tuohon hukkaportilesen vaihtoon muutuva siipiseksi vaikutta aika paljon mitä pitäis olla loppu tuloksena,Shaikala kirjoitti:Jouluterve vaan Mersumiehille, kun tässä uutena palstalle kirjoittelen.
Nyt jouluna on ollut vähän liikaa aikaa olla koneella (kun tallille ei kuulemma saa mennä).
Meikäläisellä noi harrasteet on ollu enempi tuolla perinnejenkkien puolella, mutta käyttöautot Mersumoottorisia Chryslereitä.
Tässä haaveilua ja kaavailua virityksestä 2002 PT Cruiser CRD:hen OM664 121 hv 300Nm. Ehkä vielä toistakin Chrysleriä mutta aloitetaan tästä. OM664 pitäis tutkimuksieni mukaan olla melko pitkälti OM646.
Eli 220CDI virityksestä kyse.
Tämän ketjun luettuani olen sisäistänyt seuraavaa reseptiä.
-Ahdin 270CDI tai 320CDI
-Välijäähdytin suuremmaksi
-Ohjelma
-suuremmat suuttimet? ehkä
-PT:n ahdin on hukkaportilla, eikä muuttuva siipinen.
Aiheuttaako vaikeutta löytää ahdinta?
Osaako alkuperäinen ohjaus ohjata muuttuva siipistä? (Harisen sivujen mukaan muuttuvasiipinen menis ohjelma muutoksella?)
Alkuperäinen Garret (A6610960299) on tuon näköinen.
http://www.philippidis.de/artikel/bilde ... 402273.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Äkkiseltään esim GT2359 ei tuntuis mahdottomalta asennukselta, mutta tuo muuttuvasiipisyys <> hukkis.
Vaihteistohan on diesel PT:ssä Getragin manuaali.
Moottorin ohjaus Bosch EDC15C2
Mitä asiantuntijat sanoo?
hukaportilisiakin on ihan hyviä