Paras tapa asetella 2 vahvistinta takakonttiin
Paras tapa asetella 2 vahvistinta takakonttiin
Tällähetkellä vahvistimet rumasti vaan takakontin pohjalla, jos jollain hyviä ehdotuksia miten on itse laittanut niin otan vastaan.
Itse en ole näin tehnyt mutta mielestäni olisi hyvä korottaa sitä kontin pohjaa esim 10 sentillä ja upottaa ne sinne alle. Jos suljetun rakenteen tekee niin puhaltimet päihin ettei vahvistimet lämpee liikaa.. Jos haluaa brassailla niin vaikka väsää lasista/pleksistä siihen ikkunan mistä näkyy vahvistimet, ja tietysti hienosti asennettuna, johdot piilossa jne
Passat Variant 1.9TDI 2001
Niin riippuu tietty vahvistimien koosta, mutta itelläni oli edelliseen W124:een tehty levystä uusi pohja (ei korotettu vaan ihan normaalikorkeudella) siinä reikä ja pleksi, jonka alla laatikko varapyörän syvennyksessä (ei varapyörää matkassa) ja tässä laatikossa vahvistin + konkka, siiten toinen pienempi reikä + pleksi + laatikko oikeassa "sivusyvennyksessä" jossa jakosuodin ja sulakerasia.
Siinä mielessä kätevä että koko hoidon sai nostettua kontista pois kun irroitti johdot, ja ihan kohtuusiistin näköinenkin, kun verhoilin alkuperäisen kaltaisella harmaalla....
Siinä mielessä kätevä että koko hoidon sai nostettua kontista pois kun irroitti johdot, ja ihan kohtuusiistin näköinenkin, kun verhoilin alkuperäisen kaltaisella harmaalla....
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Itse kiinnitin vahvistimen hattuhyllyn alle. Siihen hattuhyllyn ja bensatankin väliin. Jää mukavasti verhoilujen taakse ja kaikki piuhat on piilossa. Ainut mikä erottaa vakiokontin ulkonäöstä, on CD-vaihtaja, joka myös hattuhyllyyn kiinnitettynä.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Ei kai ne kajarit siellä kontissa oo?!Ebabaa kirjoitti:Joo toi hattuhylly kuullostais muuten hyvältä mutta kun siinä on erillissarjat kiinni niin alkaa asennustila loppumaan.
...siis selvennyksenä vielä, että vahvari on kiinnitetty peräkontin puolelle, hattuhyllyn alle... Siihen hattuhyllyn peltiin ruuveilla (ns. ylösalaisin).
Siinä pellin ja hattuhyllyn pahvin välissähän on 2-8 cm tyhjää tilaa, että kyl sinne raskii ruuvilla vetästä ilman että tarttee pelätä että tulee midin kalvosta läpi... sellaset 15mm pitkät ruuvit riittää kuitenki hienosti...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Itselläni oli kahden vuioden ajan vahvavari (Pioneer GM-X924= 4x90) kiinni tankin edessä tekemässä telineessä pystyssä . Teline oli n.20 mm vesivaneeria jonka päällystin harmaalla kankaalla. tiukka sovitus lattian ja hattuhyllyn väliin ja riittävan vahvoilla kulma raudoilla se oli vain kiinni.. vahvistin oli levyssä kiinni läpipulten.
Hyvin Pysy kiinni ja subi oli ihan ainaisessa väliaikaisessa laatikossa siinä vieressä auton suuntaisesti. (Kenwood 10") ei se sieltä kamalasti kuulunut mutta antoi kivasti semmoisen matalan murinan musiikin mukaan.
väliaikainenhan tuo asennus oli kun oli tiedossa että nuo vehkeet siin ei kauaa ollut mutta olihan ne pakko asentaa ku hyllyssä oli tuosta harrastepelistä
Kalle
Hyvin Pysy kiinni ja subi oli ihan ainaisessa väliaikaisessa laatikossa siinä vieressä auton suuntaisesti. (Kenwood 10") ei se sieltä kamalasti kuulunut mutta antoi kivasti semmoisen matalan murinan musiikin mukaan.
väliaikainenhan tuo asennus oli kun oli tiedossa että nuo vehkeet siin ei kauaa ollut mutta olihan ne pakko asentaa ku hyllyssä oli tuosta harrastepelistä
Kalle
Aina on mahdollista oppia jotain uutta.
VW
Opel GT -70 1.9
P.S. antakee armoa lukihäiröselle
VW
Opel GT -70 1.9
P.S. antakee armoa lukihäiröselle
Ellei kontissa ole noitten jenkkavehkeiden lisäksi tarkoitus mitään suurempia kuormia kuljettaa, niin tekisin kontin pohjalevyyn reiät, joihin tietokoneen kotelotuulettimia. Esim. kaksi 10cm halkaisijaltaan reikiä. Toiseen tuuletin puhaltamaan tuonne vararengaskoteloon ja toinen puhaltamaan kotelosta pois... Näin saa suht. hyvän (riittävän) ilmanvaihdon tuonne.Ebabaa kirjoitti:Ajattelin kiillotettua alumiinia pystyyn kontin perälle ja siihen vahvistimet kiinni, saisin halvalla. Toinen vaihtoehto olisi tietysti tuo vararengaskoteloon laittaminen, mutta onko 'ilmastointi' kuinka tärkeää/vaikeaa toteuttaa? Kuukauden päästä alan toteuttamaan. Sormet syyhyää jo.
Tietokoneen tuulettimet ovat 12V.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
-
- Mersumies
- Viestit: 596
- Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
ei kannata ottaa suoraan herätteestä! Pistä rele väliin.......ei soitin kestä jos herätettä kuormittaa liikaaEbabaa kirjoitti:Ai ne on 12V. Enpä muuten tiennytkään! Se helpottaa jo paljon. Niille voi varmaankin ottaa virran herätepiuhasta? Vai onko liian paukkulankaa? Mites ootte noita valaistuksia toteuttanu, mulla ois tossa pari tarjoustaloneonia.