W124 sinkitykset

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
kttopar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 28.12.2003 10:29
Paikkakunta: Kuopio

W124 sinkitykset

Viesti Kirjoittaja kttopar »

Ohessa pari piirrosta W124 mallin ( -93 ) Galvanoiduista osista, muoveilla suojatuista osista, tehtaan kotelosuojauksesta ja pohjan muovisuojauksen paksuuksista.

Kuvista käy ilmi, että ovet, konepellin etureuna, takaluukku, kattoluukku, kynnyskotelot, tuulilasin alapuoliset osat ja puskurin alla olevat pellit on galvaanisesti sinkitty.

Kotelosuojaus on tehty kynnyskoteloihin, lokasuojiin, osaan konepeltiä ja takaluukkua ja pitkittäis- ja pokittaispalkkeihin taakse.

Pohjan tummemmalla merkitty osa on paksumpaa PVC muovia, viivoitettu osa on 0,4 mm vahvaa muovia.

Kuvat ovat peräisin Mersun Stuttgardin tehtaalta.


http://kttopar.kuvat.fi/kuvat/w12410002.jpg
http://kttopar.kuvat.fi/kuvat/w12410001.jpg
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

olis vissii pitäny jättää galvanointi pois ku nää lankunromut o just noilta alueilta kaikkein pahiten aina ruostees :lol:
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Vastaa Viestiin