nonii juu tossa tuli käytyä täällä paikallisen pakeilla mutta silti jäi epäselväks vielä tämä kuvassa näkyvä viiksi ratin oikealla puolen joka on samassa tasossa kun vakionopeuden säädin, eivät ollu kuulemma nähny koskaan vastaavaa:?: mutta täälä on sen verran asiantuntevaa porukkaa niin kertokaas viisaammat mitähän varten tuo vipu on tai mikä sen pitäs olla
nii ja tuo auto on -00 e malli bensa vehe
ja sit toinen pikku juttu kun äijä korjaamolla sanoi et tää ei ole normaali ads:n napii että pitäs olla kolmiasentoinen? onko muilla tämmöstä olemassa ja sen toiminta periaatetta?
EDIT: ja sen verran lisään tohon vipu juttuun että kun sitä vääntelee niin sheidi sanoo saksaksi aina jotain ja mitä ymmärsin nii joskus sanoo että ei mahdollinen... mut ootappa ku rämppäät tarpeeks nii alkaa vihanen mies ääni kuulua ja luetella numeroita sun muuta!
Viimeksi muokannut väykkä, Ti 29.03.2005 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Benzo kirjoitti:Arvaus. Avaa ja sulkee mikrofonin, liittyy hands free laitteistoon.
Hyvä arvaus, mutta ei mennyt ihan kohdilleen.
Kyseinen vipu on Linquatronik järjestelmän on/off vipu.
Auton varusteista riippuen sillä voidaan ohjata radiota, kasettihässäkkää, cd levyä/vaihtajaa, puhelinta ja ilmeisesti myös navigaattoria (en ole aivan varma, koska sitä ei omassani ole).
Sitä on saanut ainakin saksan ja englannin kielisenä. Ei taida kuitenkan onnistua kielen vaihto ilman merkittävää rahatukkua Veholle .
MB S210 320 cdi Avantgarde 2001
MB 500SL 1991
MB CE 230 sportiline 1991
Honda XX Super Blackbird
ahaa, kiitoksia tiedosta! mut tosiaa nuo täälä tiesi tuosta vivusta yhtä paljon kun tuosta kielenvaihostakaan eli ei mitn muuta kun halusivat comandiin suomalaisen ohjekirjan että voisivat siitä kattoa? mutta onko tuo comandin aivoissa tuo linguatronikki, epäilyttää vähä...
väykkä kirjoitti:ahaa, kiitoksia tiedosta! mut tosiaa nuo täälä tiesi tuosta vivusta yhtä paljon kun tuosta kielenvaihostakaan eli ei mitn muuta kun halusivat comandiin suomalaisen ohjekirjan että voisivat siitä kattoa? mutta onko tuo comandin aivoissa tuo linguatronikki, epäilyttää vähä...
Taitaa olla ko liikkeessä jatkokoulutuksen paikka. Linquatronikin kieltä ei taida ohjelmoimalla saada vaihdettu, koska tilattaessa sitä uuteen autoon jokaisella kielellä on oma koodi. Jos jollakin on parempaa tietoa niin tieto otetaan kiitollisuudella vastaan .
Command järjestelmä ei sisällä liquaa, eikä sitä kautta voi sen kieltä muuttaa. Linquatronik voi siis olla autossa ilman command järjestelmää kuten esim minulla.
Command olis kyllä ollut kiva .
MB S210 320 cdi Avantgarde 2001
MB 500SL 1991
MB CE 230 sportiline 1991
Honda XX Super Blackbird
väykkä kirjoitti:ahaa, kiitoksia tiedosta! mut tosiaa nuo täälä tiesi tuosta vivusta yhtä paljon kun tuosta kielenvaihostakaan eli ei mitn muuta kun halusivat comandiin suomalaisen ohjekirjan että voisivat siitä kattoa? mutta onko tuo comandin aivoissa tuo linguatronikki, epäilyttää vähä...
Taitaa olla ko liikkeessä jatkokoulutuksen paikka. Linquatronikin kieltä ei taida ohjelmoimalla saada vaihdettu, koska tilattaessa sitä uuteen autoon jokaisella kielellä on oma koodi. Jos jollakin on parempaa tietoa niin tieto otetaan kiitollisuudella vastaan .
Command järjestelmä ei sisällä liquaa, eikä sitä kautta voi sen kieltä muuttaa. Linquatronik voi siis olla autossa ilman command järjestelmää kuten esim minulla.
Command olis kyllä ollut kiva .
Kielen saa vaihdettu kun vaihtaa sinne boxin, varmaan aika kallista Ohjelmoimalla ei onnistu. Vaihtoehtoina oli italia, englanti, sweitsin saksa tjs. ja joku neljäs mitä en muista...