Moi vaan kaikille SBC kokeneille tasapuolisesti.
w211 mittariin ilmestyi texti "huolto tauko, vieraile työpaikkakaupassa". Englanniksi Service Brake! Visit Workshop.
Tein työtä käskettyä. Kipaisin Vehossa, jossa todettiin SBC yksikön mitta tulleen täyteen (...juu vikadiaknostiikka laitteella todettu...)
Nyt kaikki neuvot kjalliit, auttakaa miestä ja miehen w211 mäessä?
Miten minun kannattaa nyt edetä? että saisin hieman edullisemmat korjauskustannukset Vehon SBC- yksikön korjauskustannuksiin verrattuna (juu eivät tarjoutuneet kustantamaan Jarruja Vehon kautta).
Ensisijaisesti neuvonpito kiinnostaa, että miten edetä?
Kiitos jo avusta etukäteen.
w211 SBC uusi yksikkö olisi nyt tarpeen
Re: w211 SBC uusi yksikkö olisi nyt tarpeen
Veholla on ylee sä että se vaihdetaan kerran takuuseen....toki liike kohtaista.
Ebay.de sitten korjattua....onkos poljin määrä tullut täyteen vai koko paska loppu....poljin määrää voi nollata vai mitä ne nyt sille tekee.
Lue myös haulla lisää juttua.
Ebay.de sitten korjattua....onkos poljin määrä tullut täyteen vai koko paska loppu....poljin määrää voi nollata vai mitä ne nyt sille tekee.
Lue myös haulla lisää juttua.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w211 SBC uusi yksikkö olisi nyt tarpeen
Terve Atlas,
... Emmä usko että enää tekevät tämän yksiköän eteen veholla mitään... Joten Ebay näyttäisi olevan sitten yksi vaihtari?
Niin ja nyt näyttäisi olevan poljinmäärä täynnä, koskapa jarrut toimii erinomaisesti, auton tietsari pyytää vaan käymään jarruhuollossa kokoajan
Tämä Polkaisumäärän nollaus tosiaan kiinnostaa myös.
Lisätäänpä tämä Polkemismäärä nollaus tähän keskusteluun nyt lisäksi, sen verran houkuttelevalta se kuulosti, jos vaikka sais vuoden lisäaikaa kerätä kasata kolehtia Veholle
Sain juuri vihiä, että Bosch Vaihtaa näitä? Pitääkö paikkansa, Onko kenell'kään kokemuksia koko paketin hinnasta?
... Emmä usko että enää tekevät tämän yksiköän eteen veholla mitään... Joten Ebay näyttäisi olevan sitten yksi vaihtari?
Niin ja nyt näyttäisi olevan poljinmäärä täynnä, koskapa jarrut toimii erinomaisesti, auton tietsari pyytää vaan käymään jarruhuollossa kokoajan
Tämä Polkaisumäärän nollaus tosiaan kiinnostaa myös.
Lisätäänpä tämä Polkemismäärä nollaus tähän keskusteluun nyt lisäksi, sen verran houkuttelevalta se kuulosti, jos vaikka sais vuoden lisäaikaa kerätä kasata kolehtia Veholle
Sain juuri vihiä, että Bosch Vaihtaa näitä? Pitääkö paikkansa, Onko kenell'kään kokemuksia koko paketin hinnasta?
Re: w211 SBC uusi yksikkö olisi nyt tarpeen
Nollauksesta juttua:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=101519" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=101519" onclick="window.open(this.href);return false;
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti