Tommonen risteytys:300E koriin vaihdettu 250D kone ja pari ongelmaa. Koneen vaihdon jälkeen muutaman päivän jälkeen ABS-valo syttyy eka jarrutuksen /jarrun painaisun jälkeeen,eikä sammu ennen kuin sammuttaa auton. Mikähän mättää.
Toinen juttu on tuo kiekkamittarin toimimattomuus. Mistähän ottaa ohjauksen mittarille/anturin sijoitus? Ottaako laturilta ja auttaako tuon 300E laturin vaihto? Nyt paikallaan 250D laturi.
300E-250D risteytys: ABS-valo palaa, kiekkamittari ei toimi
ABS valo jne.
Todennäköisesti ylijänniterele mennyt rikki.
On ainaki 300:ssa akun takana muovin takana.
On ainaki 300:ssa akun takana muovin takana.
- samisalama
- Vakiokalustoa
- Viestit: 239
- Liittynyt: Ma 05.07.2004 12:18
- Paikkakunta: Kouvola
vaatii diisselin kiekkamittarin ja koneeseen startin alle anturin joka "lukee" vauhtipyörän hampaita. Diisselin mittarin tunnistaa helposti siitä että asteikko loppuu 6000kierrokseen ja mittarissa ei ole punaista aluetta ollenkaan.
Ja ABS:ää voi vaivata eturenkaiden antureille menevät johdotkin. ovat usein poikki.
Ja ABS:ää voi vaivata eturenkaiden antureille menevät johdotkin. ovat usein poikki.