väyrysen laskusarja
väyrysen laskusarja
meinasin laittaa väyryseen laskusarjan 220d v96!kl ei myy enää sitä eibachin laskusarjaa vaan jotain toista,merkkiä en tiedä mutta laskee alustaa jotain 2.5-3cm.kysymys kuuluu että mitkä kumit kannattaa laittaa että se lasku ois max se 3cm??toimiiko normaalit iskarit miten jos laskee vaan ton 3cm
W210 220D
Vaihdata jouset sellaisella korjaamolla jolla on hyllytavarana jousenkumeja ja joka ei ryöstä sinua kokeillessaan, millä korkeudella auto on eri kumeilla.
Jos jousisarjan on ilmoitettu laskevan autoa 25-30 mm, eikös kannata aloittaa siitä että ilmoitus pitäisi paikkansa eli aluksi kokeilla niillä kumeilla jotka siellä on paikallaan nyt.
Mittaillessaan kun vielä muistaa että auto laskeutuu hieman kun uudet jouset "oleutuvat" ajan kanssa.
Mitä minä olen Väykkyihin jousisarjoja asentanut, kyllä ne orkkisiskarit auttavasti toimivat 30 mm madalluksella.
Viiden- kuudenkymmenen millin madalluksella autosta tulee "pomppu" alkuperäisiskareilla - eivätkä ne välttämättä kauaa kestäkään.
Jos jousisarjan on ilmoitettu laskevan autoa 25-30 mm, eikös kannata aloittaa siitä että ilmoitus pitäisi paikkansa eli aluksi kokeilla niillä kumeilla jotka siellä on paikallaan nyt.
Mittaillessaan kun vielä muistaa että auto laskeutuu hieman kun uudet jouset "oleutuvat" ajan kanssa.
Mitä minä olen Väykkyihin jousisarjoja asentanut, kyllä ne orkkisiskarit auttavasti toimivat 30 mm madalluksella.
Viiden- kuudenkymmenen millin madalluksella autosta tulee "pomppu" alkuperäisiskareilla - eivätkä ne välttämättä kauaa kestäkään.
wiimax.fi
Kl- jouset
Mä laitoin hurrien tekemät lesjöforssin jouset jotka madaltaa 40mm,autossa on vakio sach:in iskarit aika uudet, alusta on aika mukavan oloinen ei liian kova eikä myöskään "lötkö".
Kesärenkaiksi ostin vasta 215-55 16", voi ajaa jopa mukulakivi kadulla saas nähdä!
T: Mika
Kesärenkaiksi ostin vasta 215-55 16", voi ajaa jopa mukulakivi kadulla saas nähdä!
T: Mika
Kahta en vaihda,toinen on väyrynen, ja toinen...
Hinta oli ainakin tänään tasan 200 euroa kun moiset tilasin.sku kirjoitti:myy kl väykkyyn myös h&r -35mm hinta jotain 180€
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
hillitty lasku väyryseen
päätin että lasken vaan mitä niiden kumien vaihtamisella pystyy eli mulla on 4kumit nyt alla,ajattelin kokella niitä 1-2 kumia,minkä verran se laskee niillä
W210 220D
Re: hillitty lasku väyryseen
Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 09:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hei
Tuosa tekniikka palstalla kyselinkin jo farmarin takapään laskemisesta. Siellä ei mahda olla näitä säätökumeja ollenkaan vai oonko väärässä.
Voiko laskemisen hoitaa tasonsäädön vipua taivuttamalla?
Olettako säädättäneet ohjauskulmat tämän kuminvaihdon jälkeen esim. vitos kumista ykköseen, vaatiiko säädön jottei syö renkaita
t.Jussi
Tuosa tekniikka palstalla kyselinkin jo farmarin takapään laskemisesta. Siellä ei mahda olla näitä säätökumeja ollenkaan vai oonko väärässä.
Voiko laskemisen hoitaa tasonsäädön vipua taivuttamalla?
Olettako säädättäneet ohjauskulmat tämän kuminvaihdon jälkeen esim. vitos kumista ykköseen, vaatiiko säädön jottei syö renkaita
t.Jussi
W212
Elikkä kun yhteen Väyryseen kumit vaihdettiin taakse , niin "etsin" niitä itsekkin, mutta ovat siellä joustin kupissa aika tukevasti kiinni. Siinä on sellainen läppä, josta vetämällä kumi irtoaa ylhäältä. Voit myös auttaa pois tulemista ruuvarilla. Kun taas W124:ssa kumi tulee takaanta jousen mukana pois suoraan.jussi70 kirjoitti:Hei
Tuosa tekniikka palstalla kyselinkin jo farmarin takapään laskemisesta. Siellä ei mahda olla näitä säätökumeja ollenkaan vai oonko väärässä.
Voiko laskemisen hoitaa tasonsäädön vipua taivuttamalla?
Olettako säädättäneet ohjauskulmat tämän kuminvaihdon jälkeen esim. vitos kumista ykköseen, vaatiiko säädön jottei syö renkaita
t.Jussi
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Mulla E240 -98, jossa Eibachin madallus (n.-30mm) ja Konin iskarit, edessä 1nystyräiset kumit ja takana 3. Keula putosi varmaan jotain 6-7 cm (alunperin edessä 5:n kumit ja ajettavuus aivan kamala). Perä on nyt hieman ylempänä mutta voipahan lastata paksin täyteen. Ajettavuus ok. Keula n.10-11 cm irti maasta, varovainen saa olla mutta hyvin pärjäilty jo pari vuotta.