![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Eli suunnitteilla olisi C-sarjan mersu, sedan, vuosimalliltaan 2000-2004 (tjsp), uudempaan ei riitä rahat. Mikä on tuon korisarjan tyyppikoodi? Vai riippuuko se koneesta, bensakoneella oleva on haussa (2l vapari tai turpo?) Noitahan löytyy 14 tusinaan, on mistä valita, mittarilukemat alkaen 100tkm ja päättyen tuonne alle 200tkm (vai kannattaako ostaa enempi ajettua?) Ko autossa kiehtoo muotoilu + takavetoisuus + merkin maine ja eritoten hyvä maine ajettavuuden suhteen.
- missä kohtaa ko mallisarjan autoissa tulee facelift, ja mitä muutoksia se toi mukanaan ---> kannattaako sellaista ostaa, ennemmin kuin mallisarjan ensimmäinen auto?
- kuinka ruosteherkkiä nuo ovat, mitkä kohdat korista eritoten kannattaa katsoa läpi?
- onko noissa minkä hintaiset huollot ja varaosat?
- aikaisemmat autot ovat tahtoneet kolista ajettaesa terävien töyssyjen yli, puslat ja nivelet (+koiranluut) ovat olleet lyhytikäisiä, mites ko mersussa? eli saisko tuossa auton joka ei kolahtele terävissä töyssyissä
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- mitä avantgarde-varustelu tuo tullessaan, nettiautoa selaamalla tämä ei selvinnyt? miten mersuissa on merkitty eri varustelutasot? miksi niin harvassa on nahkasisusta, onko se ollut uutena niin kallis?
- enempi vähempi tuninkia on tullut harrastettua, tämäkään ei varmasti tulisi välttymään ainakaan madallukselta --> löytyykö ko mersuun minkä hintaisia madallussarjoja ja kuinka paljon ne madaltaa? ja kestääkö ko mersu edes reilua madallusta, kokemusta on esim. Volvon V50:stä jossa reilumpi madallus alkaa syömään vetoniveliä
- soitin menisi aika nopeasti vaihtoon, mitä nettiauton tarjonnasta olen nähnyt niin kaikissa on paikallaan orggissoitin --> kai sen voi kuitenkin vaihtaa aftermarket-soittimeen?
Tuossa nyt muutama kysymys alkuun, kiitos ja anteeksi
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)