Murheenkryyninä tuollainen otsikon auto, eli w211 280cdi 4matic vuosimallia 2007. Vuosihuollossa todettu että vasemmassa etuvetoakselissa reilusti väljää. Autoasennuspalvelu Immosella liimattu isompi laakeri paikalleen vuonna -21. Kuitenkin ravistaa 80-110km/h nopeuksissa sen verran että ei viitsi ajella yhtään joutavaa. (johtuen tod näk kieroon väljistyneestä pesästä). Kysymys kuuluukin siis, onko tuohon 211 öljypohjaan kukaan keksinyt vieläkään samanlaista korjausmetodia kuin esim surullisen kuuluisaan w212, w204, w221 öljypohjaan. Kaikki mistä olen kysellyt ovat jyrkästi torpanneet tuon w211 pohjan. Ikävä seisottaa autoa tuollaisen takia, koska uusi puolikas pohja+ työ maksaa saman mitä tuollaisen mersun hinta nykyään on. Toinen murheen aihe taas on se, että kyseinen auto puhaltaa kuumaa ja kylmää miten sattuu ja kuinka kovaa milloinkin haluaa. Puhaltimen napit eivät tottele ja vikakoodeja tulee yhteensä yli 70 kappaletta (kaikilta läppämoottoreilta, ohjausyksiköltä, lämmönsäätöyksiköltä) jne
W211 280cdi 4matic öljypohja ja muuta murhetta.
W211 280cdi 4matic öljypohja ja muuta murhetta.
Morjensta arvon kanssa-mersuilijat!
Murheenkryyninä tuollainen otsikon auto, eli w211 280cdi 4matic vuosimallia 2007. Vuosihuollossa todettu että vasemmassa etuvetoakselissa reilusti väljää. Autoasennuspalvelu Immosella liimattu isompi laakeri paikalleen vuonna -21. Kuitenkin ravistaa 80-110km/h nopeuksissa sen verran että ei viitsi ajella yhtään joutavaa. (johtuen tod näk kieroon väljistyneestä pesästä). Kysymys kuuluukin siis, onko tuohon 211 öljypohjaan kukaan keksinyt vieläkään samanlaista korjausmetodia kuin esim surullisen kuuluisaan w212, w204, w221 öljypohjaan. Kaikki mistä olen kysellyt ovat jyrkästi torpanneet tuon w211 pohjan. Ikävä seisottaa autoa tuollaisen takia, koska uusi puolikas pohja+ työ maksaa saman mitä tuollaisen mersun hinta nykyään on. Toinen murheen aihe taas on se, että kyseinen auto puhaltaa kuumaa ja kylmää miten sattuu ja kuinka kovaa milloinkin haluaa. Puhaltimen napit eivät tottele ja vikakoodeja tulee yhteensä yli 70 kappaletta (kaikilta läppämoottoreilta, ohjausyksiköltä, lämmönsäätöyksiköltä) jne
. Tällä hetkellä auto on "odottanut aikaa parempaa" parisen vuotta ja tässä toivonkin herättäväni auton uudelleen eloon kun olisi koukulliselle vetojuhdalle tarvetta.
Murheenkryyninä tuollainen otsikon auto, eli w211 280cdi 4matic vuosimallia 2007. Vuosihuollossa todettu että vasemmassa etuvetoakselissa reilusti väljää. Autoasennuspalvelu Immosella liimattu isompi laakeri paikalleen vuonna -21. Kuitenkin ravistaa 80-110km/h nopeuksissa sen verran että ei viitsi ajella yhtään joutavaa. (johtuen tod näk kieroon väljistyneestä pesästä). Kysymys kuuluukin siis, onko tuohon 211 öljypohjaan kukaan keksinyt vieläkään samanlaista korjausmetodia kuin esim surullisen kuuluisaan w212, w204, w221 öljypohjaan. Kaikki mistä olen kysellyt ovat jyrkästi torpanneet tuon w211 pohjan. Ikävä seisottaa autoa tuollaisen takia, koska uusi puolikas pohja+ työ maksaa saman mitä tuollaisen mersun hinta nykyään on. Toinen murheen aihe taas on se, että kyseinen auto puhaltaa kuumaa ja kylmää miten sattuu ja kuinka kovaa milloinkin haluaa. Puhaltimen napit eivät tottele ja vikakoodeja tulee yhteensä yli 70 kappaletta (kaikilta läppämoottoreilta, ohjausyksiköltä, lämmönsäätöyksiköltä) jne
Re: W211 280cdi 4matic öljypohja ja muuta murhetta.
Noita lämmönsäätö paneleita on joskus mennyt, omaani sellaisen vaihdoin kun teki vähän mitä sattuu.
Helppo ja halpa kokeilu kun tilaa maailmalta panelin.
Ei vaadi koodauksia ainakaan muistaakseni.
Helppo ja halpa kokeilu kun tilaa maailmalta panelin.
Ei vaadi koodauksia ainakaan muistaakseni.



