Kiitos.
- Ei kannata käyttää erikoistehosteita tai hymiöitä kuin poikkeustapauksissa.

- Jos postaat linkin johonkin kuvaan niin älä mitään jättiresoluutioista kuvaa linkkaa tai tee sitten mieluummin pelkkä linkki eikä image source - juttua jossa se kuva näkyy palstalla (mikäli kyseessä hiton iso kuva). Layout ja ladattavuus kärsii. Näitä voi treenata siellä harjoitteluforumilla.
"Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku"
Lukittu