Laitetaas nyt arvuuttelu kilpa käyntiin tännekin.
Potilaana on C270cdi S203. Auto oli sammunut vauhdista, eikä enää suostu käynnistymään.
Auto hörähtää käyntiin, käy pari sekuntia ja sammuu.
Vikakoodina "injektorijännite1, alijännite"
Tämä nousee 90v hujakoille, ohjearvon ollessa 60-110v
Kokeiltu vetää piuhat suoraan ECU:lta suuttimille. Ei vaikutusta
Kokeiltu laittaa irtosuutin vuoron perään jokaisen suuttimen liittimen perään, josko jonkin sähköosa olisi rikki.
Railpaine nousee, eikä siitä ole hälyjä.
Kaikki arvot on "vihreällä" kun kone käynnistyy. Sitten taas sammuu.
ECU kävi kloonattavana, ei vaikutusta.
Vetolevy näyttää ehjältä.
Ainut vikakoodi on tuo injektorijännite1
C270 ei käynnisty. Injektorijännite
C270 ei käynnisty. Injektorijännite
Viimeksi muokannut PepeKyy, Ke 12.09.2018 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Re: C270 ei käynnisty sitten millään
Noin käyttäytyy myös jos ei ole öljyn paineita moottorissa...eli onkos siellä öljy moottorissa...toki vikakoodi kyllä antaa starilla ainakin täsmä vikaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: C270 ei käynnisty sitten millään
Kaipa sen koodin mukaan kannattaa edetä... Pystyikös starilla sammuttamaan yhden pytyn etukäteen, vai onnistuiko se vain käynnin aikana? Näkisi pysyykö virhe pois jos ottaa ykköspytyn alas...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: C270 ei käynnisty sitten millään
Öljyä on koneessa.
Tuo injektorijännite1 ei käsittääkseni tarkoita ykkös suutinta vaan suuttimet on jaettu kahteen piiriin ja koodi tulee ykköspiiristä.
Sähkökaavion mukaan kolmella suuttimella on yhteinen maa ja kahdella muulla suuttimella yhteinen.
Ja tämän totesin myös, kun vedin ECU:lta piuhat suoraan suuttimille.
Starin "auto ei käynnisty" valikosta löytyy injektorijännite1 joka nousee 90v hujakoille.
ECU:lle tulee kahdelta sulakkeelta (25A ja 7,5A) syöttö. Yhteensä 3 johdinta. Kun auto suostuu hetken käymään näissä piuhoissa jännite pysyy päälle 12V
Kokeilin pudottaa suutin kerrallaan pois käytöstä mutta ei vaikutusta.
Lisää hyviä ideoita vaan pöytään
Tuo injektorijännite1 ei käsittääkseni tarkoita ykkös suutinta vaan suuttimet on jaettu kahteen piiriin ja koodi tulee ykköspiiristä.
Sähkökaavion mukaan kolmella suuttimella on yhteinen maa ja kahdella muulla suuttimella yhteinen.
Ja tämän totesin myös, kun vedin ECU:lta piuhat suoraan suuttimille.
Starin "auto ei käynnisty" valikosta löytyy injektorijännite1 joka nousee 90v hujakoille.
ECU:lle tulee kahdelta sulakkeelta (25A ja 7,5A) syöttö. Yhteensä 3 johdinta. Kun auto suostuu hetken käymään näissä piuhoissa jännite pysyy päälle 12V
Kokeilin pudottaa suutin kerrallaan pois käytöstä mutta ei vaikutusta.
Lisää hyviä ideoita vaan pöytään
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Re: C270 ei käynnisty sitten millään
Kerrotko tarkemmin mikä sammuttaa moottorin ellei ole öljynpainetta ? En saanut tästä ajatuksesta nyt kiinni.atlas kirjoitti:Noin käyttäytyy myös jos ei ole öljyn paineita moottorissa...eli onkos siellä öljy moottorissa...toki vikakoodi kyllä antaa starilla ainakin täsmä vikaa.
wiimax.fi