Garrett GT37 kysymyksiä?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mika_M
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 215
Liittynyt: Ke 04.02.2004 21:31

Garrett GT37 kysymyksiä?

Viesti Kirjoittaja Mika_M »

Garret GT37 AR 0.99 imu 57/ pako 62

Millainen tuo Garretin GT 37 on ja mihin tarkoitettu alunperin?
Paljonko kys mallista kannattaa maksaa (proturbossa 1000€ luultavsti hukkaportti turbiinikotelossa)?
Onko mutua minkä kokoinen malli (AR...) olisi 2l besakoneeseen sopiva
[vakiona (vapaastihengittävä) noin 120hp -> aluksi tavoite (turbotettuna vakiokilkkeet koneessa) 2?? hp -> kuitenkin nälkä kasvaa kun saa ensimmäisen version joskus valmiiksi (turbotettu ja kone rakennettu) 3??hp]?
Vai pitäisikö katsella GT40 tai muuta merkkiä/mallia...?
Vaikuttaako turbon merkki/malli koneen käyttäytymiseen (jos on vastaavan kokoisia)?
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

täälä olis uusia holsetin HX 40:siä. imusiipi 60mm pako 65mm ja hukkaportillinen.
Hinta on:700e
Billett
Vastaa Viestiin