Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
Kyseisessä autossa on 5 vaihteinen automaatti, joka laukesi tovi sitten. Korjaus ei kuulemma kannata, ja vaihtolaatikko pitäisi jostain saaada.
www.varaosahaku.fi antoi yhden viisi vaihteisen, koodi 2102707200 7226020 0924258
Onko tämä sama laatikko, jos ei, niin mistähän mallista mahtaa olla, ja voiko käyttää korvaavana? Olisiko jollain kontakteja esim Saksaan, jos sieltä kyselisi käytettyä laatikkoa.
edit: koodi muutettu
www.varaosahaku.fi antoi yhden viisi vaihteisen, koodi 2102707200 7226020 0924258
Onko tämä sama laatikko, jos ei, niin mistähän mallista mahtaa olla, ja voiko käyttää korvaavana? Olisiko jollain kontakteja esim Saksaan, jos sieltä kyselisi käytettyä laatikkoa.
edit: koodi muutettu
Viimeksi muokannut bonfire, Ti 24.01.2006 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng kertoi autosta seuraavaa:bonfire kirjoitti: www.varaosahaku.fi antoi yhden viisi vaihteisen, koodi 2102707200 7226020 0924258
Engine : 605960 12 021541
Transmission: 722612 00 629662
eli vaihteisto on ilmeisesti 722.6, kuten myös varaosahausta löytyvä. Mitä nuo viimeiset numerot kertovat?
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Kannattaa nyt ainakin kysyä korjauksesta foorumin vaihteistospesialistilta, nimimerkiltä Jarkko S.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Rohisee tyhjäkäynnillä jopa vapaalla, nykien lähtee liikkeelle, saattaa mennä lukkoon hiljaisessa vauhdissa, jne.
Tuo varaosahaun laatikko (kotelo rikki) sopisi ainakin vanhan laatikon kuoriin, mutta välityksistä ei ole tietoa.
Ja vaurioista on sen verran tietoa, että planeettapyörästöstä on pikkurattaista hampaita irti ja laakereita hajalla. Uusi planeettapyörästö maksaa 700€.
Käytetty laatikko 1200€ + kotelon vaihto työ.
Tuo varaosahaun laatikko (kotelo rikki) sopisi ainakin vanhan laatikon kuoriin, mutta välityksistä ei ole tietoa.
Ja vaurioista on sen verran tietoa, että planeettapyörästöstä on pikkurattaista hampaita irti ja laakereita hajalla. Uusi planeettapyörästö maksaa 700€.
Käytetty laatikko 1200€ + kotelon vaihto työ.
Re: Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
Harmin paikka. Onko paljon ajettu auto?bonfire kirjoitti:Kyseisessä autossa on 5 vaihteinen automaatti, joka laukesi tovi sitten. Korjaus ei kuulemma kannata, ja vaihtolaatikko pitäisi jostain saaada.
Varaosahaussa olisi nyt yksi "uusi" samanlaisesta autosta oleva 5-vaihteinen kaupan mutta hintaa 3800 eur Saksan eBayssa noita näyttäisi olevan jonkin verran 1000-2000 euron hintaluokassa: klik
Useimmat myyjät eivät ilmoita lähettävänsä Suomeen, mutta se kyllä yleensä järjestyy sopimalla myyjän kanssa ennen tarjouksen tekemistä asiasta (ja tietenkin postikulut maksamalla).
C 250 Turbon vanhempi, ei tiptronic-laatikko on koodiltaan 722.612, en tiedä mitä eroja noilla on, muuta kuin että syksy -99 jälkeen valmistetuissa on tiptronic-loota jolla on taas eri koodi. En tiedä myöskään ovatko nuo vaihtokelpoisia.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Re: Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
mittarissa vajaa 170 tkm..mikkop kirjoitti:Harmin paikka. Onko paljon ajettu auto?
Varaosahaussa olisi nyt yksi "uusi" samanlaisesta autosta oleva 5-vaihteinen kaupan mutta hintaa 3800 eur
Mistäs tiedät sen olevan viisi vaihteinen? 97 malleissa on kai ollut 4 ja 5 vaihteisia. Mitä tuo koodi 210 270 74 00 80 kertoo? Kyllä tuo hinta on kuitenkin sen verran suolainen, että jotain muuta tarttis keksiä.
Ei saksan kieli mene tajuntaan yhtään, ja tuo laatikoiden koodistokin on melko hepreaa.. Kai ne germaaniassa osais englantia sen verran että vois kysellä, mutta jos yrittäisi ensin selvittää täältä miten laatikot on yhteensopivia.mikkop kirjoitti:Saksan eBayssa noita näyttäisi olevan jonkin verran 1000-2000 euron hintaluokassa: klik
Useimmat myyjät eivät ilmoita lähettävänsä Suomeen, mutta se kyllä yleensä järjestyy sopimalla myyjän kanssa ennen tarjouksen tekemistä asiasta (ja tietenkin postikulut maksamalla).
Ja sitten on käsittääkseni se vielä vanhempi 4 vaihteinen, josta ei sen enempää. EIKÖ LAATIKKOMALLEJA VOISI OLLA VÄHEMMÄN ?!?!mikkop kirjoitti:C 250 Turbon vanhempi, ei tiptronic-laatikko on koodiltaan 722.612, en tiedä mitä eroja noilla on, muuta kuin että syksy -99 jälkeen valmistetuissa on tiptronic-loota jolla on taas eri koodi. En tiedä myöskään ovatko nuo vaihtokelpoisia.
Vanhan laatikon koodi on 722612 00 629662, niin se on sitten varmaan tuo 722.612. Onko tuo loppuosa jokin sarjanumero? 722.602 (jos se on se ensimmäisessä viestissä oleva varaosahaun laatikko) on ilmeisesti ollut ainakin joissain W210 malleissa, jos toisaalla olleeseen infoon on luottamista:
Voisiko noista laatikoiden tyypeistä vetää sellaisen johtopäätöksen, että 722.6 on jokin laatikon malliin liittyvä merkintä, ja seuraavat kaksi on jokin variaatio/kehitysversio, mutta kuitenkin olisivat pääosin samaa rakennetta? Ja loppuosa sarjanumeroa? Melko hurjia oletuksia..10jykä kirjoitti:W210 mallin -96 alkuvuoden sähköautomaattilaatikot on noin 722.602 sarjaa ja loppuvuoden -96 ovat 722.613 sarjaa. Eroo näyttäis olevan siinä neulalaakerin ympäristössä.
Kai se tiptronic laatikkokin menis, jos vaihtaa vaihteen valitsimen ja jotain muuta samalla. Onko tiptronic-laatikon vaihdevalitsimessa D-asennon vieressä + ja - merkinnät, eikä ole 4-3-2-1 lukitus kohtia?
Re: Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
722.6xx ovat kaikki 5-vaihteisia.bonfire kirjoitti:mittarissa vajaa 170 tkm..
Mistäs tiedät sen olevan viisi vaihteinen? 97 malleissa on kai ollut 4 ja 5 vaihteisia. Mitä tuo koodi 210 270 74 00 80 kertoo? Kyllä tuo hinta on kuitenkin sen verran suolainen, että jotain muuta tarttis keksiä.
Oman kokemukseni perusteella aika hyvin pärjää englannilla.bonfire kirjoitti: Ei saksan kieli mene tajuntaan yhtään, ja tuo laatikoiden koodistokin on melko hepreaa.. Kai ne germaaniassa osais englantia sen verran että vois kysellä, mutta jos yrittäisi ensin selvittää täältä miten laatikot on yhteensopivia.
Sinnepäin, mutta kyllä niissä saattaa välityksetkin erota toisistaan, koska käsitykseni mukaan kaikki (vm. > 96) E, ML ja S luokkien autoissakin 5-vaihteiset automaatit ovat 722.6:ia, myös V8-malleissa siis.bonfire kirjoitti: Voisiko noista laatikoiden tyypeistä vetää sellaisen johtopäätöksen, että 722.6 on jokin laatikon malliin liittyvä merkintä, ja seuraavat kaksi on jokin variaatio/kehitysversio, mutta kuitenkin olisivat pääosin samaa rakennetta? Ja loppuosa sarjanumeroa? Melko hurjia oletuksia..
Kai se tiptronic laatikkokin menis, jos vaihtaa vaihteen valitsimen ja jotain muuta samalla. Onko tiptronic-laatikon vaihdevalitsimessa D-asennon vieressä + ja - merkinnät, eikä ole 4-3-2-1 lukitus kohtia?
Tämä on mutua, mutta en tiedä toimiiko tiptronic-laatikko (tai sitä vastoin ylipäätään mistään muustakaan autosta otettu 722.6!), ilman että auton muu elektroniikka huomaa jotain olevan vialla Varminta tietty olisi jos vaihtolaatikko tulisi toisesta samanlaisesta pelistä.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Re: Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
Tätä en epäilekään, mutta tuo 210 alkuinen koodi ei kyllä ainakaan minulle kerro että olisi 722.6xx laatikko kyseessä.mikkop kirjoitti:722.6xx ovat kaikki 5-vaihteisia.bonfire kirjoitti:Mistäs tiedät sen olevan viisi vaihteinen? 97 malleissa on kai ollut 4 ja 5 vaihteisia. Mitä tuo koodi 210 270 74 00 80 kertoo? Kyllä tuo hinta on kuitenkin sen verran suolainen, että jotain muuta tarttis keksiä.
Juu, unohtui tuo välitys homma mainita kokonaan. Alkaa vaihtoehdot supistumaan. Vielä jostain kun löytäisi listan/talukon mitä laatikoita missäkin korimalli- ja moottorivariaatiossa on käytetty. Pystyisikö lastunvaihdon tai ohjelmoinnin yhteydessä säätämään laatikkoa ohjaavaa elektroniikkaa jos vaihtolaatikko olisi erilainen?mikkop kirjoitti:Sinnepäin, mutta kyllä niissä saattaa välityksetkin erota toisistaan, koska käsitykseni mukaan kaikki (vm. > 96) E, ML ja S luokkien autoissakin 5-vaihteiset automaatit ovat 722.6:ia, myös V8-malleissa siis.
Tämä on mutua, mutta en tiedä toimiiko tiptronic-laatikko (tai sitä vastoin ylipäätään mistään muustakaan autosta otettu 722.6!), ilman että auton muu elektroniikka huomaa jotain olevan vialla Varminta tietty olisi jos vaihtolaatikko tulisi toisesta samanlaisesta pelistä.
Re: Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
Ihan totta, eihän siellä tosiaan sanottu sen olevan 722.6. Kysymällä selvinnee. Hintahan on kova, mutta halvempi kuitenkin kuin uusi Veholtabonfire kirjoitti:Tätä en epäilekään, mutta tuo 210 alkuinen koodi ei kyllä ainakaan minulle kerro että olisi 722.6xx laatikko kyseessä.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Re: Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
Näin on. Pitää nyt vielä odottaa jos yksityisviesti tavoittaisi Jarkko S:n, niin voisi saada arvion korjauksesta.mikkop kirjoitti:Hintahan on kova, mutta halvempi kuitenkin kuin uusi Veholta
Re: Mikä vaihteisto W202 250 TDT -98 autom
No löytyihän sekin täältäbonfire kirjoitti:Vielä jostain kun löytäisi listan/talukon mitä laatikoita missäkin korimalli- ja moottorivariaatiossa on käytetty.
Noita eri laatikoita onkin aika monta..
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ei vielämrahunen kirjoitti:Onx kellään hajonnut toi 722.608 eli 300 TD.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Ei ole vielä hajonnut. Mutta, mutta, eikös vaihteiston mallinumeron kasvaminen myös ilmaise kehitysaskeleita eteenpäin? Jos näin on, niin voisi olettaa, että havaittuja heikkoja kohti kehitettäisiin ja esim. 722.699 olisikin jo aika kestävä jne.mrahunen kirjoitti:Onx kellään hajonnut toi 722.608 eli 300 TD. Enemmän tuntuu olevan nuita rikkoontuneita 722.613 ja 722.612 malleja.
Ei ilmaise kehitysaskelia, vaan sitä mihin autoon se vaihteisto kuuluu, tsekkaa bonfiren linkki. Eiköhän niitä parannuksia olla tehty pikkuhiljaa kaikkiin vaihteistoihin vaikka koodi olisikin sama.Rassaaja kirjoitti:Ei ole vielä hajonnut. Mutta, mutta, eikös vaihteiston mallinumeron kasvaminen myös ilmaise kehitysaskeleita eteenpäin? Jos näin on, niin voisi olettaa, että havaittuja heikkoja kohti kehitettäisiin ja esim. 722.699 olisikin jo aika kestävä jne.mrahunen kirjoitti:Onx kellään hajonnut toi 722.608 eli 300 TD. Enemmän tuntuu olevan nuita rikkoontuneita 722.613 ja 722.612 malleja.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Otan osaa Bonfire Ite oon kans odotellu että koska kosahtaa. Ei mitään oireita oo ollu, muutaku se että vaimo väitti laatikon "ravistaneen" paikalta lähdettäessä pari kertaa joskus kesällä. Sitte ku vielä on toi lastu, tosin ei nyt talvella, mutta heti kun tiet sulaa niin varmasti on taas kiini
Eikö kannattais Jarkko S:ltä kysyä samantien jos se vahvistais loodan kun kumminkin aukasta pitää.. ei ainakaan, jos piristämään innostut, niin tarvi sitä laatikkoa jännittää
Eikö kannattais Jarkko S:ltä kysyä samantien jos se vahvistais loodan kun kumminkin aukasta pitää.. ei ainakaan, jos piristämään innostut, niin tarvi sitä laatikkoa jännittää
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
Tässä on yhteystiedot, joilla Jarkon saa kiinni, suosittelen luuria yhteydenpitoon niin homma polkaistuu helposti liikkeelle.
Kyllä ne "poijaat" taikovat laatikon kuntoon vaikka mistä lähtökohdasta.
Konehuolto Siekkinen
Väänälälänrannantie 1408
71720 KÄÄRMELAHTI
Kari Siekkinen 0400 671 727
Jarkko Siekkinen 0440 945 767
http://www.konehuolto.vze.com/
Kyllä ne "poijaat" taikovat laatikon kuntoon vaikka mistä lähtökohdasta.
Konehuolto Siekkinen
Väänälälänrannantie 1408
71720 KÄÄRMELAHTI
Kari Siekkinen 0400 671 727
Jarkko Siekkinen 0440 945 767
http://www.konehuolto.vze.com/
Lisää tietoa: www.skg.fi
Kiitoksia vain myötätunnosta. Oikein mieltä lämmittääT-mu kirjoitti:Otan osaa Bonfire
Eikö kannattais Jarkko S:ltä kysyä samantien jos se vahvistais loodan kun kumminkin aukasta pitää.. ei ainakaan, jos piristämään innostut, niin tarvi sitä laatikkoa jännittää
Kyllähän tuo piristäminen kävi mielessä (tai onko se ikinä ollutkaan pois mielestä), ja siihen jo kyselinkin tuolla neuvoja, mutta luultavasti pitää tyytyä vain lastun asennukseen.
Onko bonfire mitään lisätietoja? Milloin saat kärryn taas ajoon, ja paljonko tulee maksamaan?
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Kärry oli eilen liikenteessä jo, mutta pitää vielä vetää (ei kirjaimellisesti ) pajalle, ku on muita huoltotehtäviä vielä edessä. Yllättävän edullinen oli tällä kertaa, laatikko 1200€ + työt ja öljyt ~300€. Laatikko irroitettiin ja kiinnitettiin itse. Työ oli siis laatikon kuoren vaihto. Vahvistuksia ei tällä erää vielä tullut.
Paljonkos on kierrokset normaalisti kun ajaa 100 tai 90 km/h?
Paljonkos on kierrokset normaalisti kun ajaa 100 tai 90 km/h?
mrahunen kirjoitti:Moi
Onx kellään hajonnut toi 722.608 eli 300 TD. Enemmän tuntuu olevan nuita rikkoontuneita 722.613 ja 722.612 malleja.
mulla hajos syksyllä 722.608 eli 300tdt -vs. 89, remontti maksoi 2000e.
BMW 520 D A touring
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
-89 mallin 300 TDT:ssä (W124-korinen auto siis?) automaattilaatikko on 4- vaihteinen, ei-sähköllä ohjattu 722.3, vs. -96 ja uudempien mallien 5-vaihteinen 722.6xx.tapve kirjoitti:mrahunen kirjoitti:Moi
Onx kellään hajonnut toi 722.608 eli 300 TD. Enemmän tuntuu olevan nuita rikkoontuneita 722.613 ja 722.612 malleja.
mulla hajos syksyllä 722.608 eli 300tdt -vs. 89, remontti maksoi 2000e.
Ellei sitten vuosimallin kirjaimet lipsahtanut väärin päin, ja väyrysestä kyse siis.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Hienoa että sait kuntoon ja noin kohtuulliseen hintaan. Oliko tuo vaihtolaatikko myös 722.612?bonfire kirjoitti:Kärry oli eilen liikenteessä jo, mutta pitää vielä vetää (ei kirjaimellisesti ) pajalle, ku on muita huoltotehtäviä vielä edessä. Yllättävän edullinen oli tällä kertaa, laatikko 1200€ + työt ja öljyt ~300€. Laatikko irroitettiin ja kiinnitettiin itse. Työ oli siis laatikon kuoren vaihto. Vahvistuksia ei tällä erää vielä tullut.
Paljonkos on kierrokset normaalisti kun ajaa 100 tai 90 km/h?
Kierroksia 90 km/h tasan 2000, 100 km/h ~2200.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
722.602 on nykyinen laatikko, ja välitykset ainakin on samat.mikkop kirjoitti:Hienoa että sait kuntoon ja noin kohtuulliseen hintaan. Oliko tuo vaihtolaatikko myös 722.612?
Kierroksia 90 km/h tasan 2000, 100 km/h ~2200.
Kolmen viikon manuaalin hämmentämisen jälkeen taas muistaa miksi on automaatin ostanut..