suomiauto?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Trae
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ke 14.12.2005 17:14
Paikkakunta: Vesilahti

suomiauto?

Viesti Kirjoittaja Trae »

Mitäs luulette meneekö sarjaan epämääräset myynti ilmotukset? "suomiauto" ja viron poliisiauto kuvissa vieressä ja virossa otetut kuvat.. http://www.nettiauto.com/5601938" onclick="window.open(this.href);return false;
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

Trae kirjoitti:Mitäs luulette meneekö sarjaan epämääräset myynti ilmotukset? "suomiauto" ja viron poliisiauto kuvissa vieressä ja virossa otetut kuvat.. http://www.nettiauto.com/5601938" onclick="window.open(this.href);return false;
Kyllähän tuo vähän haisee. Annettu rekkari OBZ-428 kuuluu Peugeot 308:lle.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
jm9
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Su 20.09.2009 14:50

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja jm9 »

Ei taia eesti-poka ymmärtää mikä on suomi-auto :thumbup:
Avatar
jomppe87
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 392
Liittynyt: Ma 19.10.2009 21:39
Paikkakunta: eepohojanmaa lapua

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja jomppe87 »

taitaa tarkoottaa että auto on suomessa :?: :lol:
280se86
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1247
Liittynyt: Ma 06.12.2010 19:52
Paikkakunta: jyväskylän seutu

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja 280se86 »

eikait nyt muutenkaan kukaan (järkevä) laita oikeata rekkaria näkyviin ilmoituksiin
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

280se86 kirjoitti:eikait nyt muutenkaan kukaan (järkevä) laita oikeata rekkaria näkyviin ilmoituksiin
Totanoin....ehkä ei tartte koeajolle korttiakaan näyttää :wink:

.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3099
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja jysi »

280se86 kirjoitti:eikait nyt muutenkaan kukaan (järkevä) laita oikeata rekkaria näkyviin ilmoituksiin
Voitko selittää miksi niin ei kannata tehdä?
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3102
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja Hage »

jysi kirjoitti:
280se86 kirjoitti:eikait nyt muutenkaan kukaan (järkevä) laita oikeata rekkaria näkyviin ilmoituksiin
Voitko selittää miksi niin ei kannata tehdä?
No koska siitä rekkarin tiedoista voi nähdä ettei ole oikea Suomi-auto vaan tavallinen tuontimalli :mrgreen: Täydellinen rikos.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
280se86
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1247
Liittynyt: Ma 06.12.2010 19:52
Paikkakunta: jyväskylän seutu

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja 280se86 »

jysi kirjoitti:
280se86 kirjoitti:eikait nyt muutenkaan kukaan (järkevä) laita oikeata rekkaria näkyviin ilmoituksiin
Voitko selittää miksi niin ei kannata tehdä?
kaikenmaailman huuhentaalit katsoo osoite tiedot ja tulee tontille omija aikojaan penkoon paikkoja, onhan nuita tapauksia paljon ja omakohtaisiakin kokemuksia on, itsellä on salaiset rek tiedot
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Voihan olla , että tuo auto sellainen arvokas Suomi-auto ? Se ,että se on liikkeessä Suomen väliaikaisissa tarrakilvissä Virossa
(jotka eivät tosin ole voimassa Virossa ) ei poista sitä mahdollisuutta , että auto olisi alun perin Suomeen ylvään Vehon tuoma auto .
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

280se86 kirjoitti:kaikenmaailman huuhentaalit katsoo osoite tiedot ja tulee tontille omija aikojaan penkoon paikkoja, onhan nuita tapauksia paljon ja omakohtaisiakin kokemuksia on, itsellä on salaiset rek tiedot
Sullaha o siellä puhelinnumero mihin soittamalla osoite selviää heti jos se romu kiinnostaa niin paljon :D :?: Tälläki foorumilla muutamalta on mersu viety koeajon aikana. Se on niin että jos tuota varkautta pelkää, niin ei kannata autoja palstoilla myydä lainkaan.

Jos minä olisin varas, niin en käyttäisi rahaa auton tietojen kaiveluun vaan kävisin tarkistamassa "tavaran" kunnon ensin paikanpäällä ja lupaisin palata asiaan kunhan "olen koeajanut pari muuta". Turha siitä on monta euroa maksaa palvelusta.

ihan hölmö perusteluhan tuo on jos tiedot saa kuitenkin halvimmalla soittamalla :D Sitäpaitsi sinähän ajelet autolla kadulla joka päivä ja siellä kilpi on pakko näkyä, vai ajeletko ilman kilpiä varkauksien pelossa? Lisäksi se myyjähän myy varastettua tai muuten hämäräperäistä autoa kun ei ole oikea rekisterinumero ja sopii treffit jonnekin kaupan parkkipaikalle..
Viimeksi muokannut Sergey, Ti 14.05.2013 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3099
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja jysi »

280se86 kirjoitti:
jysi kirjoitti:
280se86 kirjoitti:eikait nyt muutenkaan kukaan (järkevä) laita oikeata rekkaria näkyviin ilmoituksiin
Voitko selittää miksi niin ei kannata tehdä?
kaikenmaailman huuhentaalit katsoo osoite tiedot ja tulee tontille omija aikojaan penkoon paikkoja, onhan nuita tapauksia paljon ja omakohtaisiakin kokemuksia on, itsellä on salaiset rek tiedot
No mulle ei vielä näin ole käynyt enkä siitä ole edes huolissani. Mutta jos olen ostamassa autoa jonka ilmoituksessa ei ole rekisterinumeroa, myyjän puhelinnumero ei löydy Enirosta ja tämä yrittää sopia treffit auton näyttöä varten jonnekin Essolle, niin jää kyllä ostamatta.

Miten h-tissä sitä muuten ennenvanhaan pärjättiin kun asuttiin monta sataakin vuotta samassa kylässä tai jopa samassa talossa eikä ollut salaisia puhelinnumeroita?
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja sportsman »

jysi kirjoitti:
280se86 kirjoitti:
jysi kirjoitti:
280se86 kirjoitti:eikait nyt muutenkaan kukaan (järkevä) laita oikeata rekkaria näkyviin ilmoituksiin
Voitko selittää miksi niin ei kannata tehdä?
kaikenmaailman huuhentaalit katsoo osoite tiedot ja tulee tontille omija aikojaan penkoon paikkoja, onhan nuita tapauksia paljon ja omakohtaisiakin kokemuksia on, itsellä on salaiset rek tiedot
No mulle ei vielä näin ole käynyt enkä siitä ole edes huolissani. Mutta jos olen ostamassa autoa jonka ilmoituksessa ei ole rekisterinumeroa, myyjän puhelinnumero ei löydy Enirosta ja tämä yrittää sopia treffit auton näyttöä varten jonnekin Essolle, niin jää kyllä ostamatta.

Miten h-tissä sitä muuten ennenvanhaan pärjättiin kun asuttiin monta sataakin vuotta samassa kylässä tai jopa samassa talossa eikä ollut salaisia puhelinnumeroita?

Olikohan sitä varallisuuttakaan niin paljon kuin nyt ? Pääsikö liikkumaan vapaasti idän - tai baltian ihmeet ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
280se86
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1247
Liittynyt: Ma 06.12.2010 19:52
Paikkakunta: jyväskylän seutu

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja 280se86 »

no joopa joo, en nyt jaksa tarkemmin selostella tilannetta, ja mitä nuihin osoite tietoihin tulee, niin´ei näy rek tiedoista osoittettani ja puh salaiset
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3102
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja Hage »

Kaipa täällä foorumilla voi siis ruveta vihdoinkin myymään roippeita pois kun salaiset/prepaidnumerot näyttää olevan 'hyväksyttyjä' kauppiaan ominaisuuksia.
Back in the days prepaidnumerohan tarkoitti että olet vilpillinen myyjä eikä sinulta kannata ostaa mitään. Hyvä että foorumilaisten asenne on muuttunu lepsummaksi tässä kuukausien aikana :thumbup:
Viimeksi muokannut Hage, Ti 14.05.2013 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
280se86
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1247
Liittynyt: Ma 06.12.2010 19:52
Paikkakunta: jyväskylän seutu

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja 280se86 »

täällähän nyt kukaan ei voi sitä ymmärtää, että tiedot pitää olla salaisia muutenkin kuin huvin vuoksi :!:
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3099
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja jysi »

280se86 kirjoitti:täällähän nyt kukaan ei voi sitä ymmärtää, että tiedot pitää olla salaisia muutenkin kuin huvin vuoksi :!:
Ei, ja siksi kysyin kun olen tyhmä enkä ymmärrä.
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

jysi kirjoitti:
280se86 kirjoitti:täällähän nyt kukaan ei voi sitä ymmärtää, että tiedot pitää olla salaisia muutenkin kuin huvin vuoksi :!:
Ei, ja siksi kysyin kun olen tyhmä enkä ymmärrä.
Ainoastaan nuija ja tosinuija pistää nykypäivänä mitään tietojaan julkisesti näkyville.
Toki jollei yksityisyys ole minkään väärtti....niin mikä ettei.

Nykypäivää on sekin ettei yritykset enää kylvä työntekijöidensä kuvia, puhnroita ja muitakaan tietoja saiteilleen....siihen on ihan syynsä, niitä voi pienessä päässään jokainen miettiä.

Nykypäivänä (minäkään en tätä tiennyt mutta tuttu valaisi asiaa) identiteetti on suorastaan naurettavan helppo lainata, vielä naurettavamman helppoa myynnissä oleva ajoneuvo kun tietää reknron....avaimet saa lähes lahjaksi :shock: .

Ja ne luottokorttiostot netissä....argh.
Eihän tämä meidän rehellisten syytä ole mutta tietoteknikka on vielä lapsenkengissä turvallisuuden osalta.

Jysille vielä, kannattaa naamakirjaan pistää osoitteet, nrot ja varsinkin tieto koska olet lomalla.... ja kaikki tietty niin että viroksikin asia ymmärretään.:wink:
Ja toki on järkevää jättää ovet auki, kertoa missä säilöö avaimiaan niin eivät lukkoja riko mennessään. :D


.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3099
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja jysi »

LopenUupunut kirjoitti:
jysi kirjoitti:
280se86 kirjoitti:täällähän nyt kukaan ei voi sitä ymmärtää, että tiedot pitää olla salaisia muutenkin kuin huvin vuoksi :!:
Ei, ja siksi kysyin kun olen tyhmä enkä ymmärrä.
Ainoastaan nuija ja tosinuija pistää nykypäivänä mitään tietojaan julkisesti näkyville.
Toki jollei yksityisyys ole minkään väärtti....niin mikä ettei.
Saattaa olla että joidenkin on esimerkiksi töitten takia suorastaan pakko olla puhelimitse tavoitettavissa. No ammatinvalintakysymyshän se on, kaikissa hommissa on hyvät ja huonot puolensa. Täytyypä esittää palkankorotusvaatimus koska työhon liittyvä riskitaso on kohonnut.
LopenUupunut kirjoitti:Nykypäivänä (minäkään en tätä tiennyt mutta tuttu valaisi asiaa) identiteetti on suorastaan naurettavan helppo lainata, vielä naurettavamman helppoa myynnissä oleva ajoneuvo kun tietää reknron....avaimet saa lähes lahjaksi :shock: .
Mulla olisi tarvettä vara-avaimille, teetäppä mulle jompaan kumpaan autoon sopivat!

Mitenkäs autoliikkeissä eivät ole vielä tätä huomanneet? Liikenteessä joku voi napata autosta kuvan. Ja parkkipaikalle pysäköidessä täytyy ruuvata kilvet aina irti. Hiukan alkaa kyllä vaikuttaa siltä että tästä lähtien kannattaa auto jättää rekisteröimättä ja ajella vain tarrakilvillä, kyllä varma on varmaa.

Toisaalta, toinen autoista on ollut jo vähän aikaa myynnissäkin ja siinä on vakuutus joten ei se ehkä harmita vaikka sen joku veisikin. On niitä sentään muutama sata tuhatta tehty, se ei ole mikään uniikki käsintaottu taideteos.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13289
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja karra »

Ihme foliohattuja täällä :shock: . Pelkäävät että ufo tulee ja nappaa :lol: . Asutteko piikkilankojen takana ja kameravalvonnan alla, ai niin se kameravalvontahan on arkipäivää riistakameroilla?

Salailu on epäilyttävää minusta, jotain on vialla jos salailee :P .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

jysi kirjoitti:
LopenUupunut kirjoitti:
jysi kirjoitti:
280se86 kirjoitti:täällähän nyt kukaan ei voi sitä ymmärtää, että tiedot pitää olla salaisia muutenkin kuin huvin vuoksi :!:
Ei, ja siksi kysyin kun olen tyhmä enkä ymmärrä.
Ainoastaan nuija ja tosinuija pistää nykypäivänä mitään tietojaan julkisesti näkyville.
Toki jollei yksityisyys ole minkään väärtti....niin mikä ettei.
Saattaa olla että joidenkin on esimerkiksi töitten takia suorastaan pakko olla puhelimitse tavoitettavissa. No ammatinvalintakysymyshän se on, kaikissa hommissa on hyvät ja huonot puolensa. Täytyypä esittää palkankorotusvaatimus koska työhon liittyvä riskitaso on kohonnut.
LopenUupunut kirjoitti:Nykypäivänä (minäkään en tätä tiennyt mutta tuttu valaisi asiaa) identiteetti on suorastaan naurettavan helppo lainata, vielä naurettavamman helppoa myynnissä oleva ajoneuvo kun tietää reknron....avaimet saa lähes lahjaksi :shock: .
Mulla olisi tarvettä vara-avaimille, teetäppä mulle jompaan kumpaan autoon sopivat!

Mitenkäs autoliikkeissä eivät ole vielä tätä huomanneet? Liikenteessä joku voi napata autosta kuvan. Ja parkkipaikalle pysäköidessä täytyy ruuvata kilvet aina irti. Hiukan alkaa kyllä vaikuttaa siltä että tästä lähtien kannattaa auto jättää rekisteröimättä ja ajella vain tarrakilvillä, kyllä varma on varmaa.

Toisaalta, toinen autoista on ollut jo vähän aikaa myynnissäkin ja siinä on vakuutus joten ei se ehkä harmita vaikka sen joku veisikin. On niitä sentään muutama sata tuhatta tehty, se ei ole mikään uniikki käsintaottu taideteos.
En minä rikollisiin touhuihin ala, enkä tiedä sinusta mitään...enkä nyt oikeestaan ole niin utelias että tarvitsisin tietääkään, toi sun nimimerkki riittää mulle tiedoksi. Rekisteritiedot on nykyään lisääntyvä salauksen kohde, liikenteessä sattuu nykyään sitä sun tätä. Sitten joillakin on auto ja asuinosoite joista ei halua jakaa mitään tietoja uteliaille 020202-ihmisille joita nykyään on ihan helvetisti, useat toimii seiskan agentteina.

Meillä on suvussa kaikki autot suojattu ja numerot salaisia, siihen on tosin aivan eri syyt kuin jotka mainitsin.

.
Opel, "weird lieben autos"....
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Tässä yksi kertomus jo muutaman vuoden takaa.
Kaverini oli reissussa Saksassa yksinään ja soitti kun ei löydä etsimäänsä osoitetta. No ohjasin kaverin oikeaan osoitteeseen (minulle täysin tuntematon paikka).
Kerroin mikävärisen talon jälkeen löytyy oikea osoite, pelkän netin avulla. Kaveri ihmetteli suunnattomasti puhelimessa , että olenko kuitenkin samalla kadulla
hänen kanssaan ihan livenä vai mistä voin tietää ?
You can run, but you cant hide ..:)
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

karra kirjoitti:Ihme foliohattuja täällä :shock: . Pelkäävät että ufo tulee ja nappaa :lol: . Asutteko piikkilankojen takana ja kameravalvonnan alla, ai niin se kameravalvontahan on arkipäivää riistakameroilla?

Salailu on epäilyttävää minusta, jotain on vialla jos salailee :P .
Erittäin hyvin sanottu.

Mua ei sen erityisemmin kiinnosta salailla tietojani. En nyt tietenkään sotua jaa netissä, mutta en varjele puhelin-numeroani niinkuin henkeä. Varkauksia varten on vakuutukset. Itse teosta-kiinni jäävät saa 115kilon edestä nyrkkiä. Sen verran luotan ihmisiinkin, että koeajolle päästän (ja annan itse koeajaa :wink: ).
E350CDI&A180CDI
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

ssuvik kirjoitti:
karra kirjoitti:Ihme foliohattuja täällä :shock: . Pelkäävät että ufo tulee ja nappaa :lol: . Asutteko piikkilankojen takana ja kameravalvonnan alla, ai niin se kameravalvontahan on arkipäivää riistakameroilla?

Salailu on epäilyttävää minusta, jotain on vialla jos salailee :P .
Erittäin hyvin sanottu.

Mua ei sen erityisemmin kiinnosta salailla tietojani. En nyt tietenkään sotua jaa netissä, mutta en varjele puhelin-numeroani niinkuin henkeä. Varkauksia varten on vakuutukset. Itse teosta-kiinni jäävät saa 115kilon edestä nyrkkiä. Sen verran luotan ihmisiinkin, että koeajolle päästän (ja annan itse koeajaa :wink: ).

Niin, kaikki me tapella osataan...ei kannata paljon sen varaan luottaa kun autoasi vie 45kg kukkakeppi.....joka osoittaa sinua, sormella ? :wink: . Minä en luota, edes valkolaiseen....tälläkin foorumilla on ainakin yksi kokemus luottamisesta, Matinkylän Nesteeltä se mersu muistaakseni lähti melko liukkaasti :roll: .

Mutta nyt, saatte jatkaa ja jakaa tietoja itsestänne minne huvittaa...ainakin on yritetty.

.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: suomiauto?

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

LopenUupunut kirjoitti:
ssuvik kirjoitti:
karra kirjoitti:Ihme foliohattuja täällä :shock: . Pelkäävät että ufo tulee ja nappaa :lol: . Asutteko piikkilankojen takana ja kameravalvonnan alla, ai niin se kameravalvontahan on arkipäivää riistakameroilla?

Salailu on epäilyttävää minusta, jotain on vialla jos salailee :P .
Erittäin hyvin sanottu.

Mua ei sen erityisemmin kiinnosta salailla tietojani. En nyt tietenkään sotua jaa netissä, mutta en varjele puhelin-numeroani niinkuin henkeä. Varkauksia varten on vakuutukset. Itse teosta-kiinni jäävät saa 115kilon edestä nyrkkiä. Sen verran luotan ihmisiinkin, että koeajolle päästän (ja annan itse koeajaa :wink: ).

Niin, kaikki me tapella osataan...ei kannata paljon sen varaan luottaa kun autoasi vie 45kg kukkakeppi.....joka osoittaa sinua, sormella ? :wink: . Minä en luota, edes valkolaiseen....tälläkin foorumilla on ainakin yksi kokemus luottamisesta, Matinkylän Nesteeltä se mersu muistaakseni lähti melko liukkaasti :roll: .

Mutta nyt, saatte jatkaa ja jakaa tietoja itsestänne minne huvittaa...ainakin on yritetty.

.
Minulla ei ole mitään, minkä joku haluaisi aseen kanssa hakea. Puukkoa vastaan osaan kyllä toimia. Ja edelleen, omaisuuteni on varkaus-vakuutettu.
E350CDI&A180CDI
Vastaa Viestiin