W211 ajovalojen modernisointi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17141
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tässä kyseessä E270cdi prefacelift.

Aharon bi-xenonprojektorit
https://www.retrofitlab.com/en/xenon-pr ... ign-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Auton omiin apukaukovaloihin DLT F7 Fast Bright 70w ballastit
https://www.ebay.de/itm/2x-DLT-F7-70W-H ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

ja edelleen omiin apukaukovaloihin Cnlight H7 50W 6000K polttimot
https://www.ebay.de/itm/CNLIGHT-H7-HID- ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;


Lähivalot

Kuva

Kaukovalot

Kuva
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Jenzi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: To 21.08.2014 21:57
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja Jenzi »

Onkohan kellään tietoa mistä saisi jotain alkuperäisen kaltasia h7 projektoreita w211 prefaceliftiin, jossa vakiona h7+h7?
Aikanaan ollut h7 xenon muunnossarja joka polttanut projektorien heijastinpinnat poroksi.
Tuntuu löytyvän projektoreita vaan xenonien kannoilla ja oman seudun katsastusmiehet sen verran tiukkapipoja että esim evox-r ei uskalla laittaa ilman pesureita ja korkeudensäätöä.
Uudet linssit tulossa postissa ja ajattelin jos olisi samaan syssyyn projektorit jostain löytänyt...
W211 E220 CDI 2004
S203 C200 CDI 2002
W202 C180 1998
W202 C240 1999
S202 C240 2000
W201 190 1989
Avatar
Beagle_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 185
Liittynyt: La 28.05.2011 23:14
Paikkakunta: Iisalmi

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja Beagle_ »

Jenzi kirjoitti:Onkohan kellään tietoa mistä saisi jotain alkuperäisen kaltasia h7 projektoreita w211 prefaceliftiin, jossa vakiona h7+h7?
Aikanaan ollut h7 xenon muunnossarja joka polttanut projektorien heijastinpinnat poroksi.
Tuntuu löytyvän projektoreita vaan xenonien kannoilla ja oman seudun katsastusmiehet sen verran tiukkapipoja että esim evox-r ei uskalla laittaa ilman pesureita ja korkeudensäätöä.
Uudet linssit tulossa postissa ja ajattelin jos olisi samaan syssyyn projektorit jostain löytänyt...

Itse tilasin ebaysta projektorit. Piti tulla d1s xenon kannalla, mutta ne olivat H7. Itse projektori näkyi olevan muuten täysin identtinen on se sitten H7 tai xenonille tarkoitettu. Vaihdoin entisistä polttimon kiinnikkeet uusiin projektoreihin ja iskin paikoilleen.
Vito W638 112CDI 2003, XC70 D4 2.4 2014
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17141
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Retrofitlabin Black Friday, kaikesta -20% :idea:
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Jenzi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: To 21.08.2014 21:57
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja Jenzi »

Tuli tänään laiteltua W211 halogeenivaloihin lisää eloa.
Projektorit, uudet umpioiden "lasit", butyylinauhaa ja adapterit maksoi kaikkineen vaan noin satasen Aliexpressistä. Lisäksi ledipolttimotkin tuli testiin Lumiselta 70e black friday hintaan.

Hommaan meni viitisen tuntia puskurin irrotuksineen, suurin osa ajasta meni kiinnityshilppeiden modailuun kun ei ollutkaan ihan bolt-on adaptereidenkaan kanssa. Toisesta umpiosta lähti projektorin kauluksestakin kromit maalarinteipin mukana ja unohtui asentaa pitkän umpion kromirinkula takaisin, joten puskurin ja umpion irrotus taas edessä kunhan uudet osat saapuu hollannista. Tekemällä oppii :oops:

Valoteho vähintäänkin tuplaantui, tosin vieläkin saisi enemmän olla valoa, uusissa projektoreissa omaan makuun hieman turhan leveä valokuvio ja mieto hotspot, joten kantamaa ei vieläkään hirveästi ole, tosin sitä varten on kaukovalot.
Hajavalon määrä uusilla projektoreilla on olematon verrattuna vanhoihin vakioprojeltoreihin, myös led-polttimoilla. Valokuvio melkein liiankin tarkkaan rajattu :D
Ehkä vielä joskus laadukkaat xenonsarjat paikalleen jos auto pysyy muuten ehjänä...


KuvaYllä vakioprojektorit H7 racingvision, keskellä uudet projektorit H7 racingvision, alla uudet projektorit H7 Luminalights Led. Kamerassa samat valotusasetukset kuvissa.


KuvaVakioprojektorin peilipinta oli jo aika kärsinyt, ei mikään ihme että valotehoa hukassa. Toinen projektori oli vielä huomattavasti pahempi.


KuvaMersukin näytti aika karulta ilman puskuria ja umpioita :shifty:
W211 E220 CDI 2004
S203 C200 CDI 2002
W202 C180 1998
W202 C240 1999
S202 C240 2000
W201 190 1989
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17141
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tänään omaan 211:een Aharon projektorit ajovaloihin, Night Breaker Laser polttimot, uudet sumuvaloumpiot ja niihin samaten "häävimmät" polttimot.
En tosin tiedä onko NBL edes parhaasta päästä.
Lisävalona olleen Dmaxxin kaveriksi tuli Storm 20.

Kuva
oulaistenliikenne.fi
Avatar
740 GLE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 632
Liittynyt: Ke 19.02.2020 20:33

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

Kylmänraudanseppä kirjoitti: Ti 10.10.2017 08:48
noroljan kirjoitti: H7 umpio ei ole ikinä hyväksytty Xenoneille, siinä se ongelma. Siellä on erikseen hyväksynnät pitkille ja lyhkäsille. Kysyin tuota katsastusmieheltä ja sanoi ettei tosiaan onnistu laillisesti laittaa tuollaista H1 tai H7 umpioon Xenonia. Sulla on vaan sattunut katsastus setä jota ei kiinnosta .,..
10 katsastussetää peräkkäin :-) Siinä on kyllä hyväksytyt Bi xenonit vakiona, samassa umpiossa.
Jos tämä vedonlyönti on vielä voimassa, voin ehdottaa ratkaisua. Noroljan on aivan oikeassa siinä, että W211 kuten muidenkaan henkilöautojen valaisimia ei yleensä hyväksytetä sekä HR (halogeeni) että DR (xenon) polttimoille, vaan umpioista löytyy yleensä vain toinen näistä hyväksyntämerkinnöistä. Siksi kaukovalojen xenonkonversiolla varustettua W203, W211 tai W204 autoa ei olisi pitänyt hyväksyä yhdessäkään katsastuksessa. Jos sattui menemään tuurilla läpi, se kertoo siitä, että asennukset ja suuntaukset on tehty huolella eikä jääty kiinni väärästä värilämpötilasta.

Mutta noroljaninkaan kommentti ei kestä aivan yleispätevää yleistystä. Jos valmistajalla on motiivi hyväksyttää valaisin useammalle normille, sekin on täysin mahdollista. Yksi parhaista kaukovaloista NBB Alpha on E-hyväksytty ja täysin laillinen sekä halogeeni- että xenonpolttimolla. Tuo valaisin on suunniteltu siten, että siihen asennetaan natiivisti D1S xenonpolttimo, mutta adapterin kanssa voidaan käyttää myös halogeenipolttimoa.

NBB on tehnyt tästä tyyppihyväksynnästä suorastaan tiedettä, kun saman valaisimen referenssiluku xenonpolttimolla (20) on PIENEMPI vaikka valovirta kasvaa halogeenipolttimoon verrattuna (ref. 25) yli kaksinkertaiseksi. Heijastin on tarkasti blueprintattu tekemään pienet varjostukset tarkalleen tunnettuihin referenssiluvun mittauspisteisiin, joten valotehon lisääminen alentaa referenssimittauksen lukemia, vaikka 200 metriä ja 300 metriä auton edellä valoteho kasvaakin huomattavan paljon. Mutta tätä valaisinta saa ajaa täysin laillisesti joko halogeenipolttimoin tai D1S xenonilla. Ja jos referenssiluku on yhtään ahtaalla, sitten on pakkokin käyttää xenoneita:

https://www.valostore.fi/fi/tuote/lisav ... _cm_ref_40

Kikkailun alkusyy on ilmeisesti tarve tehdä poikkeuksellisen tehokkaasta outlaw-pistevalosta katulaillinen valaisin, jolle saatiin E-hyväksynnän avaamalla pistevalon valokuviota leveämmäksi ja tietoisesti väistämällä tunnettuja mittauspisteitä. Pistevalon speksit tuossa:

https://www.valostore.fi/fi/tuote/lisav ... orea_27_cm

Jos tarvii kysyä neuvoa, silloin ei ole mitään asiaa tuon jälkimmäisen ostamiseen. Ja kuten sanottu, se ei ole edes katukäyttöön hyväksytty. Jo tuo edellinen katulaillinen versio on epäkäytännöllisen pitkä valokuvio useimpiin ajoympäristöihin.
W212 Pehmennetty Avantgarde
S204 Olipa kerran Cee
Seittenneliskanttinen osa-aikaeläkkeellä
Avatar
740 GLE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 632
Liittynyt: Ke 19.02.2020 20:33

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

dealer kirjoitti: La 19.09.2020 08:58 Tässä kyseessä E270cdi prefacelift.

Auton omiin apukaukovaloihin DLT F7 Fast Bright 70w ballastit
https://www.ebay.de/itm/2x-DLT-F7-70W-H ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

ja edelleen omiin apukaukovaloihin Cnlight H7 50W 6000K polttimot
https://www.ebay.de/itm/CNLIGHT-H7-HID- ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Nostavatko nämä auton omiin kaukovaloihin asennetut xenonsarjat virheilmoituksia valovahdilta pre-facelift W211:ssa vai pysyykö kojetaulu siistinä?
W212 Pehmennetty Avantgarde
S204 Olipa kerran Cee
Seittenneliskanttinen osa-aikaeläkkeellä
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17141
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei tule virheilmoituksia, canbus ballastit kun on.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17141
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Dmaxxiin laitoin vielä päihin Lazer reeded levittävät linssit. Nyt on kelpo valot ajella. Kuvaa en osaa ottaa kunnollista, tämä ehkä lähinnä todellisuutta muutamasta otoksesta

Kuva
oulaistenliikenne.fi
Jeepitus
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: To 10.04.2014 20:55

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja Jeepitus »

Onkohan halogeenein "varusteltua" W211 mahdollista mitenkään saada laillisesti muutettua xenoniksi? Esim. jos purkuautosta hommaa kaikki hilppeet, umpiot, tasonsäädöt jne. Varmaan rahallisesti ei ole kannattavaa, mutta onko edes teoriassa mahdollista ja mitä kaikkea tässä tulisi huomioida?
Avatar
Jenzi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: To 21.08.2014 21:57
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja Jenzi »

Jeepitus kirjoitti: Ke 05.10.2022 18:07 Onkohan halogeenein "varusteltua" W211 mahdollista mitenkään saada laillisesti muutettua xenoniksi? Esim. jos purkuautosta hommaa kaikki hilppeet, umpiot, tasonsäädöt jne. Varmaan rahallisesti ei ole kannattavaa, mutta onko edes teoriassa mahdollista ja mitä kaikkea tässä tulisi huomioida?
Itsekin tätä mietin kun ensi kuun alun jälkeen tulee laittomista xenoneista automaattisesti hylky, mutta itse päädyin siihen tulokseen että mielummin päivitän koko auton tuoreempaan malliin jossa vakiona xenonit, ja siihen sitten uutta evoX projektoria.
Lienee kuitenkin kohtuuttoman iso homma vaihtaa puskuri pesureilla varustettuun, umpiot, ballastit, johtosarjat, tasonsäädöt ja ties mitä SAMiakin täytyy vaihtaa ohjatakseen valoja.
Olisipa katsureilla joku hajavalon mittaava laite ja raja-arvot, omat "laittomat" xenonit häikäisee huomattavasti vähemmän vastaantulijoita kun halogeenit kulahtaneilla umpion laseilla. Heijastinumpioihin ledejä asentelevat sitten asia erikseen.
W211 E220 CDI 2004
S203 C200 CDI 2002
W202 C180 1998
W202 C240 1999
S202 C240 2000
W201 190 1989
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Turhaa herranpelkoa murehtia "laittomia" xenonisarjoja, varsinkin kun puhutaan linssiumpiosta eli projektorista. Jos todella leimalla jännittää, niin voihan sinne laittaa halogenipolttimon siksi aikaa. H7 polttimon lautasen halkaisijan kun pienentää millin kaksi, niin saa hyvän katsastuspolttimon D2S pesään.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17141
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minäkään en ymmärrä miksi katsastus olisi se ongelma laittomissa xenoneissa, kun niiden tilalle on niin helppo vaihtaa lailliset polttimot ja sitten taas takaisin xenonit. Juuri 211 lähivalot toimii hyvin led- tai xenon-polttimoilla, kun suuntaus on oikea ei häikäise.
oulaistenliikenne.fi
Jeepitus
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: To 10.04.2014 20:55

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja Jeepitus »

Ok, kiitos! Asiaan en ole perehtynyt sen enempiä, niin ihan lähtökuopissa tässä olen pohdiskelemassa, mitä näille surkeille valoille keksisi. Eli järkevintä lienee siis uusia nuo surkeat tod.näk puhki palaneet projektorit ja siihen hommata jokin hyvä xenon muutossarja ja katsastukseen nakata sitten h7 aina tilalle. Onnistuuko myös pitkät muuttaa järkevästi xenoneiksi? Onko se ihan vanha polttimo irti ja uusi tilalle meiningillä? Toki lisävaloja on aina talvella nokalla, mutta eipä tuota valoa koskaan voi olla liikaa..
1tumppi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 187
Liittynyt: Su 28.06.2020 10:33
Paikkakunta: IISALMI
Viesti:

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja 1tumppi »

Dot vai ece katkaisu projektori, mitähän tarkoittaa?

Ärrässä tosi huonot valot, ei kehtaisi pimeällä ajaa ollenkaan... :evil:

Onko 1.0 pitemmällä ja kapeammalla valokuviolla kuin 2.0?
Tämän hetkinen kalusto
MB R 320 cdi-06
MB 817 -90
Doppstadt AK-430 murska. MB 430hp v6 moottorilla.
Scania 144 R -98
Chryster town country 3.8 -05
Ford Transit -10
Suzuki GSX 1100 F
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja MouTine »

1tumppi kirjoitti: Ke 12.10.2022 23:28 Dot vai ece katkaisu projektori, mitähän tarkoittaa?
DOT on jenkkiversio ja kuvio ns tabletop, eli ihan pieni korotus keskellä ja suora leikkaus.
ECE on euroversio ja kuvio ns harjakatto eli kuvion ojanpuoleinen (riippuen onko LHD vai RHD) osuus nousee viistosti ylös.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
1tumppi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 187
Liittynyt: Su 28.06.2020 10:33
Paikkakunta: IISALMI
Viesti:

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja 1tumppi »

MouTine kirjoitti: To 13.10.2022 07:10
1tumppi kirjoitti: Ke 12.10.2022 23:28 Dot vai ece katkaisu projektori, mitähän tarkoittaa?
DOT on jenkkiversio ja kuvio ns tabletop, eli ihan pieni korotus keskellä ja suora leikkaus.
ECE on euroversio ja kuvio ns harjakatto eli kuvion ojanpuoleinen (riippuen onko LHD vai RHD) osuus nousee viistosti ylös.
Kiitokset! Nyt pitäis vaan kerätä intoa projektiin. Ei ihan varttitunnin juttu.... mikähän on ero 1.0 ja 2.0 välillä?
Tämän hetkinen kalusto
MB R 320 cdi-06
MB 817 -90
Doppstadt AK-430 murska. MB 430hp v6 moottorilla.
Scania 144 R -98
Chryster town country 3.8 -05
Ford Transit -10
Suzuki GSX 1100 F
Avatar
Jemmy
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: To 28.07.2005 13:16
Paikkakunta: Oulu

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja Jemmy »

1.0 on ainakin omaan makuun miellyttävämpi valokuvio. Leveämpi ja tasaisempi. Myös parempi kiinnitys polttimolle. Näissä miinuksena että palavat paskaksi noin kolmessa vuodessa. Alkavat tehdä varjoa valokuvioon hotspotin alapuolelle. Kokemusta itsellä kahdesta setistä ja työkaverilla oli ihan sama homma. Nämä kaikki sarjat oli retrofitlabilta tilattuja, mutta lienee samaa kiinan tavaraa kuin ebayssa myytävät.
Tuosta heijastimen palamisesta ois mukava kuulla onko muilla ollut vastaavaa, joilla ollut useamman vuoden käytössä?

2.0 on kirkkaampi keskeltä muttei niin yhtä leveä valokeila. Polttimon kiinnitys ei kovin tukeva. Ainakin isäukolla kestivät kirkkaina 4v, että kupit voi olla kestävemmät kuin 1.0
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Mulla on RetroFitLabilta noi 2.0 CL:n sisempinä projektoreina. Mun makuun pistemäinen valo on paljon mielyttävämpi. Pitää seurata heijastinpintaa. Toisaalta, en polta valoja päivänvalossa joten käyttötunnit jää maltillisiksi.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
Kylmänraudanseppä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 557
Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
Viesti:

Re: W211 ajovalojen modernisointi

Viesti Kirjoittaja Kylmänraudanseppä »

W211 facelift minulla yhä, orkkis lisävaruste bixenon umpiot .
Aiemmin jo vuosia sitten vaihdoin kirkkaan projektorilinssin D1s polttimolle, siihen Nightbreakkeri ja H7 lisäpitkään xenon 55 w muutossarja. Aika hyvät tuli.

Väsyin xenonin vaihtotarpeeseen.
Nyt D1S Purelux 70 w led. Lähivalot paranivat reilusti, kun kirkkaat linssit. Eivät häikäise yhtään, terävä valon raja lyhyillä.

Pitkissä H7 led Nowsight 120w. Syttyvät heti kirkkaaksi ja kun umpiot ja Lasit hyvät, niin w211 valot edullisesti nykyaikaa.

Suosittelen.

PS. Sisimmät säätöruuvit ovat lisäpitkien korkeussäätö.
Keskimmäiset lähivalon.
Reunimmaiset sivusäätö.
--------------------------------------------------------

C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/

Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Vastaa Viestiin