W212 Media Interface ja AUX ei toimi

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Resi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Su 20.09.2020 12:17

W212 Media Interface ja AUX ei toimi

Viesti Kirjoittaja Resi »

Hei,
W212 E sarjan farmarissa on kyynärnojan laatikossa Media Interface, johon olen saanut AUX -kaapelin. Mutta Comand 4.5 ei toista Samsung S10:n tulevaa ääntä !
Olisiko tähän ohjeita.

Olen Comand näytön Medai valinnasta aktivoinut AUX äänitulon ja kokeillut myös Media Interfaces kautta aktivoida AUX:n (ohessa kuva valinnasta).

Lisäsin juuri Android näytön, josta myöskään ääni ei tule Comand yksikön läpi. Otin pois sen, mutta se ei vaikuttanut AUX -portin äänen toistoon. Joten se ei aiheutta käsittääkseni äänen kuulumattomuus ongelmaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
isalmela
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 162
Liittynyt: Ma 21.05.2012 12:15
Paikkakunta: Oulu

Re: W212 Media Interface ja AUX ei toimi

Viesti Kirjoittaja isalmela »

Osaisko joku kertoa suomen kielellä että miten tuohon minun S212 Mersuun saisi kytkettyä Android kännykän kaapelilla tai bluetoothilla musiikin kuuntelua varten? Tai vaihtoehtoisesti muistitikun? Varuste 518 media interface löytyy, etupenkkien välisestä lokerosta löytyy joku omituinen liitin
isalmela
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 162
Liittynyt: Ma 21.05.2012 12:15
Paikkakunta: Oulu

Re: W212 Media Interface ja AUX ei toimi

Viesti Kirjoittaja isalmela »

isalmela kirjoitti: To 28.07.2022 13:43 Osaisko joku kertoa suomen kielellä että miten tuohon minun S212 Mersuun saisi kytkettyä Android kännykän kaapelilla tai bluetoothilla musiikin kuuntelua varten? Tai vaihtoehtoisesti muistitikun? Varuste 518 media interface löytyy, etupenkkien välisestä lokerosta löytyy joku omituinen liitin
Tarkennan vielä että reknro JLP-358, mallivuosi 2012
isalmela
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 162
Liittynyt: Ma 21.05.2012 12:15
Paikkakunta: Oulu

Re: W212 Media Interface ja AUX ei toimi

Viesti Kirjoittaja isalmela »

isalmela kirjoitti: To 28.07.2022 13:43 Osaisko joku kertoa suomen kielellä että miten tuohon minun S212 Mersuun saisi kytkettyä Android kännykän kaapelilla tai bluetoothilla musiikin kuuntelua varten? Tai vaihtoehtoisesti muistitikun? Varuste 518 media interface löytyy, etupenkkien välisestä lokerosta löytyy joku omituinen liitin
Jäikö tämä JLP-358 audion liittäminen tosiaan täydeksi mysteeriksi? Kenellekään ideaa?
Vastaa Viestiin