Panssarivaunu. Ensimmäiset 40 tkm, huollot ja korjuut
Panssarivaunu. Ensimmäiset 40 tkm, huollot ja korjuut
No niin, vihroin viimein loppui se vatulointi ja W140 300td on laitettu tilaukseen. Luottoagentti etsii apteekkarinvaimon saaressa sokiana ajaman lossin väärentämättömällä huoltokirjalla ja jopa edulliseen hintaan. Jos löytyy.
Annettua määrärahaa en kerro, mutta nyt ei nuukailla. Toisaalta liikaa ei kannata maksaa. Ansioitunut koeajajaveli Eerola ystävällisesti tarjosi tiemmä erinomaista W220-yksilöä, mutta ne verot.... 2001-mallinen on 3 x tyyriimpi tullatava kuin 1998 möhkö. Onhan se tietty toinen koppa, mutta vaatimaton mies ilkiää ajaa vanhemmallakin. Toisaalta Maurin "kuningas"tekstarit valoivat uskoa autokuumeiseen Kaapoon .
Annettua määrärahaa en kerro, mutta nyt ei nuukailla. Toisaalta liikaa ei kannata maksaa. Ansioitunut koeajajaveli Eerola ystävällisesti tarjosi tiemmä erinomaista W220-yksilöä, mutta ne verot.... 2001-mallinen on 3 x tyyriimpi tullatava kuin 1998 möhkö. Onhan se tietty toinen koppa, mutta vaatimaton mies ilkiää ajaa vanhemmallakin. Toisaalta Maurin "kuningas"tekstarit valoivat uskoa autokuumeiseen Kaapoon .
Viimeksi muokannut Kaapo, Ke 11.03.2009 15:01. Yhteensä muokattu 36 kertaa.
Jotensakin "mersumafioso" Kaapoa seuranneena, tuntuu että kohta foorumi saa ihmetellä helmikuntoista möhköä..
Onnea etsintään, vaikka sinulla taitaa muutenkin olla eturivin asiantuntijat mukana matkassa
Onnea etsintään, vaikka sinulla taitaa muutenkin olla eturivin asiantuntijat mukana matkassa
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Kiitos kaikille tasapuolisesti osanotosta. Tuohon toiseksiviimeisimpään kommenttiin täytyy todeta, notta ko. korimallia ei saa kuin lyhkäsenä. Toisaalta pituuseroa ei ole kuin kolmisen senttiä V126:n mittaan eli pellefantti on pätkänä samaa kaliiperia kuin edeltäjänsä pitkänä. Yksi L-koppa kyllä piisaa. Joten anoppikin mahtuu mukaan. Jos otetaan
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Koetetaan laittaa jonkinlainen raportti, kunhan asia etenee. Mukavinta tässä on se, että vanhan rouvan saa jättää kotipiiriin. Tosin näistä verottajan metkuista ei tiedä erkkikään, voi olla notta saastuttavan lossin omistaminen (ei edes ajaminen) on pian niin kovan veron paikka, että laitetaan se kilpiin vain jouluna ja juhannuksenaEre866 kirjoitti: Isoja kuvia ja tarinaa kun auto löytyy.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Kaapo kirjoitti:...Tosin näistä verottajan metkuista ei tiedä erkkikään, voi olla notta saastuttavan lossin omistaminen (ei edes ajaminen) on pian niin kovan veron paikka, että laitetaan se kilpiin vain jouluna ja juhannuksena
Sitä täälläkin epäillään enempi... Onnea kuitenkin etsintään!
"...saaressa sokiana ajaman lossin..."
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Varsinainen masokisti
Kauan se Kaapo jaksoi W140 tuskassa kärvistellä, ei voi kuin ihmetellä. Onnea vaan hankinnalle.
Kyseessä on min. 10 vuotias auto, joten ensimmäiseksi auto pahvien purkuun, maalausten korjaukseen ja ruostesuojaukseen. Joulupukkia ei ole olemassa.
Odotellaan jännityksellä projektikertomusta aiheesta.
Kyseessä on min. 10 vuotias auto, joten ensimmäiseksi auto pahvien purkuun, maalausten korjaukseen ja ruostesuojaukseen. Joulupukkia ei ole olemassa.
Odotellaan jännityksellä projektikertomusta aiheesta.
S320L -97
Espooseen yritän todistella sitä, notta joulupukki lupasi olla olemassa. Etsitään sitten vaikka kissojen ja koirien kanssa, että se Baijerin bundessitzen varatuomarin (99 Jahre) äidin kauppakassi on jo myynnissä.
Jarille puolestaan yritän uskotella, että parhaat kappaleet eivät ole mobilessa tai scoutissa, vaan edelleen jonkin onnettoman tallissa.
Kalleimmat W140:t ovat pyynniltään jopa liki 20.000 ekkua, jolla tosiaan saa jo halvimman W220:n, pitkästi allekin. Mutta kunnollinen tullimiespä laskee uudemmalle kopalle sellaisen veron, että hankintahinta jopa tuplaantuu. Vaikka rahaa olisikin , niin sen verran vähän veroja rakastan, että pariakymppiä en laita eduskunnan törsäilyyn "for nothing" . W140-miinan saa jo alta 8000 ekun, hyvän vajaa kaksinkertaisella lunnaalla.
Jarille puolestaan yritän uskotella, että parhaat kappaleet eivät ole mobilessa tai scoutissa, vaan edelleen jonkin onnettoman tallissa.
Kalleimmat W140:t ovat pyynniltään jopa liki 20.000 ekkua, jolla tosiaan saa jo halvimman W220:n, pitkästi allekin. Mutta kunnollinen tullimiespä laskee uudemmalle kopalle sellaisen veron, että hankintahinta jopa tuplaantuu. Vaikka rahaa olisikin , niin sen verran vähän veroja rakastan, että pariakymppiä en laita eduskunnan törsäilyyn "for nothing" . W140-miinan saa jo alta 8000 ekun, hyvän vajaa kaksinkertaisella lunnaalla.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Jep peukalon nostot täältäkin päin hienolle päätökselle!
Eli ilmeisesti kolmisatanen turpokiisseli on hakusessa? ja onko tosiaan niin, ettei täyspitkää versiota ole saatavana tuohon mosaan? onko sama tilanne myös 350DT kanssa?
Eli ilmeisesti kolmisatanen turpokiisseli on hakusessa? ja onko tosiaan niin, ettei täyspitkää versiota ole saatavana tuohon mosaan? onko sama tilanne myös 350DT kanssa?
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Tietääkseni dieseleitä ei ollut saatavana SEL-versioihin..Ari V. kirjoitti:onko tosiaan niin, ettei täyspitkää versiota ole saatavana tuohon mosaan? onko sama tilanne myös 350DT kanssa?
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Juu, tuossa on kovakantinen muutamakymmensivuinen esite faceliftin jälkeisestä 140-sukupolvesta, eikä kiisseliin ole tarjolla pitkää koria. Sama koskee 280-versiota. Nämä mallit olivat lisäksi vakiona peltivanteilla, joita silti ei montaa liene mennyt kaupan.
Akentti kuitenkin tuumasi, että suuri osa 300turbodieseleistä on varusteltu liki täyskattauksella, vaikka perusauto onkin 140-sarjan "hinnat alkaen" -malli, tai sitten se 280. 280:een sai jopa manuaskin, jota dieseliin ei ollut tarjolla.
Mutta sen verran itse kysymykseen, että 126-sarjalaista sai dieselinä myös lang-kopalla (SDL).
Akentti kuitenkin tuumasi, että suuri osa 300turbodieseleistä on varusteltu liki täyskattauksella, vaikka perusauto onkin 140-sarjan "hinnat alkaen" -malli, tai sitten se 280. 280:een sai jopa manuaskin, jota dieseliin ei ollut tarjolla.
Mutta sen verran itse kysymykseen, että 126-sarjalaista sai dieselinä myös lang-kopalla (SDL).
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
W140 ei tietysti ole mitenkään kuuluisa pienivikaisuudestaan, pikemminkin pikkuvikaisuudestaan.
Omistajalta vaadittanee harrastuneisuutta ja pitkä pinna + lompsa kunnossa pitkällä tähtäimellä. Ilmeisesti W140 on kuitenkin paaljon huolettomampi peli kuin W220, etenkin -98 - -99 vuosimallit.
Itse en uskaltaisi koskea W220 -01 vanhempaan malliin jos sitten edes uudempaan. Meikäläisen lompsa ei todennäköisesti kestä.
Omistajalta vaadittanee harrastuneisuutta ja pitkä pinna + lompsa kunnossa pitkällä tähtäimellä. Ilmeisesti W140 on kuitenkin paaljon huolettomampi peli kuin W220, etenkin -98 - -99 vuosimallit.
Itse en uskaltaisi koskea W220 -01 vanhempaan malliin jos sitten edes uudempaan. Meikäläisen lompsa ei todennäköisesti kestä.
Jos tästä yhteismitallisen vastauksen laatii, niin ensimmäiseen kohtaan väkisinvaihdettavasta voidaan todeta, ettei 300td:tä manuaskilla edes saa. Moottorin jatkeena on automaattisesti 5-lovinen tomaatti.
Toivotaan... Vanha sotaratsu on tosiaan ollut varsin huoleton laite, mitä nyt iän tuomia luonnollisia ylläpitoja on ollut. Mutta ei mitään isompaa.
Elättelen ja virittelen optimismia siitä, että monet W140:n pikkuvikaisuudet liittyvät enemmänkin bensakoneeseen ja sen oheistoimintoihin. Käsityksen mukaan OM606 on varsin luotettavan ja kestävän masiinan maineessa. Vikaherkkyyttä voi tietysti minimoida niukalla varustuksella, esim. sähköpenkkejä tai -rattia tai imuovia ei vaadita. Mutta onhan autossa kuin autossa aina vikaantuvia paikkoja. Katsotaan mitä Germaaniasta alkaa kuulua sitten kun alkaa.
Täyttä varmuutta ei saa kuin ostamalla uuden, mutta varatulla määrärahalla taas ei saa halutunlaista uutta peliä. Kia ei oikein iske, vaikka sille saa 5 vuoden takuun...
Toivotaan... Vanha sotaratsu on tosiaan ollut varsin huoleton laite, mitä nyt iän tuomia luonnollisia ylläpitoja on ollut. Mutta ei mitään isompaa.
Elättelen ja virittelen optimismia siitä, että monet W140:n pikkuvikaisuudet liittyvät enemmänkin bensakoneeseen ja sen oheistoimintoihin. Käsityksen mukaan OM606 on varsin luotettavan ja kestävän masiinan maineessa. Vikaherkkyyttä voi tietysti minimoida niukalla varustuksella, esim. sähköpenkkejä tai -rattia tai imuovia ei vaadita. Mutta onhan autossa kuin autossa aina vikaantuvia paikkoja. Katsotaan mitä Germaaniasta alkaa kuulua sitten kun alkaa.
Täyttä varmuutta ei saa kuin ostamalla uuden, mutta varatulla määrärahalla taas ei saa halutunlaista uutta peliä. Kia ei oikein iske, vaikka sille saa 5 vuoden takuun...
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: Varsinainen masokisti
Kyseessä oli pitkälti taktinen temppu. Koska W221:n tuleminen tiedettiin jo hyvän aikaa sitten, tiedettiin myös möhköjen hintojen laskevan. Vuosi taas sinne tai tänne ei esim. 1998-mallisessa vehkeessä enää vaikuta pirssin käyttöarvoon.markku kirjoitti:Kauan se Kaapo jaksoi W140 tuskassa kärvistellä, ei voi kuin ihmetellä.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
e320:
W140 ei tietysti ole mitenkään kuuluisa pienivikaisuudestaan, pikemminkin pikkuvikaisuudestaan.
Hmmm.... enpä sitten tiedä tuosta vikaherkkyydestä.
Itsellä on takana 2,5 vuotta eikä mitään vikaa toistaiseksi ole ollut...... niin no viime loppukesästä vaivasi jonkin aikaa se ihme nykiminen, josta täälläkin kirjoittelin, mutta nyt sekin vaiva on kadonnut... ja toivottavasti myös pysyy poissa!! - ainoa toimenpide mitä sen eteen tein oli akun vaihto, tiedä sitten oliko merkitystä.
Oma näkemys on, että mahdoolliset tyyppivieat ovat suurelta osin yleisiä tuon ajan mersujen tyyppivikoja, mitä esiintyy yhtälailla muissakin malleissa.
Mitähän voisi olla itseasiassa vain ja ainoastaan W140 tyyppivikoja???
Minulle tulee nopeasti mieleen vain hieman alimitoitetut alustan tukirakenteet. Vasta nyt - siis 11 vuoden iässä ja 120tkm ajon jälkeen- on minulla alkanut orastavaa nitinää ja narinaa kuulumaan alustasta. Se on ehkä Mersulle aika nopea tahti, mutta jos vertaa moneen muuhun merkkiin, niin varsin normaalia. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, ei alustan laitto käy mitenkään erityisesti lompsan päälle.
Voisihan tähän joku jatkaa tyyppivioista, jotka ovat nimenomaan W140 ongelmia ja mielellään itsekoettuja tai lähipiiristä - ei mitään essonbaarijuttuja
W140 ei tietysti ole mitenkään kuuluisa pienivikaisuudestaan, pikemminkin pikkuvikaisuudestaan.
Hmmm.... enpä sitten tiedä tuosta vikaherkkyydestä.
Itsellä on takana 2,5 vuotta eikä mitään vikaa toistaiseksi ole ollut...... niin no viime loppukesästä vaivasi jonkin aikaa se ihme nykiminen, josta täälläkin kirjoittelin, mutta nyt sekin vaiva on kadonnut... ja toivottavasti myös pysyy poissa!! - ainoa toimenpide mitä sen eteen tein oli akun vaihto, tiedä sitten oliko merkitystä.
Oma näkemys on, että mahdoolliset tyyppivieat ovat suurelta osin yleisiä tuon ajan mersujen tyyppivikoja, mitä esiintyy yhtälailla muissakin malleissa.
Mitähän voisi olla itseasiassa vain ja ainoastaan W140 tyyppivikoja???
Minulle tulee nopeasti mieleen vain hieman alimitoitetut alustan tukirakenteet. Vasta nyt - siis 11 vuoden iässä ja 120tkm ajon jälkeen- on minulla alkanut orastavaa nitinää ja narinaa kuulumaan alustasta. Se on ehkä Mersulle aika nopea tahti, mutta jos vertaa moneen muuhun merkkiin, niin varsin normaalia. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, ei alustan laitto käy mitenkään erityisesti lompsan päälle.
Voisihan tähän joku jatkaa tyyppivioista, jotka ovat nimenomaan W140 ongelmia ja mielellään itsekoettuja tai lähipiiristä - ei mitään essonbaarijuttuja
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Imuovet on se varuste jolla viimeistään saa naapurin Hondamiehen vihreäksiKaapo kirjoitti: imuovia ei vaadita.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Ilmastointilaitteen kennon hajoaminen (koko kojelaudan purku edessä) V12 malleissa johtosarjan hajoaminen -> moottorin epäbalanssi -> konerikko.. Alustan osat, renkaiden kuluminen, imuovien toimilaitteet, imuovien pumppu, sähköantennit, peruutustapit, vuotava kattoluukku, putoilevat takaovien sähkölasit jne jne.Ari V. kirjoitti:e320:
W140 ei tietysti ole mitenkään kuuluisa pienivikaisuudestaan, pikemminkin pikkuvikaisuudestaan.
Hmmm.... enpä sitten tiedä tuosta vikaherkkyydestä.
Itsellä on takana 2,5 vuotta eikä mitään vikaa toistaiseksi ole ollut...... niin no viime loppukesästä vaivasi jonkin aikaa se ihme nykiminen, josta täälläkin kirjoittelin, mutta nyt sekin vaiva on kadonnut... ja toivottavasti myös pysyy poissa!! - ainoa toimenpide mitä sen eteen tein oli akun vaihto, tiedä sitten oliko merkitystä.
Oma näkemys on, että mahdoolliset tyyppivieat ovat suurelta osin yleisiä tuon ajan mersujen tyyppivikoja, mitä esiintyy yhtälailla muissakin malleissa.
Mitähän voisi olla itseasiassa vain ja ainoastaan W140 tyyppivikoja???
Minulle tulee nopeasti mieleen vain hieman alimitoitetut alustan tukirakenteet. Vasta nyt - siis 11 vuoden iässä ja 120tkm ajon jälkeen- on minulla alkanut orastavaa nitinää ja narinaa kuulumaan alustasta. Se on ehkä Mersulle aika nopea tahti, mutta jos vertaa moneen muuhun merkkiin, niin varsin normaalia. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, ei alustan laitto käy mitenkään erityisesti lompsan päälle.
Voisihan tähän joku jatkaa tyyppivioista, jotka ovat nimenomaan W140 ongelmia ja mielellään itsekoettuja tai lähipiiristä - ei mitään essonbaarijuttuja
W140:ssä on paljon pientä osaa jotka tyypillisesti jossain vaiheessa pettää. Uudessa ässässä vielä tuplasti enemmän!
Totta on että kaikki autot hajoaa ennemmin tai myöhemmin, kalliiseen autoon saa vaan menemään helposti enemmän rahaa. Etenkin jos tarkoitus on pitää autoa kuin silmäterää.
Kaapo kirjoitti:...Kia ei oikein iske...
Edes sihteerikkönä...?
Itse odottelen vieläkin niitä w140:sen enempiä ja lukuisia vikoja ilmeneväksi. Pari vuotta on mennyt hyvin, mitä nyt ilmastointi on ollut vialla koko ajan, koska lauhdutin vuotaa Helmutin jäljiltä. Sekään ei tosiaan ole "itse aiheutettu", vaan vika tuli kaupan mukana...
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1313909
tuossahan olis auto ei tarvisi ropposilla ajella
tuossahan olis auto ei tarvisi ropposilla ajella
Tuossa on jonkinlainen yhteenveto, poisluettuna 350td-koneen ropleemit.Juselius kirjoitti: Itse odottelen vieläkin niitä w140:sen enempiä ja lukuisia vikoja ilmeneväksi. ?
5% not switching off interior lighting (consequence: empties battery)
4% Make-up mirror wedges, opens from alone
5,30% Hood closes badly, spoiled
6% Air conditioning system defectively or too loud
6,2% Garage too small
7,20% Infrared remote maintenance defectively, servo locking defectively, trunk lock does not close
7,30% Wheel balancing
9,50% high brake wear
10% Automatic transmission switches uncontrolled, defectively difficult to operate
10,20% defective or window lifters difficult to operate
11,20% Wind noises at the doors
11,30% Doors badly fit in, rattle, door rubber seals loosely
12,70% Drive slip regulation: Relay defectively, flare lights up
13,80% door locks difficult to operate and cracking
17,70% Brakes rubbeln, spoiled brake disks
25,30% fluttering, vibrating outside mirrors with defective folding mechanism
33,9% Parking problems in city centres
Eli ei tuon tutkimuksen mukaan mitään hirveää, samat jutut tulevat vastaan monissa muissakin Mersun malleissa.
Toisaalta kun luvut laskee yhteen, 140:ssa on 196,6% vikoja
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Jos W140 meinaat, niin eikö kaikki varusteet saisi olla mukana. Ainakin minusta se kuuluisi vähän pelin henkeen.
Jos naapuri muuttuu vihreäksi niin sano, että tämä onkin tällainen EKO-auto, joka luo vihreyttä ympärilleen.
Onnea vain etsintään. Kyllä tuo malli omissakin haaveissani vielä on.
Jos naapuri muuttuu vihreäksi niin sano, että tämä onkin tällainen EKO-auto, joka luo vihreyttä ympärilleen.
Onnea vain etsintään. Kyllä tuo malli omissakin haaveissani vielä on.
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
MB E300 TDT 1998
Kyllä nuo viimeisen vuosikerran turbodieselit ovat kauttaaltaan aika hyvin maustettuja, jo vakionakin. Ja etsintäkuulutukseen tuli maininta, että täysladattuja ei tietenkään ylenkatsota, mutta jos löytyy muuten ylivertaisen hyvä yksilö, josta nyt sattuu esim. sähkösäätöinen ratti uupumaan, niin se ei ole kynnyskysymys - kokonaisuus ratkaisee. Parkkitutka tai takapenkin meikkipeilit eivät kovasti lämmitä, jos niihin tuijotamalla on valittu muuten seula peliJariTre kirjoitti:Jos W140 meinaat, niin eikö kaikki varusteet saisi olla mukana. Ainakin minusta se kuuluisi vähän pelin henkeen.
.
Tässä nyt vaan tuijotetaan sateista Hämeenkatua viidennestä kerroksesta ja nenä litteänä ikkunassa odotetaan akentin soittoja tai sähköposteja .
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Kaapo kirjoitti:...Toisaalta kun luvut laskee yhteen, 140:ssa on 196,6% vikoja
Eihän tuo ole edes paljoa... reippaasti alle tuhannen %:n sentään.......... ..........
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Se on tuo odottavan aika joskus niin pitkä. Kaapo on varmaan päivän aikana tehnyt jo 50 koesoittoa omaan puhelimeen, varmistaakseen ettei linja vain olisi tukossa...Kaapo kirjoitti: Tässä nyt vaan tuijotetaan sateista Hämeenkatua viidennestä kerroksesta ja nenä litteänä ikkunassa odotetaan akentin soittoja tai sähköposteja .
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.