Tyyppiviat w140 S400?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Ville H
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Su 03.10.2004 16:19
Paikkakunta: Lahti

Tyyppiviat w140 S400?

Viesti Kirjoittaja Ville H »

Ois kiikarissa tommonen w140 S400. Kiinnostas tietää, että onko tuossa koneeltaan minkälainen peli eli paljon löytyy tehoja ja onko samanlainen "pommi" , kuten ileisesti 350 td kone? Entä ylipäätään ton korin tyyppiviat, tuppaako ruostumaan, tai onko noin muuten jotain kohtia jotka kannattaa tarkastaa erityisellä huolella?
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

Automaatti-ilmastointi, mittaristo, ruoste...jatkakoot muut, siinä hieman alkuun näitä ominaisuuksia. :D
Ville H
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Su 03.10.2004 16:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Ville H »

Mittariston vaihto tais olla hinnaltaan noin 800€....muistelisin jonkun täällä niin kertoneen mutta entäs tuon ilmastoinnin kanssa, taitaa olla jo 2***euroa? Ruostetta noissa saksasta uitetuissa ei taida hirveesti olla?, toki kannattaa tarkistaa.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Ville H kirjoitti: Ruostetta noissa saksasta uitetuissa ei taida hirveesti olla?
Ei ole ollenkaan itsestään selvä asia... Ruostepommeja on saksassa(kin) pilvin pimein :!:
Suomeen niitä vaan ei luojankiitos kovin paljoa roudata :wink:
Syy lienee siinä, että ko. varuste löytyy useimmista suomi-autoistakin, eli ei ole sinänsä erikoisuus :lol:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
sheme
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: To 11.03.2004 07:29
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja sheme »

Ville H kirjoitti:Mittariston vaihto tais olla hinnaltaan noin 800€....muistelisin jonkun täällä niin kertoneen mutta entäs tuon ilmastoinnin kanssa, taitaa olla jo 2***euroa? Ruostetta noissa saksasta uitetuissa ei taida hirveesti olla?, toki kannattaa tarkistaa.
Ei sihen autommaati ilmastointiin kaikkea tarvitse vaihtaa, höyrystin reilu 600 €, täyttöliittimet muutaman kympin, lauhdutin 250-300 €.... noiden vaihdollakaan ei pääse vielä 2000 €... mulla riitti nuo täyttöliittimien (tai miksi niitä nyt sanotaan) vaihto uusiin.

Kyse siis C140:stä, mutta osat varmaan aika samoja!
MB 220 E CDI -15 (W212)
MB 500 SEC -93 (C140)

Ex:
MB 300 E -90 (W124)
MB VITO 118 CDI -01 (W638)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14021
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Onko kyseessä 400 SE vai 1993-> S 420? 1. sarjassa tarkista ehdottomasti lisävarusteiden toimivuus; imuovet, ilmastointi (-automaatti), alipainejärjestelmä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
markku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: Ti 02.09.2003 06:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Haku

Viesti Kirjoittaja markku »

Hakusanalla W140 löytyy foorumilta runsaasti asiaa ko. värkistä.

Auto kannattaa tutkia kunnolla, mielellään jonkun W140 tuntijan kanssa. Kaikki mahdolliset varusteet kannattaa käydä läpi takaikkunan nostimia ja mahdollista tasonsäätöä myöten - kahteen kertaan. Korjaaminen nimittäin maksaa.

Kaikki mahdolliset tekniset tiedot autosta löytyvät täältä.

Jos haluat tehdä laajempaa kirjallisuustutkimusta ennen investointipäätöstä, niin *******ei saa mainostaa vapaa-ajan foorumia ****** linkkilistasta voisi olla apua.
S320L -97
Vastaa Viestiin