Lieneekö näitä kuvia tulevasta 204-kopan faceliftistä vielä linkitetty tänne, mutta tässä nyt tulee. Keulan ilme on muuttunut jonkin verran ja siitä voi olla monta mieltä verrattuna aiempaan, mutta parasta on sisustan muutokset ja varsinkin keskikonsolin monitoiminäytön muutos kiinteäksi entisen pop-up tyyppisen toteutuksen sijasta.
Sisustan laatuvaikutelma on aivan uudella tasolla vanhaan verrattuna. Jossain arveltiin, että alla oleva kuva olisi tulevan C-coupen kabiinista. Ovi näyttää kieltämättä sen verran pitkältä, että takaovi taitaa puuttua.
no nythän C on ensimmäistä kertaa sen näköinen että sen voisi ostaa!
ja kyllä mersu on aina osannut farmarit tehdä parhaan näköiseksi.....paitsi tuo 210 korinen....se vaan on ruumisauton näköinen ylipitkän takaylityksen kanssa....
sisustassa mersu loikkasi samoin kuin ford aikanaan 2001 vanhasta pappamallista nuorekkaaseen....
todella hieno...mikähän on suomen hintataso? ja onko tuo perusmallin ulkokuori?
Uskoisin noiden kuvien olevan AMG-style paketilla olevia 204:sia, mikä kylläkin sopii tuohon autoon erittäin hyvin. Mielestäni mersun C ja E segmentti on tällä hetkellä todella onnistuneen näköinen, mutta kuten yleisestikin, kauneus on katsojan silmissä.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Tilasin tuossa joulun alla tuommosen, pre-facelifiäkään ei enää saanu mieleisenä kombinaationa. Uuden auton VIN yms ”epäolennaisuudet” varmistuu myöhemmin mutta kauppahinta, luovutausajankohta (arvio) ja varusteet on jo tiedossa. Nuo kuvatkin julkaistiin sopivasti jouluksi joten kuvia plärätessä oli olo kuin pikkuväellä pukkia odotelessa..
Olisko AMG-look tuo jossa alahuuli ikäänkuin toisinpäin lerpallaan..? Tiedotteesta sain käsityksen että perusmallissakin keulaa/etupuskuria muutettu havaittavasti edeltäjästästä. Farkun takapäässä ei taida suuria muutoksia olla, puskuria lukuunottamatta.
Avantgarde-versionhan erottaa helposti kun siinä on tuo "sporttisempi" maski isolla tähdellä eikä erillistä keulatähtikoristetta konepellillä, perusmallissa ja Elegancessa on sitten se perinteinen "pappa"-maski (leikillisesti ilmaistuna). Ulkopuolen sport-paketin erottaa noista helmoista, sekä sivuilla että etu- ja takapuskurissa. Onko näissä sitten vielä erinäköinen "AMG"-paketti ja sitten "sport"-paketti, sitä en osaa sanoa mitä eroa niissä on.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
RikuK kirjoitti:Uusiutuneista C-mallin moottoreista... C350 BlueEfficiency bensamallille luvataan yhdistetyksi kulutukseksi vain 6,8-7,0 litraa sataselle. Eipä ole pahoja lukemia 3,5 litraiselle 225 kW ja 370 Nm tahkoavalle padalle.
On mielenkiintoinen motti. Tehoa on yhtä paljon kuin -05 E 500:ssa ja yhdistetty kulutus on 4 litraa sitä alhaisempi. Väännössä ja soundeissa kasikone toki voittaa vanhempana versionakin. Pienemmät päästöt ovat tehneet hyvää myös hinnoille, facelift C 350 BE A on vanhaa versiota 3 teur halvempi. Niille, joilla on varaa haaveilla 4Maticista, on sen 200 kw versio myös päivitetty tähän 225 kw versioon. Hinta romahti samalla 6 teur (65 teur).
Diesel-puolella 350 CDI BE päivittyi saman tehoiseksi kuin E-sarjassa. Jostain syystä hinnastossa päästöt ovat vanhan mallin suuruiset ja samalla korkeammat kuin E-sarjassa. Hinta on myös noussut 2 teur. Olisikohan päästöissä virhe?