Tässä menty vajaat 100km 560 solikka perässä Lämpö ulkona on pikkasen yli 21°C Mittari näyttää alakanttiin. Ilmastointi ei päällä. Roinaa mukana niin kuin vaanarilla vaan on Agrekaattia myöten Moottorin 105°C ylitystä ei tullu vaikka ylämäkiäkin oli ja ilmastointi oli päällä 25°C ulkolämpötiloissa
Ahdot enempi kuin motariajossa ja nopeus kiekkamittarin mukaan toellista 100KM/h Kuvssa todellinen 87km/h GPs:n mukaan.
Näin sen mielestäni pitääkin olla?
Vaunu vedossa lanku 300DT Lämmöt tasavedossa vakkarilla
Vaunu vedossa lanku 300DT Lämmöt tasavedossa vakkarilla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Vaunu vedossa lanku 300DT Lämmöt tasavedossa vakkarilla
Minkä kokoset renkaat kun kiertää noinkin paljon? Itellä vakio koolla satasessa 2300@.
Re: Vaunu vedossa lanku 300DT Lämmöt tasavedossa vakkarilla
Minä muistelen että nykyisellä ja ex-farkulla 100 km/h vauhdissa kierroksia olisi 2700. Vakiot 195/65-15 alla.juhaoh kirjoitti:Minkä kokoset renkaat kun kiertää noinkin paljon? Itellä vakio koolla satasessa 2300@.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Vaunu vedossa lanku 300DT Lämmöt tasavedossa vakkarilla
205/60/15 ja perä 2.65juhaoh kirjoitti:Minkä kokoset renkaat kun kiertää noinkin paljon? Itellä vakio koolla satasessa 2300@.
Turbiinista luistaa. Sitähän mä yritin tossa vähä selittääkin. Ilman kuorma GPS:n 100km/h vaatii tuossa kulkineessa 2470r/min kiekkamittarista arvioiden mutta kun vaunu on matkassa ja veto päällä niin sit enemmän. Kun turbiinista luistaa tarkoittaa se lämpöä öljyyn. Ton takia en vetele helteellä pitkiä aikoja yhtä soittoa vaikka kyllä kait tuo varmaan sen kestäisikin.
Loota ei luista. Käärmelahden Siekkisen vahvistama 722.3
Vaihdoin viikko sitten lootaan öljyt ja olisko kilometreja kertyny vajaat 40t. Vaihdan lyhennetyillä väleillä kun vaunua tulee kiskottua kesäisin. Kohtuu puhtaanoloiset oli öljyt. Vaihdot muuttu aavistuken napakammaksi ja vaihtokohta inan ylemmäs. Napakkuus ei mua haittaa kun tulee pedaalilla kevennettyä vaihtoa. Jos ei keventäisi niin minunkin makuun liian olis kovia vaihdot. En o lootansäätöihin koskenu Siekkisen säädön jälkeen.
Re: Vaunu vedossa lanku 300DT Lämmöt tasavedossa vakkarilla
Renkaiden koko ei vaikuta nopeusmittariin, ainoastaan todelliseen nopeuteenjuhaoh kirjoitti:Minkä kokoset renkaat kun kiertää noinkin paljon? Itellä vakio koolla satasessa 2300@.
Re: Vaunu vedossa lanku 300DT Lämmöt tasavedossa vakkarilla
Timo J kirjoitti:Renkaiden koko ei vaikuta nopeusmittariin, ainoastaan todelliseen nopeuteenjuhaoh kirjoitti:Minkä kokoset renkaat kun kiertää noinkin paljon? Itellä vakio koolla satasessa 2300@.
Ei saakeli, melkein jo kirjoitin, että vaikuttaahan se rengaskoko kuitenkin nopeusmittarin ja kierroslukumittarin näyttämien suhteeseen. Sit aloin hieman miettiä, ja olin tyytyväinen, että en ehtinyt tuota lausumaa laittaa julkisesti näkemyksekseni...
Tosiaan, kierroslukumittari ja nopeusmittarikin näyttävät toisiinsa nähden samalla tavalla, oli sitten minkä kokoiset renkaat hyvänsä.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09